Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Satser på at det går greit. Tenkte mest på at det nå skal ligge på badet i noen mnd, men gjør sikkert ingenting.

Har du begynt å vaske klær? Eller er det bare jeg som er supertidlig? :P Liker å ha alt under kontroll jeg. Har arva en del så det ligger i poser. Vil mye heller vaske alt å sortere det å legge i kommodene :)

Det går helt sikkert fint :) Merker det nok på klærne tenker jeg om det blir for fuktig. Jeg har ikke begynt å vaske noe enda nei, men blir nok ikke lenge før jeg setter i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har komt frem til et par navn som vi begge liker ( men da har mangen av favorittene mine blitt silt ut). Som jeg har nevnt før (tror jeg) Kjære liker ikke de moderne navnene så er ikke lett dette her :(

Sånn ser listen ut

:babygutt:

Albert

Vemund

Aslak

:babyjente:

Malena

Live

Tomine

Mia

Albert og Tomine!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har de og på badet i kommoden der, kan ikke sette kommoden noen annen plass og har ikke tenkt på det med fukt. Er ikke så fuktig der inne hos oss, men må kanskje skru opp tempen snart siden det blir vinter snart og det er lurt at det er litt ekstra varmt pga babyen :)

Jeg begynte å vaske tidlig og det var lurt syns jeg, med tanke på de gamle klærne som hadde lukt i seg, fikk tid til å vaske de flere ganger. Husk eddik om det er lukt ;)

Ha en fin ny uke! :blomst:

Legger de i kommoden på badet jeg også da for det er jo det greieste :) Er så kos å begynne å innrede inni kommoden :romder:

De fleste klærne jeg har fått har stort sett ikke ligget mer enn 4 år. Er bare noe sengtøy som jeg og broren min hadde når vi var små som lukter litt. Syns lukten forsvant etter at jeg brukte eddik ;)

Takk! Ha en fin uke du også ;) Er jo så spennend med deg om dagen, jeg tror det skjer før termin :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger de i kommoden på badet jeg også da for det er jo det greieste :) Er så kos å begynne å innrede inni kommoden :romder:

De fleste klærne jeg har fått har stort sett ikke ligget mer enn 4 år. Er bare noe sengtøy som jeg og broren min hadde når vi var små som lukter litt. Syns lukten forsvant etter at jeg brukte eddik ;)

Takk! Ha en fin uke du også ;) Er jo så spennend med deg om dagen, jeg tror det skjer før termin :lur:

Bare jeg slipper overtid er jeg fornøyd :laugh:

En del av de klærne jeg fikk er nesten 30 år gamle så garantert mer lukt :fnise: Er veldig kos det å legge klærne på plass og lage seg et system, selv om det egentlig er noe kjedelig å gjøre, men det er jo til babyene våre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert fint :) Merker det nok på klærne tenker jeg om det blir for fuktig. Jeg har ikke begynt å vaske noe enda nei, men blir nok ikke lenge før jeg setter i gang :P

Tror det altså, jeg er nok bare litt hysterisk :P For det er nok ganske vanlig å oppbevare babyens klær på badet.

Det er skikkelig kos :rodmer: Kanskje jeg vasker alt en gang til for det er så gøy :fnise:

Albert og Tomine!!! :danse:

Ja jeg er så enig :danse:

Mannen svarer ikke når jeg nevner navnet Albert så får la navn ligge på is en stund. Kanskje han er med på Albert når jeg tar det opp igjen om en mnd eller to ;) Jeg kjenner ingen som heter Albert så hadde vært greit sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg slipper overtid er jeg fornøyd :laugh:

En del av de klærne jeg fikk er nesten 30 år gamle så garantert mer lukt :fnise: Er veldig kos det å legge klærne på plass og lage seg et system, selv om det egentlig er noe kjedelig å gjøre, men det er jo til babyene våre ;)

Det skjønner jeg :) Heller overtid enn før tiden :P eller han kan komme 4 dager før termin, det er helt greit :ler:

Da er det ikke rar det er lukt i de. Ikke kjedelig å legge klærne på plass, elsker å legge sammen og rydde i babyklær jeg :rodmer: Sikkert helt gal :ler: Jeg er så babysyk at jeg nesten ikke kan vente :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg :) Heller overtid enn før tiden :P eller han kan komme 4 dager før termin, det er helt greit :ler:

Da er det ikke rar det er lukt i de. Ikke kjedelig å legge klærne på plass, elsker å legge sammen og rydde i babyklær jeg :rodmer: Sikkert helt gal :ler: Jeg er så babysyk at jeg nesten ikke kan vente :rodmer:

Jeg mente at det er generelt kjedelig, jeg syns iallefall ikke at det er gøy å legge på plass mine egne klær :P

Gjettet du 20. okt? Jeg husker ikke noe fra tippelista, får poste den på nytt. Kanskje noen flere vil tippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å rydde i L sine klær :rodmer: Men mine egne er dødskjedelig :fnise: Og selvsagt de pittesmå babyklærne er det en spesiell sjarm med!

Håper dere har hatt en fin helg :o)

Hvordan jobber du om dagen nå egentlig? Eller er du 100% sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi kommode på badet, med body, nattøy, håndkle, kluter åsånt i. Å varme, ca 25 grader. Ingen fukt eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at det er generelt kjedelig, jeg syns iallefall ikke at det er gøy å legge på plass mine egne klær :P

Gjettet du 20. okt? Jeg husker ikke noe fra tippelista, får poste den på nytt. Kanskje noen flere vil tippe :)

Ja det er kjedelig! Husker ikke hav jeg gjettet, men tror nesten jeg må endre dato om jeg tippet 20. Okto :P Tipper du får innen 2 uker jeg :P

Jeg elsker å rydde i L sine klær :rodmer: Men mine egne er dødskjedelig :fnise: Og selvsagt de pittesmå babyklærne er det en spesiell sjarm med!

Håper dere har hatt en fin helg :o)

Hvordan jobber du om dagen nå egentlig? Eller er du 100% sykemeldt?

Ja helgen var fin den ;)

Jeg jobber 40% (to hele dager i uken). Håper jeg greier å jobbe slik en stund til :) Godt å komme seg ut litt blandt folk også :)

Her har vi kommode på badet, med body, nattøy, håndkle, kluter åsånt i. Å varme, ca 25 grader. Ingen fukt eller noe sånt ;)

Okei :) Satser på at det går greit her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig til JM i morgen, men måtte ringe å utsette timen siden jeg skal jobbe i morgen. Hadde ikke samvittighet til å ha den timen siden jeg først er på jobb. Litt kjedelig for jeg har sett sånn frem til den timen. Har ikke vært hos JM siden uke 12 og følte ikke helt vikarlegen jeg var hos sist var så nøyaktig. Får bare glede meg til neste uka da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er kjedelig og at du ikke har samvittighet, jeg hadde og byttet time. Jeg skal og til jordmor i neste uke og er spent, så vi får glede oss sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er kjedelig og at du ikke har samvittighet, jeg hadde og byttet time. Jeg skal og til jordmor i neste uke og er spent, så vi får glede oss sammen ;)

Det får vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk telefon at vognen er komt så skal henter den i morgen :hoppendeglad: Kunne ha ventet med å hente den, men greier ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig :biggrin: Venter enda på vår, men den skulle visst komme i månedskifte sep/okt., så den er forhåpentligvis like rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig :biggrin: Venter enda på vår, men den skulle visst komme i månedskifte sep/okt., så den er forhåpentligvis like rundt hjørnet :)

Ja :skya: Vi skulle få den i løpet av Oktober så den kom veldig kjapt. Hadde sett for meg at jeg måtte vente til siste dag i denne mnd :P Gøy med overraskelser :hoppe:

Kommer nok snart deres også da :) Hvilken var det dere hadde bestilt nå igjen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lagte forresten gulerotsuppe til middag i dag, fy søren så digg det smakte :sikle: Det hadde vi aldri smakt før. Anbefaler å teste ut oppskriften på trines matblogg :)

Helt utslått etter en dag på jobb. Vond i bekken og stiv i rumpe og lår. Ikke det at det er så slitsomt jobb, men ikke helt for meg i den formen jeg er i. Var deilig med en god og varm dusj. Nå er det sofan hele kvelden lang :) Godt jeg har en pausedag i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt med brown flowers mønsteret :) Vi likte det veldig godt begge to, så valget var enkelt.

Merker også at jeg blir fort stiv etter jobb, selv om det ikke er travelt eller noe slikt. Nyt sofatiden og fridag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt med brown flowers mønsteret :) Vi likte det veldig godt begge to, så valget var enkelt.

Merker også at jeg blir fort stiv etter jobb, selv om det ikke er travelt eller noe slikt. Nyt sofatiden og fridag i morgen :)

Så greit at dere var enige :) Veldig fin den også :) Vi hadde litt ulik smak der så endte med en av hver. Har dere bestilt stelleveske som er lik vognen? Tenkte jeg skulle se på det i morgen. Hvis jeg handler for 11.000 får jeg 1000,- på en tilgodelapp. Var vist noe den butikken jeg handler på hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stiv av bare en liten tur på butikken, håper at dere slipper at det går så langt :) Eller jeg er bedre nå da, men på det verste var det sånn.

Vogn yay! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...