Frufly Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #921 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vi har 57 kvm + en bod på 3 kvm, så 60 kvm til sammen, men får ikke plass til alt i boden så "babyrommet" har ikke blitt babyrom ennå, pga masse ting der og at samboers stasjonære pc står der fordi det er ikke plass noen annen plass. Så vi må finne en løsning når lillegutt skal overta det rommet Aller helst vil vi flytte til noe større men lommebøkene og banken er ikke enig Samboer er flink til å støvsuge men ikke så flink til å vaske, og vil som deg ikke gjøre det selv. Jeg er oppe ca kl 8 hver morgen, får heller ikke til å sove lenger. Kanskje det er kroppene våre som forbereder oss til å bli mamma Var en av grunnene til at vi flyttet pga prisene, men den største grunnen er at vi kom nærmere begge familiene. Støvsuging det gjør min også Tror også det er noe med at kroppene forbereder oss. Får en lang dag da, får se positivt på det Du må slutte og hinte. Kun direkte beskjeder fungerer "nå må du støvsuge og vaske" Får meg liksom ikke helt til å si det ser du Siden jeg er hjemme hver dag og han jobber så er ikke samvittigheten helt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. oktober 2013 #922 Del Skrevet 8. oktober 2013 Var en av grunnene til at vi flyttet pga prisene, men den største grunnen er at vi kom nærmere begge familiene. Støvsuging det gjør min også Tror også det er noe med at kroppene forbereder oss. Får en lang dag da, får se positivt på det Får meg liksom ikke helt til å si det ser du Siden jeg er hjemme hver dag og han jobber så er ikke samvittigheten helt der Vet godt hvordan det er, jeg hinter ikke men spør for sjeldent. Jordmora mi spurte i dag "du støvsuger vel ikke?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #923 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vet godt hvordan det er, jeg hinter ikke men spør for sjeldent. Jordmora mi spurte i dag "du støvsuger vel ikke?" Det gjør du vel ikke? Jeg har ikke gjort det på kjempelenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #924 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fikk vaska to maskiner med babyklær og diverse. Deilig å ha det gjort Kjære syns jeg fortsatt er tidlig ute, men er ikke så lenge til jeg vil begynne på fødebagen å da må det jo være klart Stellekommoden på badet har jeg lagt et system i med det jeg har fått i gratispakker + litt annet jeg har bestilt også har jeg begynt å legge de minste klærne i kommoden Hva kjøper dere inn av bleier? Libero? pampers? hvilken str? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. oktober 2013 #925 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det gjør du vel ikke? Jeg har ikke gjort det på kjempelenge Hehe nei lenge siden nå Jeg klagde over bekkenet så da spurte hun Fikk vaska to maskiner med babyklær og diverse. Deilig å ha det gjort Kjære syns jeg fortsatt er tidlig ute, men er ikke så lenge til jeg vil begynne på fødebagen å da må det jo være klart Stellekommoden på badet har jeg lagt et system i med det jeg har fått i gratispakker + litt annet jeg har bestilt også har jeg begynt å legge de minste klærne i kommoden Hva kjøper dere inn av bleier? Libero? pampers? hvilken str? Utnytt at du er sykemeldt! Er ikke bra å ligge på sofaen hele dagen så bare styr med babyting du Kan jo hende at bekkenet blir bra så du kan jobbe igjen og da er du ikke like mye hjemme og får mindre tid til forberedelser. Jeg har og et system i baby-kommoden Jeg kjøpte en pakke Libero siden de er uten krem eller hva det er i Pampers. I størrelse 2, da vi uansett får bruk for de om de er for store, får kanskje en litt stor baby. Har mange gratisbleier i størrelse 1 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. oktober 2013 #926 Del Skrevet 8. oktober 2013 Du er jo ikke hjemme for gøy da. Da jeg var sykemeldt kom mannen hjem til verre hus enn han gikk fra. Og sånn er det bare. Hadde jeg klart masse hjemme hadde jeg ikke trengt å være sykemeldt fullt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #927 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hehe nei lenge siden nå Jeg klagde over bekkenet så da spurte hun Utnytt at du er sykemeldt! Er ikke bra å ligge på sofaen hele dagen så bare styr med babyting du Kan jo hende at bekkenet blir bra så du kan jobbe igjen og da er du ikke like mye hjemme og får mindre tid til forberedelser. Jeg har og et system i baby-kommoden Jeg kjøpte en pakke Libero siden de er uten krem eller hva det er i Pampers. I størrelse 2, da vi uansett får bruk for de om de er for store, får kanskje en litt stor baby. Har mange gratisbleier i størrelse 1 uansett Nei prøver å finne på litt småting innimellom for må er vondt å ligge for lenge også. Hadde vore deilig om det ble bra igjen, selv om jeg ikke har helt troen på at det blir bedre når jeg blir tyngre. Har ivertfall mye bedre dager nå enn jeg hadde når jeg jobba. Du er jo ikke hjemme for gøy da. Da jeg var sykemeldt kom mannen hjem til verre hus enn han gikk fra. Og sånn er det bare. Hadde jeg klart masse hjemme hadde jeg ikke trengt å være sykemeldt fullt heller Nei ikke akkurat. Ja slik er det. Får bare tåle det Tror ikke kjære bryr seg er vel heller jeg som kunne tenkt meg å gjort noe, men det blir ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. oktober 2013 #928 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg tålte det ikke Her måtte mannen ta det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. oktober 2013 #929 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg hadde veldig dårlig samvittighet i begynnelsen når samboer kom hjem og spurte hvordan dagen min har vært, og jeg hadde gjort ingenting, men har vent meg til det fordi jeg kan jo ikke ødelegge bekkenet helt. Og hadde han vært den gravide med bekkensmerter så hadde jeg godtatt at han ikke gjorde noe særlig hjemme Det er jo en liten sjanse for at du blir bra nettopp pga tyngden til babyen, fysioterapeuten min fortalte om det, at noen får et mer stabilt bekken pga tyngden til babyen. Men sånn som jeg har skjønt det så er det ikke så veldig vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #930 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det er nok uvandt nå i starten, men tenker jeg blir vane med det. Var innom jobb i går med sykemelding og for å hente klær som jeg har der så kan jeg få vaska de. Ble en stund på avdelingen for jeg savner de. Koselig å bli med på lunsjen Våkna i natt av at jeg var vond og stiv på den ene siden av bekkenet. Stiv på innsiden av lårene. Men er derfor godt jeg ikke har planer i dag så kan jeg slappe av og strekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 10. oktober 2013 #931 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har tenkt på å besøke barnehagen igjen, selv om vikariatet er over så tenker jeg at det er viktig å beholde kontakten så jeg forhåpentligvis får noe jobb der når permisjonen min er over. Men jeg er så sliten for tiden, så vet ikke om jeg orker. Kanskje i neste uke om jeg er i bedre form Var sikkert kjempe koselig å besøke jobben din Strekk godt ut! Kos deg med å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. oktober 2013 #932 Del Skrevet 10. oktober 2013 Så koselig med besøk på jobben Godt å kan stikke innom for å være sosial da, det setter nok de også stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #933 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har tenkt på å besøke barnehagen igjen, selv om vikariatet er over så tenker jeg at det er viktig å beholde kontakten så jeg forhåpentligvis får noe jobb der når permisjonen min er over. Men jeg er så sliten for tiden, så vet ikke om jeg orker. Kanskje i neste uke om jeg er i bedre form Var sikkert kjempe koselig å besøke jobben din Strekk godt ut! Kos deg med å slappe av Det er lurt Ta det når du føler deg bedre du, kanskje etter fødsel Strakk godt ut,men noen dager er vondere enn andre så ingenting hjelper. Traska en liten tur i sola med ei venninne for å finne noe høstpynt, men vi skravla så mye at vi helt glemte at vi skulle ta med oss noe Etterpå gikk vi på kafè. Møtte sjefen min, føles litt rart. men