Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Blir sikkert supert å få han hjem igjen :biggrin:

Godt å få høre hjertelyden da, satser på at det fortsetter å være normalt med liv fremover slik at du slipper å bekymre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir sikkert supert å få han hjem igjen :biggrin:

Godt å få høre hjertelyden da, satser på at det fortsetter å være normalt med liv fremover slik at du slipper å bekymre deg :)

Ja det blir helt topp! :nigo:

Det var veldig betryggend å høre :)

Håper nesten han turner i veg inni magen fremover for er litt små ekkelt når det ikke er ås mye liv.

Alltid godt å få høre hjertelyden :hjerte:

Kos deg masse med din kjære! :)

Har dere noen kjekke planer for dagen/helgen kanskje? :)

Ja det er det :rodmer:

Det skal jeg :biggrin:

I morgen kommer Svigerfar på Pizza siden Svigermor er i syden. Lørdag skal vi til byen å ta bilder :) Ellers har vi en del tv programmer som ligger på opptaksboksen som vi må se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir helt topp! :nigo:

Det var veldig betryggend å høre :)

Håper nesten han turner i veg inni magen fremover for er litt små ekkelt når det ikke er ås mye liv.

Ja, det er kjempeekkelt når det ikke er som det pleier. Heldigvis har jm og føden lav terskel for å ta oss gravide inn til sjekk i slike tilfeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Stemmer det, masse lykke til hos fotografen! :) del gjerne ett bilde med deg etterpå om du vil :)

Hjemmelaget pizza hørtes himmelsk godt ut akuratt nå, mmm! :spise:

Kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempeekkelt når det ikke er som det pleier. Heldigvis har jm og føden lav terskel for å ta oss gravide inn til sjekk i slike tilfeller :)

Det er jammen godt :)

Lillegutt var aktiv i magen i går å det var så deilig etter at han har vært så rolig lenge :strix:

Stemmer det, masse lykke til hos fotografen! :) del gjerne ett bilde med deg etterpå om du vil :)

Hjemmelaget pizza hørtes himmelsk godt ut akuratt nå, mmm! :spise:

Kos dere masse :)

Tusen takk! :)

Det er lenge siden vi har hatt hjemmelaga pizza så det gleder jeg meg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 uker :danser:

Jeg har begynt å få så sinnsykt vondt i hotene om nettene. Den siden jeg ligger på værker masse etter bare en time.. Må jeg opp å gå for å løse det opp og strekke ut. Minimalt med søvn fortiden å jeg er pin stiv i hele kroppen. Når klokka er 6-halv 7 da må jeg bare opp av senga :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker :strix:

Kjenner til det med vonde hofter, det er så utrolig ubehagelig :s Har hatt det slik i perioder i flere år, men det ble oftere etter jeg ble gravid. Hjelper det med varme eller om du støtter opp med puter for å endre liggestilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hurra for 32 uker :bolledeig:

Huff, slitsomt når man våkner av å være trøtt i hoftene. Har selv hatt det i flere år, uten å være gravid.. Men føler det har bedret seg etter jeg begynte å sove med en pute mellom bena :) verdt ett forsøk? Dersom du ikke allerede har prøvd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker :danse:

Ikke mange ukene igjen til du slipper hofte- og bekkensmerter ;) Trur at det er ganske normalt (ut fra å ha lest i flere dagbøker her og egen erfaring) at babyen i magen har rolige dager.

Fikk lyst på hjemmelaget pizza i sta men vi skal ha taco i dag :)

Lykke til hos fotografen og god helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker :strix:

Kjenner til det med vonde hofter, det er så utrolig ubehagelig :s Har hatt det slik i perioder i flere år, men det ble oftere etter jeg ble gravid. Hjelper det med varme eller om du støtter opp med puter for å endre liggestilling?

:danse: Gleder meg sånn til å møte lillegutt! :romder:

Det er ikke noe godt. Uff, da har du hatt det lenge. Har du noen øvelse du gjør for at det blir mindre vondt?

Jeg strekker ut lår og baksiden av leggen før jeg legger meg og hver gang jeg står opp om natten.

Har kjøpt Doomoo ammepute som jeg tvinner rundt slik at den støtter magen fremme, mellom beina og bak på rumpa på en måte :P Bygger også opp med enda en pute som jeg har helt nede med beina. Føler ikke jeg kan bygge opp mer :ler: Et forferdelig styr hver gang jeg snur meg for alt må jo flyttes på :fnise:

Hurra for 32 uker :bolledeig:

Huff, slitsomt når man våkner av å være trøtt i hoftene. Har selv hatt det i flere år, uten å være gravid.. Men føler det har bedret seg etter jeg begynte å sove med en pute mellom bena :) verdt ett forsøk? Dersom du ikke allerede har prøvd da :)

Nærmer seg med stormskritt :nigo:

Ja det er utrolig slitsomt. Bygger opp med puter og dynen så føler ikke jeg får gjort noe mer. Er på en måte den hoften som ligger ned mot madrassen som blir så vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 uker :danse:

Ikke mange ukene igjen til du slipper hofte- og bekkensmerter ;) Trur at det er ganske normalt (ut fra å ha lest i flere dagbøker her og egen erfaring) at babyen i magen har rolige dager.

Fikk lyst på hjemmelaget pizza i sta men vi skal ha taco i dag :)

Lykke til hos fotografen og god helg! ;)

:hoppendeglad:

Nei å fy søren som jeg gleder meg!! Er det ikke fantastisk? ;)

Har leste det jeg også, men siden hun på legekontoret sa jeg kunne komme inn å sjekke for sikkerhetsskyld siden jeg var bekymra så ble det bare til at jeg gjorde det. Ikke godt å gå å bekymre seg heller.

Da har dere et middagstips til en annen dag ;) Taco er kjempegodt det også! ;)

Tusen takk! Ha en god helg du også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

Nei å fy søren som jeg gleder meg!! Er det ikke fantastisk? ;)

Har leste det jeg også, men siden hun på legekontoret sa jeg kunne komme inn å sjekke for sikkerhetsskyld siden jeg var bekymra så ble det bare til at jeg gjorde det. Ikke godt å gå å bekymre seg heller.

Da har dere et middagstips til en annen dag ;) Taco er kjempegodt det også! ;)

Tusen takk! Ha en god helg du også! ;)

Selvsagt greit å få det sjekket, mente ikke at man kan droppe det, har bare merket tendensen :) Når jeg innimellom var bekymret så brukte jeg doppleren min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: Gleder meg sånn til å møte lillegutt! :romder:

Det er ikke noe godt. Uff, da har du hatt det lenge. Har du noen øvelse du gjør for at det blir mindre vondt?

Jeg strekker ut lår og baksiden av leggen før jeg legger meg og hver gang jeg står opp om natten.

Har kjøpt Doomoo ammepute som jeg tvinner rundt slik at den støtter magen fremme, mellom beina og bak på rumpa på en måte :P Bygger også opp med enda en pute som jeg har helt nede med beina. Føler ikke jeg kan bygge opp mer :ler: Et forferdelig styr hver gang jeg snur meg for alt må jo flyttes på :fnise:

Gleder meg også såå til å endelig få møte min :rodmer: Men må innrømme at det blir litt kjipt å skulle dele han med resten av verden, frem til han er ute har han jo bare vært min på en måte :P

Det som har plaget meg er at det låser seg, så noen ganger prøver jeg å "knekke" det opp, men får ikke helt til den vrien nå som jeg er gravid. Har tidligere bare pleid å stå med ene beinet litt ut til siden samtidig som jeg vrir meg litt kjapt, og det samme på andre sid etterpå, men det tør jeg ikke nå som jeg er gravid :P Men innimellom hjelper det å gjøre slike klassiske tøyeøvelser som man lærer å gjøre etter å ha vært i aktivitet for å unngå å bli støl, og å strekke helt til jeg kjenner at det knekker litt. Hvis ikke noe av det har funket har jeg bare gått litt rundt, evt tatt en varm dusj og tøyd litt mens jeg er varm. Vet ikke helt hvor jeg har rådene fra, siden det har vært et problem siden barneskolen omtrent. Kanskje det kunne hjulpet med et varmelaken i senga?

Høres litt styrete ut for hver gang du skal snu deg ja, hehe, heldigvis er det ikke lenge igjen nå! Og det sies jo ofte at det blir bedre i bekkenet mot slutten pga tyngden til babyen og at de flytter seg lengre ned. Min har lagt seg med hodet godt nede i bekkenet nå, og har faktisk hatt mindre vondt denne uka enn tidligere. Om det har noen sammenheng aner jeg ikke, kan jo bare være tilfeldigheter. Men synes kanskje det virker litt logisk :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt greit å få det sjekket, mente ikke at man kan droppe det, har bare merket tendensen :) Når jeg innimellom var bekymret så brukte jeg doppleren min ;)

Slipper ivertfall å gå å bekymre seg unødvendig :)

Skal ikke mye til for at en blir bekymret. Har jo lest så mye rart.

Greit å kunne bruke den da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også såå til å endelig få møte min :rodmer: Men må innrømme at det blir litt kjipt å skulle dele han med resten av verden, frem til han er ute har han jo bare vært min på en måte :P

Det som har plaget meg er at det låser seg, så noen ganger prøver jeg å "knekke" det opp, men får ikke helt til den vrien nå som jeg er gravid. Har tidligere bare pleid å stå med ene beinet litt ut til siden samtidig som jeg vrir meg litt kjapt, og det samme på andre sid etterpå, men det tør jeg ikke nå som jeg er gravid :P Men innimellom hjelper det å gjøre slike klassiske tøyeøvelser som man lærer å gjøre etter å ha vært i aktivitet for å unngå å bli støl, og å strekke helt til jeg kjenner at det knekker litt. Hvis ikke noe av det har funket har jeg bare gått litt rundt, evt tatt en varm dusj og tøyd litt mens jeg er varm. Vet ikke helt hvor jeg har rådene fra, siden det har vært et problem siden barneskolen omtrent. Kanskje det kunne hjulpet med et varmelaken i senga?

Høres litt styrete ut for hver gang du skal snu deg ja, hehe, heldigvis er det ikke lenge igjen nå! Og det sies jo ofte at det blir bedre i bekkenet mot slutten pga tyngden til babyen og at de flytter seg lengre ned. Min har lagt seg med hodet godt nede i bekkenet nå, og har faktisk hatt mindre vondt denne uka enn tidligere. Om det har noen sammenheng aner jeg ikke, kan jo bare være tilfeldigheter. Men synes kanskje det virker litt logisk :vetikke:

Det er sant ;) Skal uansett bli godt å bli ferdig med disse smertene.

Varm dusj hjelper vedlig godt :jepp: Varmeteppe er sikkert kjempegodt, men litt varmt ser jeg for meg. Jeg sover med sommerdyne enda for jeg er så varm :P Akkurat nå venter jeg på at vannet skal bli varmt igjen etter at sambo dusja. Gleder meg til å løsne opp litt :hoppe:

Hodet til lillegutt ligger også ned så kan jo håpe på at smertene avtar snart ;)

Fin Fredag til deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sommerdyne enda, nesten ingen varme på inne på soverommet og vinduet står alltid oppe. Kaster som regel av meg dyna iløpet av natta fordi det blir så varmt, mens samboer nærmest er blåfrossen når han våkner :fnise: Greit å kunne bruke andre varmekilder til å løse opp da kanskje.

Ha en fin helg, håper den ikke fører med seg for mye smerter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det hvor varme vi er som gravide.

Hadde en fin dag i byen i går. Spiste herlig lunsj med et vennepar, handla litt klær til lillegutt og var hos fotografen :) Gleder meg til å se bildene nese uke :hoppe: Ble litt av begge to og litt av meg og magen. Aner ikke hva vi skal velge av størrelser å sånn.. Er jo så mangen ulike str å velge mellom.

Kjære har fått farsdagsgave av meg og lillegutt i dag :hjerte:

Jeg lagte et kort til han også var det et av ultralydbildene inni ;) Fikk også en rull med meller :P Han ble glad og overrasket over ta han skulle få en oppmerksomhet.

Vi skal på middag til Svigers i dag så vi tenkte lage noe godt til kaffen sammen som vi tar med. Forslag? Jeg er ikke i veldig god form så må bli noe som er litt enkelt som kjære fikser :P

Tenkte på sjokolademuffins eller rullekake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Rullekake er jo enkelt og utrolig godt.

Ellers er det alltid godt med småkjeks, kanskje starte julen tidlig i år og lage noen serinakaker eller andre gode kjeks til kaffeen?

Andre enkle kaker kan jo være krydderkake, marmorkake, eplekake eller gulerotkake ? :)

Ha en herlig søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...