Gå til innhold

Broren til venninna er kjekk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men er det "akseptabelt" å innlede noe med han?

Kunne du knullet broren til en venninne?

Anonym poster: 7f2f0c6e2e38ee1b9b9b87e01aa38233

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har vært på den andre siden, venninner som har hatt seg med bror og stebror. Ikke samme venninne på begge altså.:ler: Det var uproblematisk for min del. Hvem mine venninner og brødre ligger med er absolutt ikke min sak. De eneste kravene jeg har hatt er at jeg slipper å høre noe om det, og at om det skulle oppstå drama eller sure miner, så får de holde meg utenfor. ;)

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke brydd meg om mine venninner hadde noe på gang med mine brødre.

Skrevet

Virker for meg som at søstre er mer hellige for menn, enn hva brødre er for kvinner. Jeg hadde i alle fall ikke takla at mine kompiser "knuller" søstra mi. Om en av dem ble forelska og de ble et par, hadde jeg takla det bra tror jeg.

Skrevet

Jeg har gjort det. Han er nå kjæresten min, hun er nå eks-venninna mi... Skal sies at hun er slik som tror at verden roterer rundt henne og hennes ønsker, så tror dette kommer veldig an på hvordan venninna di er!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært til dels tiltrukket av en bror av en venninne, men ikke nok til å gå videre med det. Jeg er veldig tett meg søsteren hans og for meg ville det føltes rart. Men kanskje med broren til en fjernere venn.

Jeg hadde ikke hatt noe imot at venner og søsknene mine hadde sex. Men de måtte selvsagt ha behandlet hverandre bra, ellers ville det nok blitt vansklig

Skrevet

Jeg har gjort det. Han er nå kjæresten min, hun er nå eks-venninna mi... Skal sies at hun er slik som tror at verden roterer rundt henne og hennes ønsker, så tror dette kommer veldig an på hvordan venninna di er!

Kommer også veldig an på hvordan du og broren tok tak i situasjonen. Hvis dere bare kjørte på og ga faen i henne så er det ikke rart om hun ikke vil være venninne med deg lengre. Hvis dere satte dere ned med henne og forklarte følelsene dere har ovenfor hverandre til henne, er hun barnslig om hun fortsatt ikke takler det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med broren til venninnna mi.... Møttes gjennom henne, og hun syntes det bare var koselig at vi ble et par. Men hun sa også at dersom jeg såret broren hennes på noen måte, eller det ble konflikter som gjorde at hun måtte velge side, så er blod tykkere enn vann. Fair enough, synes jeg.

Anonym poster: 78a489c41aa65841339fe049e8d0b1d1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at det er litt dumt for det skaper konflikter som vanligvis ikke hadde eksistert.

Jeg tror at venninne hadde sett på det som om du ikke bryr deg om ditt forhold til henne, for tenk hvis broren hennes er utro? Eller forholdet gikk dårlig?

Jeg personlig hadde unngått det. At jeg syns noen er fin er ikke en god nok grunn.

Men hvis jeg var venninne hadde jeg neppe akseptert "sex",men forholdt hadde jeg syns er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...