AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Var hos tannlege i går og trakk en visdomstann. Tannlegen var akkurat ferdig utdannet og virket ikke helt stødig. Hun måtte flere ganger gå og spørre en annen tannlege om råd. Hun satt også bedøvelse 6 ganger før den endelig virket. Men over til saken. Tannen knakk da hun trakk den, og litt av den står igjen. Hun mente at dette ikke var noe problem. Vi skulle bare latt den stå igjen og så ville tannkjøttet gro over den, og den kunne bare bli oppi der. Er dette vanlig? Noen andre som har opplevd det? Er redd for at det skal bli problemer med den halve tannen oppi der. Anonym poster: 6619578ac85374f892d53cb2a4ff8ea9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Hva når den vokser ut igjen da? Kanskje lurt å ringe en tannlege med erfaring og spørre! Anonym poster: 0764cd1d4165ad72297ac080ff7626e7
Gjest Allergikeren Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Da jeg tok ut en av mine, måtte tannlegen dele den i to, men han tok ut begge delene. Syns det var litt merkelig å ikke ta alt når den først måtte tas?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Høres veldig merkelig ut at hun mener du kan gå med den halve visdomstanna. Mye poenget med å ta bort visdomstenner er jo at de lett kan få hull i de, så vil nå tro det ikke er helt heldig at du skal ha en tann bak der som tannkjøttet skal gro over. Jeg ville tatt kontakt med en annen tannlege og forhørt meg om det virkelig skal være sånn. Anonym poster: 2c1b4862d3e45aec5515365542f67957
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Hva når den vokser ut igjen da? Kanskje lurt å ringe en tannlege med erfaring og spørre! Anonym poster: 0764cd1d4165ad72297ac080ff7626e7 Vokser ut igjen? Akkurat DET gjør den nå ikke da, større sjanse for at den råtner bort. Anonym poster: 2c1b4862d3e45aec5515365542f67957
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Ja, kanskje jeg burde høre med en annen tannlege. Anonym poster: 0eb1c2e9ada71bff5227287964b4c885 1
Karmosin Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg har en bit av en visdomstann igjen. Den ligger pent og stille inni tannkjøttet og er ikke til bry. Den tanna var så vanskelig å få ut at jeg egentlig hadde trengt kjevekirurgi, men jeg var fattig student og tannlegen min gjorde et forsøk. Restebiten har vært der i femten år nå, og tannlegen jeg går til nå gidder ikke fjerne den med mindre den begynner å lage bråk. Endret 7. mai 2013 av Karmosin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå