Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eltefrie rundstykker? Nå må jeg google :P Fint med en så bra start på dagen, her er det overskyet og litt regn, ikke like deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eltefrie rundstykker? Nå må jeg google :P Fint med en så bra start på dagen, her er det overskyet og litt regn, ikke like deilig ;)

På trines matblogg. Eltefrie rundstykker med rugmel og solsikkekjerne. Vi hadde ikke rugmel så brukte spelt grovmalt. Laget røren i går før vi la oss, var så enkel :) På 40 min så hadde vi luftige runtstykker :)

Håper du får sol snart da :) Det er så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg og sjekke ut når jeg neste gang gidder å bake ;)

Hvordan er helga di? :)

Det må du :) Supert å smelle sammen i helgene når begge kan bidra:)

Jeg er mye bedre i dag enn jeg har vært på flere dager :) Vi har kasta masse papp, rydda og hatt besøk av en kompis av kjære. Fin dag :) Jeg er så sinnsykt trøtt siden jeg har sovet så dårlig i natt. Hadde mye vondt:( Blir nok tidlig kveld på meg i dag.

Hvordan er det med din form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du :) Supert å smelle sammen i helgene når begge kan bidra:)

Jeg er mye bedre i dag enn jeg har vært på flere dager :) Vi har kasta masse papp, rydda og hatt besøk av en kompis av kjære. Fin dag :) Jeg er så sinnsykt trøtt siden jeg har sovet så dårlig i natt. Hadde mye vondt:( Blir nok tidlig kveld på meg i dag.

Hvordan er det med din form?

Bekkenet har ikke sin verste dag men er kjempe sliten og lei, men det err vel sånn det er for de fleste på slutten :) Bra du er bedre i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkenet har ikke sin verste dag men er kjempe sliten og lei, men det err vel sånn det er for de fleste på slutten :) Bra du er bedre i dag ;)

Det er bra! Uff, kan tenke meg det er slitsomt den siste tiden. Prøv å nyt den siste tiden med babysprell i magen. Snart har dere gutten i armene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper fortere enn forventet ;)

Søndagsplaner? :)

Plutselig sitter du med babyen i armene :rodmer:

I dag er det helt nydelig ute så vi må ut av leiligheten iallefall :) Tenkte ta en dagstur på hytta til mine foreldre å ta oss et boblebad :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bading i kveldinga tenker jeg :)

Kjære dro på fjelltur i lag med en kompis så satt jeg her da :sukk:

Gikk meg en liten tur, men skulle veldig gjerne vært med på fjelltur i det fine været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Herlig med boblebad da :)

Må skal ikke jeg komme her å være noen gledesdreper, men har hørt og lest at boblebad og badstu ikke er anbefalt for gravide, da vi ikke har godt av å bli overopphetet..

Håper du har hatt en fin søndag til tross for at mannen dro på fjelltur uten deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke bading i dag for sambo var så sliten at han ikke orka kjøre så langt for å bade :P Skjønner han godt. Han sa vi kunne gjøre det en kveld til uka :)

Vi har forresten aldri vannet høyere enn 37 grader siden vi har lest i de brosjyrene til badet at det anbefales ikke mer enn 38 grader til gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei tror skal gå greit, lillegutt lever ivertfall ennå :) Sitter ikke mer enn 30 min heller :)

Varm dusj er også veldig godt for bekkenet. De dagene jeg er ekstra ille er det obligatorisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hadde jeg hatt tilgang til boblebad som gravid så hadde det nok blitt brukt hver dag :fnise:

Håper du hadde en fin søndag tross han som stakk av på fjelltur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt tilgang til boblebad som gravid så hadde det nok blitt brukt hver dag :fnise:

Håper du hadde en fin søndag tross han som stakk av på fjelltur :)

;) Vi hadde nok brukt det mer om det ikke var for den kjedelige bilturen forbi den skumle vegen med mye ras.

Søndagen var grei. Jeg var litt småfurten til å begynne med siden vi hadde snakka om å dra på dagstur til hytta. Samboer er ikke veldig ofte borte så syns han skulle få unne seg det. Tror nok det fine været redda dagen min ;) Gikk en liten tur og kosa meg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...