Favole Skrevet 27. oktober 2013 #1061 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vil tro at Pinterest er stappet med fototips! Om du googler pinterest + pregnancy photo/maternity photo eller lignende tenker jeg du får en del treff Ei venninne tok slike bilder til fotograf, og hun gjorde blant annet et bilde hvor hun hadde knytt en blå sløyfe rundt magen, sikkert veldig typisk for gravide, men synes det var veldig fint Ingen jakketips dessverre, sliter med å finne selv. Men mamalicious.no har kanskje noe? Ellers så selger jo både zalando, ellos, hm o.l. gravidtøy. Evt ebay om du vil gjøre det skikkelig billig Kvaliteten vil kanskje være litt varierende, men er fullt mulig å finne mye bra der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. oktober 2013 #1062 Del Skrevet 27. oktober 2013 Uff, stakkar! Får håpe det for det er ganske ofte. Hvordan merker jeg når han har festa seg? Hikkingen er alltid heeelt nede så tror han ligger med hodet ned nå. Ja det er kjempekoselig Vi hadde termin samme dato, men hennes ble forskjøvet med to dager. Litt artig da Har ledd mye av det Ca 6 timer før vannet mitt gikk fikk jeg veldig vondt i symfysen, og jeg innbiller meg at det var da hodet festet seg. Det var ikke som bekkensmertene jeg har hatt før. Jeg fikk bekreftet at hodet var festet ca en time etter vannet gikk. Men jeg trur ikke at det er vanlig å kjenne at hodet er festet, men jordmor og lege sjekker det for deg etterhvert Artig hvis dere føder samtidig Har ikke tips om jakke, trengte ikke det selv. HM har noen fine topper og kjoler, men ikke det største utvalget. Sjekke div nettbutikker? Jeg syns at fotografbilder i svart-hvitt er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #1063 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Vil tro at Pinterest er stappet med fototips! Om du googler pinterest + pregnancy photo/maternity photo eller lignende tenker jeg du får en del treff Ei venninne tok slike bilder til fotograf, og hun gjorde blant annet et bilde hvor hun hadde knytt en blå sløyfe rundt magen, sikkert veldig typisk for gravide, men synes det var veldig fint Ingen jakketips dessverre, sliter med å finne selv. Men mamalicious.no har kanskje noe? Ellers så selger jo både zalando, ellos, hm o.l. gravidtøy. Evt ebay om du vil gjøre det skikkelig billig Kvaliteten vil kanskje være litt varierende, men er fullt mulig å finne mye bra der også Pinterest har jeg ikke sjekka. Har ikke brukt det noe særlig, Takk for tips Sløyfe rundt mage er veldig vanlig, men søtt da Får surfe videre å se Ingen jakker jeg har sett på er som jeg tenker eller er jeg kanskje litt kresen? Skla sjekke ebay Ca 6 timer før vannet mitt gikk fikk jeg veldig vondt i symfysen, og jeg innbiller meg at det var da hodet festet seg. Det var ikke som bekkensmertene jeg har hatt før. Jeg fikk bekreftet at hodet var festet ca en time etter vannet gikk. Men jeg trur ikke at det er vanlig å kjenne at hodet er festet, men jordmor og lege sjekker det for deg etterhvert Artig hvis dere føder samtidig Har ikke tips om jakke, trengte ikke det selv. HM har noen fine topper og kjoler, men ikke det største utvalget. Sjekke div nettbutikker? Jeg syns at fotografbilder i svart-hvitt er fint. Da før jeg høre med jordmor når jeg skal der i begynnelsen av November Hadde vært artig Håper vi begge får i Januar slik at de komemr i samme klasse Har sjekka h&m men fant ingen jakke jeg likte der. Den ene kjolen jeg likte er utsolgt for den str jeg trenger, typisk! Endret 27. oktober 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 27. oktober 2013 #1064 Del Skrevet 27. oktober 2013 Gutten min hikker like mye nå som når han lå i magen, og han liker det ikke. Håper at din gutt slipper det Jeg matet henne litt ekstra da. Litt mer pupp stopper ofte hikking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 27. oktober 2013 #1065 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har forresten en dunjakke du kan få om du vil ha. Helt enkel dra H&M. Brukt to vintre som gravid. Ikke verdens peneste, men helt grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 28. oktober 2013 #1066 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg matet henne litt ekstra da. Litt mer pupp stopper ofte hikking Vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1067 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har forresten en dunjakke du kan få om du vil ha. Helt enkel dra H&M. Brukt to vintre som