Gjest IB Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Jeg velger å starte her som gjest foreløpig, siden jeg ikke er så inne på dette her med forum Jeg har i det siste blitt plaget av å være svimmel når jeg holder på å sovne, alt går rundt på en måte! Det er veldig ubehagelig, og jeg får lite søvn av det. Det går seg som oftest til når jeg åpner øynene, men med en gang jeg lukker dem igjen skjer det igjen. Jeg lurte på om det var stress som utløser dette, det oppstår som oftest når jeg har havnet i noen stressende situasjoner eller når jeg har fått lite søvn. Jeg har sjekket meg for jernmangel og stoffskifte (i og med at jeg er ganske tynn) men jeg hadde ingen av delene. Dessuten har jeg sjekket meg for svimmelhet før, og de fant ingenting galt. Er det noen som kjenner seg igjen, eller noen som har hatt noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Går du på medisiner? Anonym poster: 5a18f4afb1ce2c3c31f57d842ea38de4
Gjest IB Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Jeg går ikke på medisiner Det kan jo selvfølgelig være på grunn av blodsukkeret, men jeg spiser regelmessig, frokost->lunch->middag->et lite måltid->kvelds. Har alltid vært den som spiser masse til middag, men jeg legger sjeldent på meg av den grunn, selv om jeg kan spise en del usunt. Derfor har jeg stadig lurt på om det kan være stoffskiftet mitt, fordi jeg har også litt over gjennomsnittet høy puls. Men jeg har sjekket flere ganger og stoffskiftet er helt normalt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå