Gå til innhold

ut på middag


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

heihei

skal utpå middag etterpå med en god vennine på en fin restaurant.. lurer på om jeg kanskje skal sikre oss bord og derfor ringe å bestille.. koster det normalt no å bestille bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen steder koster det å bestille bord, sist gang vi skulle på kinesisk resturant i oslo betalte vi 50 kroner for å bestille bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen steder koster det å bestille bord, sist gang vi skulle på kinesisk resturant i oslo betalte vi 50 kroner for å bestille bord.

Da hadde jeg heller gått et annet sted. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Noen steder koster det å bestille bord, sist gang vi skulle på kinesisk resturant i oslo betalte vi 50 kroner for å bestille bord.

Hvor var dette? Jeg spiser en del ute, både med jobb og privat, og bestiller nesten alltid bord på forhånd, men har aldri opplevd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte litt på det jeg også, siden jeg pleier å bestille bord men må aldri betale. husker dessverre ikke hva resturanten het.. men var i oslo sentrum.. (bor ikke i oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å betale for å bestille bord er ihvertfall ikke normalt. Hadde jeg måttet betale for å bestille bord et sted hadde jeg som Turi gått et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Noen steder koster det å bestille bord' date=' sist gang vi skulle på kinesisk resturant i oslo betalte vi 50 kroner for å bestille bord.[/quote']

Oj...? :o Betale for å bestille bord? Det har jeg ikke opplevd! Var det en sinnsykt poppulær resturant dere var på da, kanskje? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det høres merkelig ut å måtte betale for å reservere bord.

Jeg går mye ut og spiser og har vært på alt fra de billigste til de aller dyreste uten noen steder å betale forreservasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. koster det normalt no å bestille bord?

NEI det koster normalt ikke noe å bestille bord!!!

Har aldri opplevd å bli avkrevd betaling for det. Har heller ALDRI hørt om at noen restaurant tar betalt for bestilling. Jeg har jobbet flere år i restaurantbransjen og dette er helt ukjent for meg.

Jeg hadde trodd det var en spøk om en restaurant ba om betaling for dette. Jeg hadde ihvertfall ikke betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...