Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Jeg spiste youghurt med linfrø og soksikkefrø uten å tygge. Syns de solsikkefrøene var litt store å svelge då måtte drikke vann til for å få det ned. Skal bare ha linfrø oppi neste gang ;)

Jeg fikk gå på den treninga :hoppendeglad: Har blitt 20% sykemelding for 3 uker så kunne jeg fortsette på treninga uansett om jeg ble sykemeldt eller ikke etterpå ;)

I dag hadde vi full gruppe med barn. Hadde tenkt å prøvde å ikke løfte for mye, men det er jammen ikke lett på en småbarnsavd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du får kommet deg på trening :) Det er jo supert!

Det er nok ikke enkelt å unngå løft på en slik avdeling nei. Merker det godt selv på jobb at slike situasjoner er vanskelig å unngå, jobber på sykehus jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke fra lilleprinsen i dag :nigo:

Lammeskinn til easygrow vinterposen, sophie giraff, badeleker og et støttebånd til magen. Jeg var litt treg med å betale så er derfor den kommer litt sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke er jo kooos :biggrin: Lurer på om jeg skal kjøpe det lammeskinnet, er sikkert greit å ha i vinterkulden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste youghurt med linfrø og soksikkefrø uten å tygge. Syns de solsikkefrøene var litt store å svelge då måtte drikke vann til for å få det ned. Skal bare ha linfrø oppi neste gang ;)

Jeg fikk gå på den treninga :hoppendeglad: Har blitt 20% sykemelding for 3 uker så kunne jeg fortsette på treninga uansett om jeg ble sykemeldt eller ikke etterpå ;)

I dag hadde vi full gruppe med barn. Hadde tenkt å prøvde å ikke løfte for mye, men det er jammen ikke lett på en småbarnsavd.

Jeg bruker bare linfrø i yoghurten og noen ganger havregryn for å mette. Du kan også prøve linfrø i et glass med vann og drikke det, men drikk det med en gang for blir det stående så blir både frøene og vannet slimete (stoff som kommer ut av frøa) og smaker ekkelt :P

Yay du får trene :danse: Det er jo det beste for arbeidsgiver og så skulle jo bare mange egentlig at du fikk fri den dagen ;)

Vet hvordan det er med den løftinga, man tenker og sier at man ikke skal løfte i det hele tatt men noen ganger går det fortere å bare ta et raskt løft selv, og noen ganger er det vanskelig å si "nei jeg kan ikke løfte deg" til de søte små ;)

Fikk pakke fra lilleprinsen i dag :nigo:

Lammeskinn til easygrow vinterposen, sophie giraff, badeleker og et støttebånd til magen. Jeg var litt treg med å betale så er derfor den kommer litt sent.

Det ble tull med betalingen sist jeg bestilte fra Lilleprisen, vet ikke hva som skjedde. Pakken kom litt senere enn gangen før og pengene ble ikke trekt av min konto før dagen etter jeg hadde hentet pakken, sist ble pengene trekt dagen etter jeg bestilte. Men var ikke min feil fordi jeg betalte med visa mens jeg bestilte. Betalte du med visa eller faktura? :)

Jeg strikker et ullteppe for å ha isteden for lammeskinn, men lammeskinn er lurt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke er jo kooos :biggrin: Lurer på om jeg skal kjøpe det lammeskinnet, er sikkert greit å ha i vinterkulden.

Ja veldig :smilbla: Det var pysepusen som skrøyta veldig av det så da ville jeg også ha et :) Hadde tenkt å bruke et lammeskinn jeg har kjøpt på barnashus, men det passer ikke like godt inni. Greit at det er hull til selene også i dette fra easygrow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bare linfrø i yoghurten og noen ganger havregryn for å mette. Du kan også prøve linfrø i et glass med vann og drikke det, men drikk det med en gang for blir det stående så blir både frøene og vannet slimete (stoff som kommer ut av frøa) og smaker ekkelt :P

Yay du får trene :danse: Det er jo det beste for arbeidsgiver og så skulle jo bare mange egentlig at du fikk fri den dagen ;)

Vet hvordan det er med den løftinga, man tenker og sier at man ikke skal løfte i det hele tatt men noen ganger går det fortere å bare ta et raskt løft selv, og noen ganger er det vanskelig å si "nei jeg kan ikke løfte deg" til de søte små ;)

Det ble tull med betalingen sist jeg bestilte fra Lilleprisen, vet ikke hva som skjedde. Pakken kom litt senere enn gangen før og pengene ble ikke trekt av min konto før dagen etter jeg hadde hentet pakken, sist ble pengene trekt dagen etter jeg bestilte. Men var ikke min feil fordi jeg betalte med visa mens jeg bestilte. Betalte du med visa eller faktura? :)

Jeg strikker et ullteppe for å ha isteden for lammeskinn, men lammeskinn er lurt det ;)

Linfrø i vann hørtes ikek så godt ut :P men har vært å handla meg biola som jeg skal drikke, surmelk til å ha på kavringer og sviskedrikk i barnematavd :) Får prøve meg litt frem. Går ennå på laktulose, men kan ikke bruke det hele tiden. Får ha det tilgjengelig om det stopper opp igjen.

Veldig deilig at jeg fikk gå på den treninga. Mandagen blir en fin dag så tror jeg skal greie 4 dager på jobb en stund til hvis det ikke blir værre :)

Skal også ha litt feriedager innimellom så noen uker blir det bare 3 dager på jobb. Også skal vi ha en uke fri sammen i slutten av September ;) Deilig å ha litt ferie til gode :nigo:

Ullteppe fungerer sikkert det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å klø sånn under foten og inni håndflaten, veldig plagsomt. Værst om kvelden og natten. Er sår under foten og det er litt vondt å trø på. Håper ikke dette varer.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å smøre med fuktighetskrem? Jeg har hatt veldig kløe på magen og brystene og det hjelper å smøre, er sikkert voksekløe, men får håpe at du ikke har voksekløe under foten og håndflaten :fnise: Det finnes noe som heter svangerskapskløe, men husker ikke hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kontaktet JM eller fastlegen ang kløingen. Jeg er alltid sånn som tenker at "det er bedre med en gang for mye enn en for lite"... Du kan lese om svangerskapskløe her . Det trenger ikke å være det du har da..Men jeg liker alltid å være på den sikre siden og få sjekket ut sånne ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å smøre med fuktighetskrem? Jeg har hatt veldig kløe på magen og brystene og det hjelper å smøre, er sikkert voksekløe, men får håpe at du ikke har voksekløe under foten og håndflaten :fnise: Det finnes noe som heter svangerskapskløe, men husker ikke hvordan det er.

Prøvde det i natt, men hjalp ikke veldig. Ser ikke tørt ut heller. Har tenkt tanken om det kan være fotsopp etter at vi var på spa hotell i helgen. Da gikk jeg barfot i garderoben.

Jeg har kløe under føttene. Helt merkelig. Har liksom aldri klødd der :fnise:

Det er sprengt på legekontoret og hos JM så jeg har allerede en time 11. September, får prøve å holde ut til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kontaktet JM eller fastlegen ang kløingen. Jeg er alltid sånn som tenker at "det er bedre med en gang for mye enn en for lite"... Du kan lese om svangerskapskløe her . Det trenger ikke å være det du har da..Men jeg liker alltid å være på den sikre siden og få sjekket ut sånne ting :)

Takk ;) Var inne å leste. Håper det ikke er noe farlig da. Tenkte bare at jeg klødde jeg og at det var sinnsykt plagsomt for jeg skulle jo sove :sjenert:

Satser på at det gir seg til jeg skal til legen. Jeg var jo nettopp hos legen pga forstoppelse. Veldig sprengt på timer der fortiden så har time 11.September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en sofa til i dag :hoppendeglad:
Har en 3 seter fra før og en stol, men nå bestilte vi en 2,5 seter. Deilig med mer plass :danse: Nå kan vi endelig strekke oss ut begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med litt ekstra sofaplass da :) Sier jeg som ønsker meg mindre sofa for tiden, haha, men skjønner at det er godt med den ekstra plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare følg med kløingen. Hvis det blir verre så får du ta en tur. Satse på at det bare er noe midlertidig som går over :)

Så deilig med mer sofaplass!! :)

GOD HELG! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny sofa! :danse: Vi har for lite sitteplasser, men for liten stue og :(

Ja følg med på kløingen.

God helg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare følg med kløingen. Hvis det blir verre så får du ta en tur. Satse på at det bare er noe midlertidig som går over :)

Så deilig med mer sofaplass!! :)

GOD HELG! :blomst:

Ja får det :jepp:

Var så herlig med mer sofaplass ;) Nå kan jeg ligge strekk ut å sove på sofaen etter jobb :fnise:

GOD HELG! :popcorn::hoppendeglad:

Gratulerer med ny sofa! :danse: Vi har for lite sitteplasser, men for liten stue og :(

Ja følg med på kløingen.

God helg! :skya:

Tusen takk :tommelsmil:

Slik har vi også hatt det så var så gøy nå når vi endelig kunne få litt mer sitteplass :)

Ja det får jeg følge med på. Får ikke håper det er noe farlig. Blir jo litt bekymra når jeg leser alt mulig.

GOD HELG! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så godt med helg! Måtte sove å slappe av på sofaen i to timer etter jobb i dag for jeg var så utrolig sliten. Kjenner det skal bli godt med en ekstra dag hjemme før uka begynenr igjen. Tror ikke det var så dumt. Verker helt oppe på innsiden av lårene også så det kjennes på kroppen at alt ikke er som før.

Skal snart ta meg en laaaang dusj før kjære og jeg skal kose oss med taco :sikle:

Denne helga har vi ikke planer uten om at kjære skal ut å klatre med en kamerat i morgen. Jeg tror jeg skal holde meg hjemme. Gå en tur eller noe :)

Dere som venter gutter har dere tips til nettsider de selger fine gutteklær? Noen er litt dyre, men er absolutt mulig å finne klær på salg også ;)

Jeg har skrevet ned noen nettbutikker

nord-design.no

guttelus.no

teenyme.no

plommenogprinsessa.no

daisyandme.no

kidså.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...