AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Et forhold som varte i noen måneder, tok slutt etter diverse krangler, kommunikasjonssvikt, og det endte med at han rett og slett kasta så mye skitt og dritt at jeg ikke takler å forholde meg på noen måte med han mer. Han gjorde det slutt, via facebookchatten (ja, veldig umodent, men umoden er hans fornavn), han kalte meg alt mulig stygt, og vred og vendte på alt til å bli min feil, og at jeg var syk (går til psykolog,derfor mener han at jeg må ha minst fire diagnoser han selv har kommet på, selv om jeg ikke har noen diagnose, annet enn tidvis depresjon) og dømte og brukte imot meg ting jeg hadde betrodd han osv osv. Jeg fatta ikke at det gikk an å være så ondsinnet. Ba han slutte å såre meg, mens han bare fortsatte. Og sånn var forholdet også. Verbal mishandling og nedpsyking. Han var jo så snill ellers, når han ikke var så fæl... Etter den verste kjærlighetssorgen, har jeg innsett at han ikke er noe tap. Sendte han melding på en dårlig dag, da savnet var størst, at jeg savner han... Han sendte tilbake at han savna meg og, men ikke kranglingen... Jeg skrev at jeg ikke savna den heller, og da svarte han bare at det er jo bra da. Ene dagen kalte han oss familie, den neste kasta han meg på båten, og ramsa opp alt som er feil med meg, uten at jeg fikk forsvart meg. han tar ingen ansvar for skyld i noe av det han gjør, alt vrides over på meg, til å bli min feil, eller at det er meg som det er noe galt med, istedrt for å komme til enighet. Han er som regel veldig kald og kynisk, følelsesløs. han har blitt diagnostisert med personlighetsforstyrrelse, men jeg vet ikke riktig hvilken. Stillhet i flere dager før han sender en MMS med bilde av seg selv og der han skriver at idag savna han meg ekstra mye.... Men da hadde det allerede gått over for meg, jeg har hatt mye tid på å tenke over måten han behandla meg på, og den var helt forferdelig. For min egen selvrespekt, og for å kunne ha et normalt, lykkelig liv, ønsker jeg ikke å ha noe med han å gjøre. Men han skylder meg penger, tusen kr, og jeg er for tiden uten inntekt... Jeg vil ha tilbake pengene mine, men orker bare ikke noen kontakt med han, hva skal jeg gjøre? Glemme det, er det å ta opp kontakten med et så fælt menneske, verdt tusen kr? Hva ville dere ha gjort? (Beklager at dette ble veldig rotete skrevet) Anonym poster: 925b85e9daf33fefc30376b149a89cf5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Det er ikke verdt tusen kroner. Anonym poster: 636aaf3521b4e8793b9e017ad8d488b9 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Nei, det er kanskje ikke det, jeg orker nesten ikke engang å plukke opp mobilen og sende melding med kontonr mitt til han. Jeg vurderer å selge tre dvder jeg har lånt av han. Som kompensasjon. Han har sagt at jeg kan låne de inntil videre... Det er bare det at det ikke er "meg" å gjøre sånt, men jeg trenger virkelig pengene... Han er ikke mann nok til å ta initiativ til å betale de tilbake selv, da han lever en parasittisk tilværelse med gratis middager hos søster og kusine, faren fyller på bensin og vasker bilen hans, og han er glad for alt han får gratis av sine nærmeste, sånn at han slipper å bruke pengene sine selv. Han tar ikke mye ansvar for eget liv, men snylter gjerne på andre. Er redd for at om jeg maser på han om pengene, at der eneste jeg da vil oppnå, er at han går og slenger dritt om meg... Jeg vil ikke virke smålig... Men er fattig, og trenger virkelig pengene, jeg var så dum å låne han de pengene, fordi han hadde "bare" 200 kr å bruke på mat iløpet av en helg... Han måtte jo ha colaen og røyken sin, må skjønne... Så da var jeg dumsnill. Trodde jo ikke at å låne bort, var det samme som å gi, men det er tydeligvis det, i hans verden... Anonym poster: 925b85e9daf33fefc30376b149a89cf5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Send en mld der du skriver at han skylder deg penger og du trenger de virkelig nå. Si han kan føre de over til kontoen din. Anonym poster: b3e3775768cf9d9bf552dbcacac6d4d7
orgus Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Kanskje er det han her; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=742112
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Du kommer neppe til å få pengene. En eks av meg var skyldig meg ca 2000kr og jeg fikk de aldri tilbake. Hadde gitt han kontonr mitt flere ganger. Anonym poster: fe6e36eba2f6c86ef3faa84b53a26d6d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Du kommer neppe til å få pengene. En eks av meg var skyldig meg ca 2000kr og jeg fikk de aldri tilbake. Hadde gitt han kontonr mitt flere ganger. Anonym poster: fe6e36eba2f6c86ef3faa84b53a26d6d Altså jeg trur dette fordi eksen din høres ikke god ut, hadde han vært en snill fyr så hadde jeg trudd at han hadde betalt. Anonym poster: fe6e36eba2f6c86ef3faa84b53a26d6d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #8 Skrevet 7. mai 2013 Nei, han er ikke særlig god... Og jeg tror ikke at det er han på den andre tråden, for han evner ikke å tenke på andre enn seg selv, og har totalt mangel på empati, så så langt tror jeg ikke at hn tenker. Han har heller ikke kontonr mitt, og han har aldri spurt om det, heller. Kanskje har han det likevel, siden jeg overførte pengene jeg lånte han, fra min til hans konto... Anonym poster: 925b85e9daf33fefc30376b149a89cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå