ara Skrevet 18. desember 2013 #1501 Del Skrevet 18. desember 2013 Er stadig innom og leser, har bare ikke tid til å legge igjen spor bestandig Hvordan er formen i dag? Nå går det jammen meg fort til du er i mål!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #1502 Del Skrevet 18. desember 2013 Bilstolposen vår (str 0-6 mnd) er ennå for stor til S så vi bruker den ikke, han druker i den og hullet til beltet havner hele tiden langt oppå ryggen, plagsomt. Så vi bruker isteden en fleecedress, den er bare bittelitt stor. Men tar nok i bruk posen igjen når fleecedressen blir for liten Jeg fikk vonde kynnere av å kna deigen når jeg baket første gang på slutten av graviditeten, så brukte kenwoodmaskinen etter det til å kna Men vat heller ikke godt å stå lenge. Synd at du og plages så! Blir vi gravide igjen så håper jeg at vi ikke får disse smertene, noen har det bare første gangen Nyttårsbaby hadde vært stas Går fint ann det, lurt Jeg får ikke kynnere, men smerter i symfysen. Får akkurat som låsninger når jeg setter meg ned etter at jeg har gjort noe sånn. Får det også om jeg vasker gulv eller støvsuger.. Brukte faktisk kjøkkenmaskin, men måtte kjevle ut når jeg skulle ha på fyllet så er nok det i tillegg til at jeg måtte stå en del. Skal ikek bake mer nå ivertfall Tja, har helst lyst å få etter nyttår Ja, ha puten inni posen! Vi lukker den heller ikke helt igjen. Har et teppe oppå henne istedenfor. Lukker den igjen sånn at hun får puste liksom Toppen av den er stappet godt oppe under skyggen for da blir den ikke SÅ lang. Men trorkanskje vår er litt kortere også. God og varm og lun er den. Også vokser de jo så fort. Vi tok bort puta under rompa da hun var to måneder og den greia rundt hodet da hun var litt over tre. Selene er også på øverste hakket. Og hun her er kort for alderen Men er heldigvis en stund til ørene når kanten. Blir nok noe sånn her også Jeg fant aldri den posen dere har så derfor ble det denne. Håper den er bra. Da skal jeg notere det så får vi se når vi fjerner puta og den greie som er under hodet Tenker også ha posen åpen når vi er i bilen. Er bare de turene fra bilen og inn i leiligheten som er grei å ha posen litt mer igjen. Vil heller ha et lite teppe inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #1503 Del Skrevet 18. desember 2013 Er stadig innom og leser, har bare ikke tid til å legge igjen spor bestandig Hvordan er formen i dag? Nå går det jammen meg fort til du er i mål!! Det har jeg full forståelse for! Håper det går bra med dere! Sovet elendig, men formen er mye bedre i dag Har vært en liten tur på besøk til tanten min i dag. Skravla litt, drukket te og spist småkaker Koselig! Det er jeg, jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #1504 Del Skrevet 18. desember 2013 I dag har jeg fått lapp i postkassen at tripp trappen og newbornseat har komt Ville ikke hente pakkene selv siden det sikkert veier litt. Skal sende kjære ned etter middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. desember 2013 #1505 Del Skrevet 18. desember 2013 Woho! skal hente vårt på fredag, gleder meg til å få det hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #1506 Del Skrevet 18. desember 2013 Blir koselig med en stol til babyen ved bordet En liten familie snart, så koselig Litt spent på om Svigermor og Svigerinne kommenterer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 18. desember 2013 #1507 Del Skrevet 18. desember 2013 Blir koselig å få på plass tripptrappstolen ja Hva svigermor og svigerinne vil si evnt tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1508 Del Skrevet 19. desember 2013 Blir koselig å få på plass tripptrappstolen ja Hva svigermor og svigerinne vil si evnt tror du? Siden jeg har arva en stol kjære sikkert hadde når han var liten. Vi fikk den av Svigerinna mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. desember 2013 #1509 Del Skrevet 19. desember 2013 Det at den ikke passer newbornsettet er unnskyldning god nok spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. desember 2013 #1510 Del Skrevet 19. desember 2013 Siden jeg har arva en stol kjære sikkert hadde når han var liten. Vi fikk den av Svigerinna mi. Svihermora mi hadde blitt veldig fornærmet, håper at din er mye snillere De må jo skjønne at man ikke vil bare ha gjenbruk, noe nytt må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1511 Del Skrevet 19. desember 2013 Det at den ikke passer newbornsettet er unnskyldning god nok spør du meg Satser på at de forstår det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1512 Del Skrevet 19. desember 2013 Svihermora mi hadde blitt veldig fornærmet, håper at din er mye snillere De må jo skjønne at man ikke vil bare ha gjenbruk, noe nytt må man ha Mi Svigermor er veldig snill, men aner ikke hvordan hun tar dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1513 Del Skrevet 19. desember 2013 Veldig vond i bekkenet om dagen Samme om jeg ligger, sitter eller går er det vondt. Har ikke gjort annet enn å lage karameller og vært i selskap til bestemor i dag. Er vond og helt kaputt nå. Kjenner jeg gruer meg til juleselskap når det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. desember 2013 #1514 Del Skrevet 19. desember 2013 Veldig vond i bekkenet om dagen Samme om jeg ligger, sitter eller går er det vondt. Har ikke gjort annet enn å lage karameller og vært i selskap til bestemor i dag. Er vond og helt kaputt nå. Kjenner jeg gruer meg til juleselskap når det er sånn. Huff vet hvordan det er, man kan knapt gjøre noe Lurt å slappe av da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1515 Del Skrevet 19. desember 2013 Huff vet hvordan det er, man kan knapt gjøre noe Lurt å slappe av da Prøver å slappe av, mn får vondt om jeg gjør det også Slapper ikke like godt av for alt gjør vond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. desember 2013 #1516 Del Skrevet 19. desember 2013 Prøver å slappe av, mn får vondt om jeg gjør det også Slapper ikke like godt av for alt gjør vond Hadde det sånn jeg og, men det hjalp syns jeg å kombinere å slappe av og bevege meg litt, ikke dra ut døra. Det var kjedelig men bedre enn å være for mye aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 19. desember 2013 #1517 Del Skrevet 19. desember 2013 Huff, håper du føler deg bedre i morgen Spennende hva svigermor kommer til å si ang stolen da ja Som nevnt, så har hun vel forståelse for at du ønsket en stol hvor du kan bruke newbornsettet Hun kan vel evnt ha stolen stående hos seg selv, som du kan bruke til babyen når dere kommer på besøk der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #1518 Del Skrevet 20. desember 2013 Hadde det sånn jeg og, men det hjalp syns jeg å kombinere å slappe av og bevege meg litt, ikke dra ut døra. Det var kjedelig men bedre enn å være for mye aktiv. Veldig kjedelig ja men må vell prøve det Har gratis leie på film en stund så jeg får benytte meg av det tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #1519 Del Skrevet 20. desember 2013 Huff, håper du føler deg bedre i morgen Spennende hva svigermor kommer til å si ang stolen da ja Som nevnt, så har hun vel forståelse for at du ønsket en stol hvor du kan bruke newbornsettet Hun kan vel evnt ha stolen stående hos seg selv, som du kan bruke til babyen når dere kommer på besøk der?? Stiv og vond å lite søvn Men har dagen hjemme så skal få meg et par dupper på sofan i løpet av dagen. Svigers har stol hos seg og mine foreldre har det samme. Men greit å ha en reserve siden Svigerinna mi venter ei lita samtidig som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #1520 Del Skrevet 20. desember 2013 38 uker i dag :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå