Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Rullekake er jo enkelt og utrolig godt.

Ellers er det alltid godt med småkjeks, kanskje starte julen tidlig i år og lage noen serinakaker eller andre gode kjeks til kaffeen?

Andre enkle kaker kan jo være krydderkake, marmorkake, eplekake eller gulerotkake ? :)

Ha en herlig søndag! :)

Takk for mangen gode tips! :) Jeg fikk plutselig for meg at vi mekker vannbakkels. Har ikke veldig mangen ingredienser i hus så noe så enkelt som det blir det i dag :)

Ha en fin Søndag du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha lest her nå fikk jeg akutt bakelyst, haha :P Får se hva det blir til iløpet av dagen ;)

Håper dere blir fornøyde med bildene dere fikk tatt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest her nå fikk jeg akutt bakelyst, haha :P Får se hva det blir til iløpet av dagen ;)

Håper dere blir fornøyde med bildene dere fikk tatt :danse:

Ble ikke baking alikevell :-P Svigermor sko lage melkekaker så da gadd vi ikke stresse. Vi ble bedt på middag av de i går kveld så har ingenting til Svigerfar. Iiik! Hadde jeg vist det hadde vi ordna noe i byen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst å se bildene :fnise:

Har ikke sett de selv enda så jeg også :P Skal tilbake på Førstkommende Tirsdag for bildevisning :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare oppe to ganger i løpet av natten :hoppe:

men våknet av at jeg drømte noe skummelt. Husker ikke hva det var, men husker at jeg tenkte at det bare var en drøm så nå kunne den bare slutte for jeg ville ikke være med på mer skummelt :P Vi såg to episoder av Broen i går kveld så var sikkert derfor jeg drømte noe skummelt. Syns den serien kan være litt ekkel jeg, men så er jeg veldig pysen.

I dag har jeg vært innom jobben å levert timeliste siden jeg jobber ekstra i forhold til den stillingen jeg har.. Hilste på de søte små også :) Alltid et barn bestemt barn som springer i mot meg å gir meg en skikkelig god lang klem :rodmer: Det gjør godt :hjerte:

Skal på kaffebesøk til venninna mi nå, skravle litt er viktig :jepp:

I kveld skal vi på barselbesøk til ei på jobben :) Kjekt at det skjer noe :) Det er en tradisjon de har på min arbeidsplass. Gruer meg litt til de kommer til meg for alt er jo så nytt.. Redd jeg ikke takler det. Hvis det ikke går så bra så får jeg heller gi beskjed.

Fin Mandag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Høres ut som en innholdsrik og koselig mandag :)

Du skal nokk ikke uroe deg på forhånd for når din barselgjeng skal komme til deg.

Alt går forhåpenligvis i skjønneste orden for både mor og barn skal du se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Lenge siden jeg har skrevet her nå :sjenert:

Så bra at alt er fint med lillegutt :) Satser på at symfysemålet har steget til neste gang. Om det er forskjellige som måler (at legen har gjort det før) så kan det også spille inn. Hvis ikke får dere en ultralyd her. De er så koselige :)

Kos dere med bildevisning i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en innholdsrik og koselig mandag :)

Du skal nokk ikke uroe deg på forhånd for når din barselgjeng skal komme til deg.

Alt går forhåpenligvis i skjønneste orden for både mor og barn skal du se :jepp:

Elsker når det skjer ting ;) Nok av lange dager hjemme så skal prøve å leve lenge på slike :)

Får se når det nærmer seg :) hu dom hadde det i går hadde dekt på et fint bord. Jeg har hverken servise eller finduk :P så lurer på hva jeg skal finne på. Kanskje jeg må låne noe av mamma .. Eller gå for papp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her nå :sjenert:

Så bra at alt er fint med lillegutt :) Satser på at symfysemålet har steget til neste gang. Om det er forskjellige som måler (at legen har gjort det før) så kan det også spille inn. Hvis ikke får dere en ultralyd her. De er så koselige :)

Kos dere med bildevisning i dag :klemmer:

Satser på det. Vil uansett nevne at jeg har vært en del bekymret så hvis jeg kan få en henvisning til UL så jeg kanskje slapper litt av :)

Har vært på bildevisning i dag ;) Rart å se masse bilder seg selv. Sambo måtte jobbe så jeg hadde med ei venninne. Jeg valgte et bilde av meg og kjære i ca A4 str, et litt levende bilde der jeg kikker opp på han og han ned på meg :hjerte: Det andre bilde jeg valgte var i svart hvitt av meg. Magen kommer godt frem og ansiktet viser ikke få godt. Det bilde var mindre, men det fikk vi gratis med i sølvramme. Var flere fine bilder, men utrolig vanskelig å bestemme ser for bilde og str alene då tenker kjære kan vær med å se en annen gang.

Fikk vite at det studio vi tok bilder i skal legges ned :/ men de har flere rundt om i landet så bildene ble ikke sletta om vi ville bestille flete. Typisk :( Hadde tenkt å ta nyfødtfotografering der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok kjempevanskelig å plukke ut de bildene man vil ha, så da er det jo bra at dere kan bestille flere senere om dere vil :) Bildene du har valgt ut er nok kjempefine :hjerte:

Nedtur at det skal legges ned da :\ Blir det lagt ned såpass snart da at dere ikke rekker nyfødtbilder? Det finnes jo mange flinke fotografer rundt omkring, men man vil jo gjerne til samme om man først har funnet en man er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med bilder :) Skulle ønske jeg også tok sånn type bilder, for man får aldri den magen igjen :hjerte: Jeg har bare sånne dårlige magebilder som jeg har tatt foran speilet på do :fnise:

Apropos så synes jeg du kan slenge ut et magebilde her altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok kjempevanskelig å plukke ut de bildene man vil ha, så da er det jo bra at dere kan bestille flere senere om dere vil :) Bildene du har valgt ut er nok kjempefine :hjerte:

Nedtur at det skal legges ned da :\ Blir det lagt ned såpass snart da at dere ikke rekker nyfødtbilder? Det finnes jo mange flinke fotografer rundt omkring, men man vil jo gjerne til samme om man først har funnet en man er fornøyd med.

Heldigvis at det går ann :)

Veldig nedtur. Syns det hadde vært greit å brukt samme til alt slik at vi kunne hatt alt samlet. De legger ned før jul så får ikke tatt nyfødtfotografering :( Synd for jeg fikk et rabattkort i en gratispakke på 500,- på nyfødtfotografering hos de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med bilder :) Skulle ønske jeg også tok sånn type bilder, for man får aldri den magen igjen :hjerte: Jeg har bare sånne dårlige magebilder som jeg har tatt foran speilet på do :fnise:

Apropos så synes jeg du kan slenge ut et magebilde her altså! ;)

Ja veldig :hoppe:

Jeg syns det er fantastisk med gravidmage. Varer bare en kort stund og muligens ikke flere ganger. Vet jo aldri.

Men håper såklart på en gang til ivertfall :)

Et magebilde fra fotografen tenker du? Fikk ingen på mail med bilde på elr noe :( mn kan alltids ta det kjedelige i speilet på badet en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor tok dere? Jeg vil se bilder :hoppe:

På Fame ;) Har bestilt to bilder som kommer om ca. 4 uker :hoppe:

Har dere tatt noen bilder av prinsessa hos fotograf?

Magebilde ja :hoppe:

Tenkte vanlig magebilde ;-)

Magebilde kommer i morgen så har jeg noe å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis at det går ann :)

Veldig nedtur. Syns det hadde vært greit å brukt samme til alt slik at vi kunne hatt alt samlet. De legger ned før jul så får ikke tatt nyfødtfotografering :( Synd for jeg fikk et rabattkort i en gratispakke på 500,- på nyfødtfotografering hos de.

Det var jo skikkelig dumt da :\ Får krysse fingrene for at det dukker opp en flink og rimelig fotograf som kan ta nyfødtbilder da, kjipt å måtte betale i dyre dommer når man allerede har betalt for en pakke liksom. Nyfødtbilder er jo så vanvittig søtt, smelter jo bare av tanken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok hos fame å var ikke fornøyd :/ den som er her eller? Vi fikk beskjed om at de oppbevarer bildene opptil et år bare :( alt for lite... de sa ingenting om at de sku legge ned når vi var der, men de er vell konkurs. En kompis av sambo som jobber med fremkalling var overasket at de drev på enda for det var så mye dårlig. Å det er kun hun sjefen som er fotograf, de andre har selvlært hobby :hakeslepp: da ble jeg irritert når jeg hørte det, ikke rart vi ikke var fornøyd, å til den prisen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...