jeg må dak unne gå ut selv om jeg er sykemeldt. Det har vært strålende vær å jeg har stort sett vært inne denne uka så følte sånn for å komme meg ut i dag. Har sikkert spørt deg hundrevis av ganger, men går du til fysio? Jeg ringte å fikk time hos legen for jeg vil få en henvising til fysio. Prøve å seo m det kan hjelpe. Kanskje jeg kan få bli med på den treninga som fysioterapaut har i svømmehallen. Får høre litt Så koselig med besøk på jobben Godt å kan stikke innom for å være sosial da, det setter nok de også stor pris på. Ja det var veldig kos Jge har ikke hatt de ungene mer enn fra midten av aug, men den ene ungen sprang full fart inn i armene på meg Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #934 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg sa til moren min i dag at jeg er 100% sykemeldt. Jeg var såå redd for reaksjonen siden mine foreldre ikke helt liker sånn, men når jeg forklarte hvor vondt det var så hadde hun full forståelse og forstod at jeg ikke kunne holde på å jobbe når det blir så vondt etterpå. Sa jeg at hustegningene våre er ferdige? I morgen skal vi møte tegneren i tomta for å se på plassering av huset Nå skjer det jammen ting på den fronten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 10. oktober 2013 #935 Del Skrevet 10. oktober 2013 Åååå jeg vil og ha hus, skjønner godt at du jubler Jeg gikk til fysio, eller en manuellterapeut og han hjalp meg med å bli kvitt vonde muskler rundt bekkenet med massasje. Ellers ga han meg flere øvelser og tips. Jeg gikk til han i flere uker men vi avslutta fordi han kunne ikke gjøre mer, øvelsene må jeg gjøre selv. Bekkensmertene har endret seg så har tenk på å ta kontakt med han igjen, men samtidig så hjelper øvelsene (ikke hver dag), det hjelper å ha balanse mellom avslapping og bevegelse, og nå er jeg nesten ferdig med smertene, håper jeg! Noen sliter etter fødsel og. Supert at mora di tok sykemld din så bra Men du er jo barnet hennes så er kanskje en selvfølge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #936 Del Skrevet 10. oktober 2013 Åååå jeg vil og ha hus, skjønner godt at du jubler Jeg gikk til fysio, eller en manuellterapeut og han hjalp meg med å bli kvitt vonde muskler rundt bekkenet med massasje. Ellers ga han meg flere øvelser og tips. Jeg gikk til han i flere uker men vi avslutta fordi han kunne ikke gjøre mer, øvelsene må jeg gjøre selv. Bekkensmertene har endret seg så har tenk på å ta kontakt med han igjen, men samtidig så hjelper øvelsene (ikke hver dag), det hjelper å ha balanse mellom avslapping og bevegelse, og nå er jeg nesten ferdig med smertene, håper jeg! Noen sliter etter fødsel og. Supert at mora di tok sykemld din så bra Men du er jo barnet hennes så er kanskje en selvfølge det Vi har holdt på med tegninger i over 1 år. Ikke lett å få det sånn vi vil ha det itillegg til at det skal passe med reguleringsplanen, men endelig ser alt bra ut!! Kanskje vi er inne i nytt hus til neste jul Vil gjøre et forsøk så får vi se Kanskje det kan hjelpe meg en liten periode. Får håpe du er ferdig med smertene! Nja, ikke en selvfølge nei Pappa hadde nok reagert på en annen måte så var egentlig greit at mamma fikk vite det først så kan hun fortelle det videre til pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #937 Del Skrevet 11. oktober 2013 28 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 11. oktober 2013 #938 Del Skrevet 11. oktober 2013 Yeey for 28 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. oktober 2013 #939 Del Skrevet 11. oktober 2013 28 uker!! Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #940 Del Skrevet 11. oktober 2013 Yeey for 28 uker!!! 28 uker!! Planer for helgen? Ingen planer for denne helgen. Vi har hatt en del planer i helgene så er rart å ikke ha noen planer. Nesten som jeg vlir litt rastløs siden jeg går hjemme uansett. Mulig vi tar en tur på hytta til foreldrene mine fra Lørdag til Søndag. Det er under 5 min å gå fra bilen til hytta og et lite boblebad ute. Tror det hadde gjort godt med et bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå