Gå til innhold

NRK drama er dårlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://norskfilm.montages.no/2013/05/07/nrk-drama-inkompetent-og-lite-kreativ/

I følge en ny undersøkelse sitert på Aftenposten og på Montages.no svarer nesten samtlige medlemmer i dramatikerforbundet at NRK drama er dårlig. Noen hevder også at de blir deprimert av å tenke på NRK. Hva mener dere, fortjener NRK en såpass tydelig slakt? Er ingenting bra? Før dere nevner Halvbroren, så bør dere huske at den er laget av et eksternt firma, ikke av NRK drama.

Anonym poster: 1c62718c907f4905b93b7309972b70b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det ofte blir en sånn trend greie. Noen sier at det er dårlig, og røkla følger med.

Anonym poster: 9d43d31ade7a775e11b6aa74ff971738

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ofte blir en sånn trend greie. Noen sier at det er dårlig, og røkla følger med.

Anonym poster: 9d43d31ade7a775e11b6aa74ff971738

Jeg så jo litt av Erobreren og det var skikkelig dårlig, så dårlig at vi fortsatt snakker om det. Det var da jeg tror Rosine sin karriere som dramasjef var over. Men ellers så har jo Koeslig med eis og Harry og Charles vært Ok. Hjem derimot er noe søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes NRK Drama er skuffende. Jeg forventer mer. Jeg er fornøyd med NRK som kanal, de har et variert utvalg, sender de beste seriene og de beste nyhetene, men egenproduksjon er for dårlig. Forstår jo at man ikke kan sammenligne dem med BBC, men de bør i alle fall strekke seg etter dem.

Anonym poster: 94913e0135d9bbe27ac23a5e0366e8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...