gravid. Ikke verdens peneste, men helt grei Det med å mate ekstra viste ikke jeg så takk for tips! Sier ja takk til dunjakke hvis den passer Er bare snakk om å bruke den i 2,5 mnd så er jo supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1068 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ikke mye nytt her. Hadde en rolig helg, men er utrolig sliten i dag. Sover ekstremt dårlig pga vondter overalt Prøver å bygge opp med puter osv, men verker sånn i hofteneog lårene når jeg ligger på siden. Opp å går, sover litt.. sånn går nu nettene. Dagen i dag: Trening 30 min og et foredrag jordmor hadde om psykisk helse. Ettepå halvsov jeg på sofaen 2 timer Tørka litt ut av kjøleskapet. Hvilte... Og begynte på middagen.. hvilte.. så kom kjære hjem fra jobb å hjalp til med middagen. Virkelig en fornuftig dag.. Jeg fikk forresten blomster på døra av styrer på Lørdag Utrolig koselig! Med ønske om en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1069 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Skriver en ny liste jeg siden jeg digger lister Har pakka en del til fødebagen Til mini: - bodyer - strømpebukser - bukser - smokk - stelleprodukter i reisestørrelse (litt opptatt av at produktene skal være rene). - sokker (både tynne og tykke i ull) - bilstol og bilstolpose - teppe - hentesett Til meg selv - ammesingletter - ammeinnlegg - løse bukser - cardigan/gensere - sokker - mykt dopapir -innesko til å dusje med skal pakke ammebh, boxere, toalettsaker, lader til mobil, kamera, helsekort. Drikke og snaks til meg og kjære må vi også ha. Er det nødvendig med bleier til mini? eller får vi det på sykehuset? Kommer dere på noe mer? Pysjamas til mini er vel ikke vits? Kjære får pakke til seg selv Siden vi bor et stykke unna så blir nok kjære enten med meg på familierom eller så har han fått tilbud om å sove over hos noen venner Endret 28. oktober 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. oktober 2013 #1070 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ikke mye nytt her. Hadde en rolig helg, men er utrolig sliten i dag. Sover ekstremt dårlig pga vondter overalt Prøver å bygge opp med puter osv, men verker sånn i hofteneog lårene når jeg ligger på siden. Opp å går, sover litt.. sånn går nu nettene. Dagen i dag: Trening 30 min og et foredrag jordmor hadde om psykisk helse. Ettepå halvsov jeg på sofaen 2 timer Tørka litt ut av kjøleskapet. Hvilte... Og begynte på middagen.. hvilte.. så kom kjære hjem fra jobb å hjalp til med middagen. Virkelig en fornuftig dag.. Jeg fikk forresten blomster på døra av styrer på Lørdag Utrolig koselig! Med ønske om en god helg Herlig med en rolig helg da men kjedelig å lese at du sliter med sovingen Måtte le litt av den sjokka-smileyen du plasserte i enden av setningen om hvor du sov i 2 timer etter foredrag om psykisk helse hos jordmor Var det ett givende foredrag eller? Huff, det er heldigvis ikke lenge til lillebebis er her da så får du kroppen din tilbake og kan ligge som normalt i sovestillinger igjen forhåpentligvis Så koselig med blomster da! Pleier du forresten å få blomster av mannen noengang? Her i hus er ikke mannen noe blomster-giver, men det gjør ikke meg noe er uansett koselig å få innimellom. Uansett hvem det er fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. oktober 2013 #1071 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg også elsker lister! men har desverre ikke mye å tilføye.. Du får nokk bleier på sykehuset vil jeg tro ja.. Om du ikke har pjamas med til lille, hva skal han da sove i? Er uvitende om de har det også på sykehuset? ( må si det er herlig å være i kontakt med så mange koselige damer her på KG som både er nærmere fødsel enn meg, og som nettopp har født. Jeg har jo mange å rådføre meg med og lærer alt om hva tiden bringer ) Utrolig koselig synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. oktober 2013 #1072 Del Skrevet 28. oktober 2013 Greit å ha bleier til hjemreisen, men ellers har de alt på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1073 Del Skrevet 28. oktober 2013 Herlig med en rolig helg da men kjedelig å lese at du sliter med sovingen Måtte le litt av den sjokka-smileyen du plasserte i enden av setningen om hvor du sov i 2 timer etter foredrag om psykisk helse hos jordmor Var det ett givende foredrag eller? Huff, det er heldigvis ikke lenge til lillebebis er her da så får du kroppen din tilbake og kan ligge som normalt i sovestillinger igjen forhåpentligvis Så koselig med blomster da! Pleier du forresten å få blomster av mannen noengang? Her i hus er ikke mannen noe blomster-giver, men det gjør ikke meg noe er uansett koselig å få innimellom. Uansett hvem det er fra Foredraget var interessant det, var bare det at jeg var så trøtt fra før så ble helt slått ut tror kanskje det var det Gleder meg veldig til å få kroppen igjen Men det som er veldig kos nå er magen Pleier ikke få blomster av mannen. Ender som regel opp med at jeg får lyst på blomster å gir til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1074 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg også elsker lister! men har desverre ikke mye å tilføye.. Du får nokk bleier på sykehuset vil jeg tro ja.. Om du ikke har pjamas med til lille, hva skal han da sove i? Er uvitende om de har det også på sykehuset? ( må si det er herlig å være i kontakt med så mange koselige damer her på KG som både er nærmere fødsel enn meg, og som nettopp har født. Jeg har jo mange å rådføre meg med og lærer alt om hva tiden bringer ) Utrolig koselig synes jeg! Tenkte han kunne sove i body og strømpebukse. Kg er veldig koselig ja Har fått svar på såå mye som jeg har lurt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1075 Del Skrevet 28. oktober 2013 Greit å ha bleier til hjemreisen, men ellers har de alt på sykehuset Lurt Tenkte faktisk på at jeg skulle pakke stelleveske å legge i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. oktober 2013 #1076 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hehe, skjønner godt du ble utmattet ja.. For jeg er nesten umennesklig allerede etter en dag på jobb.. Så ser ikke hvor energien skal komme fra.. Men håper og tror at vi blir oss selv igjen når babyen er ute Ja, jeg kjøper også som regel planter og blomster til huset selv.. Tror nokk mannen synes det er koselig med grønt og noen friske blomster til helga men, han har ikke helt komt på å ta med en bukett roser på vei hjem fra jobb f.eks enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1077 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hehe, skjønner godt du ble utmattet ja.. For jeg er nesten umennesklig allerede etter en dag på jobb.. Så ser ikke hvor energien skal komme fra.. Men håper og tror at vi blir oss selv igjen når babyen er ute Ja, jeg kjøper også som regel planter og blomster til huset selv.. Tror nokk mannen synes det er koselig med grønt og noen friske blomster til helga men, han har ikke helt komt på å ta med en bukett roser på vei hjem fra jobb f.eks enda Også etter flere netter med lite søvn itillegg blir det ikke bedre. Håper energien kommer tilbake etterpå Kjære sier at han liker å få blomster Jeg har sagt det samme, men det er jammen ikke ofte det har skjedd. Han er ikke veldig romantisk av seg :/ Ikke så mye som skal til egentlig, men tror bare han ikke kommer på det Hadde blitt glad om han av og til kom hjem med blomster eller noe godt til kaffen eller no, men neida. Da får jeg ordne det selv av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. oktober 2013 #1078 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hehe, så lenge mannen viser og fortelle deg at han setter pris på deg, så betyr det mer enn blomster eller noe til kaffen hvertfall Så får vi kvinner heller stå for egne blomster og noe attåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #1079 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hehe, så lenge mannen viser og fortelle deg at han setter pris på deg, så betyr det mer enn blomster eller noe til kaffen hvertfall Så får vi kvinner heller stå for egne blomster og noe attåt helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 28. oktober 2013 #1080 Del Skrevet 28. oktober 2013 Lister er gull. Jeg har mange på telefonen min Og du har nok fått med det aller viktigste. Jeg har med en pysj, men de kan jo sove i body og strømpis som du sier. Og de fleste sykehus har dresser eller annet tøy som babyene kan bruke, så det kan de jo også sove i Toalettpapir har jeg glemt. Det skal jeg putte i bagen, for papiret på sykehuset er jo som papp! Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har fått blomster av kjære på de 6 årene vi har vært sammen. Men de få gangene er helt fantastiske Bleier til babyen får du på sykehuset men er sikkert ikke dumt å ha en stelleveske som du sier..greit hvis man har litt kjøring hjem og baby plutselig har bæsja og sånn. Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå