Favole Skrevet 13. november 2013 #1201 Del Skrevet 13. november 2013 Bra det ikke er bare meg som har eget utstyr til de ulike rommene Har ikke hatt noen skikkelig rundvask her siden vi flyttet inn i desember, uæh Så vil gjerne ha det gjort før han kommer, så slipper jeg å tenke på noen store greier den første tiden, og heller håpe at jeg klarer å holde på minstekravene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. november 2013 Forfatter #1202 Del Skrevet 14. november 2013 Det tenkte jeg også når du sa at du også hadde det slik Forstår godt at du vil få gjort det før babyen kommer. Får høre fint med mamman din om hun kan hjelpe ellers får du innkalle til dugnad Så spanderer du mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. november 2013 #1203 Del Skrevet 14. november 2013 Dugnad hørtes lurt ut, får finne noe godt å friste med slik at hun ikke kan si nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. november 2013 Forfatter #1204 Del Skrevet 15. november 2013 33 uker Bare 7 uker til termin I dag har jeg ikke gjort stort enn å skrive handlelapp for helga Har satt en bolledeig for jeg fikk akkutt lyst på skoleboller Tenkte ligge på mamma å ta noen øvelser mens deigen hever seg Fikk tilbud av tanten min å låne en gammel vugge som mormor hadde hatt. Den er utrolig fin sånn utenom at den er grønn. Hun sa jeg bare måtte male den, men vet ikke om jeg skal styre med det nå.. Kjære orka ikke pusse og male. Kunne hjelpt litt til da vel Jeg vil male den hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. november 2013 #1205 Del Skrevet 15. november 2013 Du må jo ikke spørre, du må si at den må han fikse til lillegutt kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. november 2013 #1206 Del Skrevet 15. november 2013 Hurra for 33 uker Kjedelig at mannen ikke vil hjelpe med pussing av vugga! Nekter han helt? Kos deg med skoleboller! Mmm, hørtes fantastisk godt ut! Jeg har sååå lyst på pannekaker, lapper, vafler eller noe annet usunt Ha en fortsatt herlig fredag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. november 2013 Forfatter #1207 Del Skrevet 15. november 2013 Du må jo ikke spørre, du må si at den må han fikse til lillegutt kommer Får meg ikke helt til å gjøre det Jeg har hele tiden sagt at vi kan bruke vognbagen i stua siden den har vuggefunksjon så fikk jeg tilbud om vugge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. november 2013 #1208 Del Skrevet 15. november 2013 Får meg ikke helt til å gjøre det Jeg har hele tiden sagt at vi kan bruke vognbagen i stua siden den har vuggefunksjon så fikk jeg tilbud om vugge.. Da sier du bare at du har ombestemt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. november 2013 Forfatter #1209 Del Skrevet 15. november 2013 Hurra for 33 uker Kjedelig at mannen ikke vil hjelpe med pussing av vugga! Nekter han helt? Kos deg med skoleboller! Mmm, hørtes fantastisk godt ut! Jeg har sååå lyst på pannekaker, lapper, vafler eller noe annet usunt Ha en fortsatt herlig fredag og god helg Ja veldig kjedelig Jeg spørte om gan kunne hjelpe til å pusse og male vugga, men da fikk jeg et stygt blikk og nei. Jeg foreslo at vi kunne gjøre det sammen i helgen siden vi ikke har andre planer. Jeg syns jo det er litt kos å drive å ordne til lillegutt kommer Skollebolle var knallgodt!! Lagte de stooore Greide ikke spise opp alt Mindre sukker og smør i deigen, men ble like veldig luftige og gode Får lage noe godt du også Takk! Fin Fredag og god helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. november 2013 #1210 Del Skrevet 15. november 2013 33 uker og skoleboller Har tenkt på å lage det i noen dager nå, kanskje jeg må gjøre det iløpet av helga Litt dårlig at han ikke vil gjøre noe med vugga, han kan ikke ta seg av pussinga hvis du maler? Innbiller meg ihvertfall at pussing er det verste med slike prosjekter. Tror jeg hadde blitt rimelig skuffet hvis mannen her ikke hadde orket å hjelpe til med noe sånt. Heldigvis har svigermor påtatt seg jobben med å pusse og male vugga vår, siden hun har stått for innkjøpet. Håper dere får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. november 2013 #1211 Del Skrevet 15. november 2013 Ja veldig kjedelig Jeg spørte om gan kunne hjelpe til å pusse og male vugga, men da fikk jeg et stygt blikk og nei. Jeg foreslo at vi kunne gjøre det sammen i helgen siden vi ikke har andre planer. Jeg syns jo det er litt kos å drive å ordne til lillegutt kommer Skollebolle var knallgodt!! Lagte de stooore Greide ikke spise opp alt Mindre sukker og smør i deigen, men ble like veldig luftige og gode Får lage noe godt du også Takk! Fin Fredag og god helg til deg også! Ufint av mannen din å gi deg ett stygt blikk og kontant nei? Du får ta saken i egne hender da og fikse vugga selv men skjønner godt det hadde vært mye kjekkere og koselig å gjort det sammen.. Du får bare begynne, så kanskje han er av typen som får dårlig samvittighet og hjelper til etterhvert av egen vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 15. november 2013 #1212 Del Skrevet 15. november 2013 33 uker Håper han vil hjelpe til, er det så mye arbeid da? Er det en stygg grønnfarge? God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. november 2013 Forfatter #1213 Del Skrevet 15. november 2013 Ufint av mannen din å gi deg ett stygt blikk og kontant nei? Du får ta saken i egne hender da og fikse vugga selv men skjønner godt det hadde vært mye kjekkere og koselig å gjort det sammen.. Du får bare begynne, så kanskje han er av typen som får dårlig samvittighet og hjelper til etterhvert av egen vilje? Det hadde vært veldig kos å gjort det sammen Kanskje han bare må la det synke inn litt. Får jammen meg håpe han gidder hjelpe litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. november 2013 Forfatter #1214 Del Skrevet 15. november 2013 33 uker Håper han vil hjelpe til, er det så mye arbeid da? Er det en stygg grønnfarge? God helg Yeaihh Håper det ja! Skikkelig stygg grønnfarge ellers skulle jeg hatt den sånn. Til og med Mormor sa når hun levde at den måtte males for den har så stygg Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. november 2013 Forfatter #1215 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Jeg er så trøtt fortiden. Står opp mellom halv 7 - halv 8 hver dag. Må hvile/sove på sofaen minst to ganger til dagen. Er det vanlig å bli trøttere på slutten? Har hatt en pyton kveld med vonde smerter i bekkenet. Kjære masserte lårene mine, hjalp litt men fortsatt vondt. Gjør så vondt når jeg blir massert at hodet nesten sprenger og tårene triller. Har akkurat tatt en varm og god dusj også. Gruer meg til å legge meg for de nettene er ikke gode Gleder meg sånn til å få kroppen tilbake. Endret 15. november 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. november 2013 #1216 Del Skrevet 15. november 2013 Huff høres ut som du har det slitsomt Godt mannen masserte deg litt i det minste da Heldigvis har du ikke såå lenge igjen, og skal bli en fryd å få kroppen for seg selv igjen ja Håper di sover godt til en forandring, og får en bedre dag i morgen. Har du prøvd fysio eller akupunktur mot smertene forresten? Bevegelse hjelper uansett, selv om det ikke føles slik der og da.. Blir selv stiv og støl og vond i hele korsryggen og bekkenet dersom jeg sitter/ligger for mye..så går det litt over på en måte når jeg får pint meg gjennom litt fysisk aktivitet.. Selv om det er det sisste som frister og jeg har mest lyst til å legge meg ned og gråte å gjemme meg bort.. Er viktig å lytte til egen kropp fremfor noe annet uansett, man vet somregel best selv hva en trenger, bare man kjenner etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 16. november 2013 Forfatter #1217 Del Skrevet 16. november 2013 Huff høres ut som du har det slitsomt Godt mannen masserte deg litt i det minste da Heldigvis har du ikke såå lenge igjen, og skal bli en fryd å få kroppen for seg selv igjen ja Håper di sover godt til en forandring, og får en bedre dag i morgen. Har du prøvd fysio eller akupunktur mot smertene forresten? Bevegelse hjelper uansett, selv om det ikke føles slik der og da.. Blir selv stiv og støl og vond i hele korsryggen og bekkenet dersom jeg sitter/ligger for mye..så går det litt over på en måte når jeg får pint meg gjennom litt fysisk aktivitet.. Selv om det er det sisste som frister og jeg har mest lyst til å legge meg ned og gråte å gjemme meg bort.. Er viktig å lytte til egen kropp fremfor noe annet uansett, man vet somregel best selv hva en trenger, bare man kjenner etter Grusom natt hjalp litt å ha en vatmeflaske i korsryggen og ligge over en liten dyne, men måtte opp til vanlig tid pga smerter i hoftene. Kunne glatt sovet litt til om det gikk Heldigvis begynner det å gå mot slutten. Jeg går til fysio, men hun gjør ikke annet enn det jeg gjør selv, øvelser og massere lårene så føler ikke det er vits å gå mer. Er en stund siden jeg gar gått siden hun sa jeg skulle fortsette med øvelsene å massere lårene. Jeg varierer på å ligge og sitte i sofaen. Går litt rundt i leligheten for å løse opp, det er mer enn nok. Fysisk aktivitet er døden. Jeg kan såvidt gå en bitteliten tur så går jeg så vondt i flere timer etterpå ellers hadde jeg gledelig gått tur eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. november 2013 #1218 Del Skrevet 16. november 2013 De fysiske begrensningene må være av de verste gravidplagene man kan ende med Høres ut som en fæl kveld og natt, må virkelig håpe dagen blir bedre. Selv om det ikke alltid er noen trøst får man bare prøve å tenke at målstreken er stadig nærmere! Tror det er ganske vanlig å bli mer trøtt mot slutten. Jeg har vært mye trøtt hele veien, men synes det har blitt ille i det siste :s Sover relativt greit gjennom natten, men må likevel ha noen timer på sofaen iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 16. november 2013 Forfatter #1219 Del Skrevet 16. november 2013 Uff, ja det er det. Pyton når det står på. Begynner allerede å glede meg masse til lange trilleturer med lillegutt, selv om det nok ikke blir i starten så ser jeg veldig frem til det. Vi får sove mens vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. november 2013 #1220 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg sover så ofte jeg kan, det er jo så godt Gleder meg også veldig til trilleturer! Håper ikke januar og februar blir så voldsom kald her, kan lett ligge nede i 15-20 minus, og det er jo alt for kaldt for en liten baby å være ute selv om han vil være godt innpakket i vogna. Men det skal bli godt å kunne røre seg igjen uten at det medfører store smerter, så om det skulle bli veldig kaldt her den første tiden håper jeg at han blir flink til å sove noen timer i strekk slik at jeg kan stikke ut med bikkjene mens pappaen er hjemme Jeg klamrer meg til det håpet ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå