Gå til innhold

LanguageInfusion - noen som har prøvd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har arbeidet med et språk i noen år nå uten å helt mestre det, og siden det ikke blir undervist i dette språket her jeg bor, har jeg søkt etter løsninger på nettet.

Det beste alternativet som dukker opp er Languageinfushion.no, som virker til å ha et godt utviklet system for språkopplæring, men med alle disse "tilbakemeldingene" fra kunder som har brukt det, virker det bare så useriøst, som alle disse "testemonies" fra amerikanske reklamer..

Har noen av dere prøvd det?

Anonym poster: 2cc5e320051842a801e89a183e849d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dytter denne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser det er det samme som Transparent Language. Jeg har brukt CD-romkurs fra dem to ganger. Det var fint for meg som nybegynner og det har sikkert utviklet seg siden jeg brukte det for 10 og 8 år siden! :-p

Det var absolutt ikke useriøst, men du trenger muligens en god teoribok til gramatikk. Kommer litt an på hvordan du lærer språk.

Anonym poster: 9c179f481c983f051806d7ec228b3235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser det er det samme som Transparent Language. Jeg har brukt CD-romkurs fra dem to ganger. Det var fint for meg som nybegynner og det har sikkert utviklet seg siden jeg brukte det for 10 og 8 år siden! :-p

Det var absolutt ikke useriøst, men du trenger muligens en god teoribok til gramatikk. Kommer litt an på hvordan du lærer språk.

Anonym poster: 9c179f481c983f051806d7ec228b3235

Ok tusen takk for svar! :)

Grammatikkbøker har jeg nok av, skal nok finne noe som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...