Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Må bare kjøpe meg det i morgen :jepp: Hater å lete og prøve på sånn uten å få skikkelig hjelp jeg :P Hvordan er str i de? Husker jeg har tatt opp dette før, men med min hukommelse så kan jeg spørre om ting flere ganger :fnise:

Jeg er lubben og har kjøpt størrelse L/XL. Sist jeg brukte en vanlig bh tror jeg det var størrelse 90E. Kapphal har mange forskjellige merker og de er litt forskjellige i størrelsene, så lurt å prøve, om så bare en og sammenligne med andre.

Du er ikke alene om å ha graviddemens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lubben og har kjøpt størrelse L/XL. Sist jeg brukte en vanlig bh tror jeg det var størrelse 90E. Kapphal har mange forskjellige merker og de er litt forskjellige i størrelsene, så lurt å prøve, om så bare en og sammenligne med andre.

Du er ikke alene om å ha graviddemens ;)

Jeg hadde gått opp 3 str når jeg var hos change :sjokkert: men sikkert 4 da siden den bhen jeg endte opp med gnager så fælt. Får ta med meg et par å prøve :)

Her er det ikke bare graviddemens, men er sånn alltid jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke så god tid til å handle for vi var lenge hos kjæres Farmor, og når vi kom til byen fikk vi spørsmål om vi kunne være hjemme til nevøen kom hjem fra forballtrening. Fikk handla sesmless bher, et sett søte klær til lillegutt fra newbie :rodmer: , ammesingletter, en genser fra h&m og en aladdin bukse :)

Vi har hele dagen på oss i morgen til å handle det andre så har god tid :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: seng, madrass, laken, vognpynt, gulpekluter på plass ;)

Nå gjennstår middag på Sabi sushi og besøke venner både i dag og i morgen :)

Lurte på å besøke gamlejobben i morgen, men da må jeg gjøre det før 10 så hvet ikke om jeg orker :P

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vognpynt har du kjøpt å hvor? :) dere var heldig med været i det minste :sol:

Kjøpte ei ugle fra sebra :hjerte: Jeg har sett ei som har hatt sånn på vognen å forelska meg helt. Kan legge bilde på instagram etterhvert :)

Ja vi har vært superheldige med været :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk :nigo: jeg elskr ugler :hjerte:

Hvor er sebra? Hvilken butikk er det? :klo:

Et dansk merke tror jeg. Nydeligste jeg har sett :rodmer: Har leita over alt etter den. Blå da, men tror den finst i rosa også ;) De hadde en butikk i Sandnes som selger varer fra Sebra. Små barneklær og interiør tror jeg den heter. Ligger i gågata :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh. Jeg må se om jeg finner den en dag da ;) ville du legge ut bilde av den så jeg får se? :nigo: for det var ikke den kua eller den du mente? Den du kunne vinne også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh. Jeg må se om jeg finner den en dag da ;) ville du legge ut bilde av den så jeg får se? :nigo: for det var ikke den kua eller den du mente? Den du kunne vinne også? :fnise:

Ikke den nei :fnise:

Har heller ikke peiling på hva du mener så legg gjerne ut bilde her om du får det til, er nysgjerrig ;)

Hihi, nei jeg kan godt skjønne det :P Hvis dere søker på sebra ugle så kommer det bilde opp av den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk handla mer i går :nigo: seng, madrass, laken, stelleunderlag, søte blå handkler med stjerner på, vaskekluter, gulpekluter og diverse :) Deilig å få ting på plass :)

Vi var hos et vennepar i går kveld, det var skikkelig kos å se de igjen :) Og i dag var jeg på besøk hos ei venninne og hennes lille sønn :) Etterpå kjørte vi hjemover. Kjenner jeg savner byen litt altså siden de fleste vennene våre bor der.. men så er det godt å ha familien rundt seg også. Ikke lett. Godt det ikke er lange veien til byen,.

Fikk med oss en en hel haug av ting fra kjæres søster for hun var ferdig med småunger sa hun :ler:

Hun hadde lagt frem i kjellerstuen så vi kunne plukke det vi ville ha, sånt liker jeg :) Ikke av de billigste klærne heller :sjokkert:

Ble 5-6 nøstebarn bodyer frem til 1,5 år tror jeg det var, masse søte heldresser i fine farger, strikkejakke og lue,tripp trapp stol, juniordyne,sengtøy, brystpumpe ++. Nå vil jeg ikkk ha mer klær for jeg har mista helt kontrollen :ler: Vi har mer enn nok for å si det sånn.

Tenkte begynne å få vasket klærne neste uke slik at jeg får lagt de i stellekommoden å får en bedre oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg google ugla ;)

Så koselig at dere begynner å bli ferdig! Mye igjen? Kjempe snilt av søstra di, og naturlig at dere fikk velge og ikke blir påtvunget som min svigermor driver på med :fnise: Mora mi lot meg velge hun og, og det er jo det beste :) Er lurt å få en oversikt ja, det måtte jeg selv

De kr er sikkert en etterbetaling av sykepengene, du får en slipp i posten om noen dager. Jeg har fått sykepenger i 3 mnd nå og etter hver utbetaling så etterbetaler de en liten sum, vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg google ugla ;)

Så koselig at dere begynner å bli ferdig! Mye igjen? Kjempe snilt av søstra di, og naturlig at dere fikk velge og ikke blir påtvunget som min svigermor driver på med :fnise: Mora mi lot meg velge hun og, og det er jo det beste :) Er lurt å få en oversikt ja, det måtte jeg selv

De kr er sikkert en etterbetaling av sykepengene, du får en slipp i posten om noen dager. Jeg har fått sykepenger i 3 mnd nå og etter hver utbetaling så etterbetaler de en liten sum, vet ikke hvorfor.

Veldig greit :jepp:

Ikke min søster, men svigerinne (eller vi er ikke gift da :P )

Mangler litt småting, men alle de store nødvendige tingene har vi på plass. Fant ikke en sengekantbeskytter jeg likte eller det var dårlig utvalg for de venta inn helt nye varer neste uke. Mangler også ammepute og litt småting jeg vil ha i sykehusbagen, men det tar jeg etter hvert. Er det for tidlig å hente gratispakkene når jeg er 6 fullgåtte mnd på søndag? :klo: Hadde bare vært så greit siden vi har mulighet til å hente i morgen.

I går satte vi kommoden på badet som skal være stellekommode. Er en ikea kommode så skal vi bare ha en helt enkel stellematte fra ikea oppå. Vi tenkte kjøpe tørketrommel i løpet av uka så nå tror jeg jammen meg jeg skal begynne å vaske litt klær :rodmer: Klør i fingrene etter å starte!!

Deilig å få ting på plass! Så snilt av søstera hans, kjempekjekt å kunne plukke selv hva man vil ha :)

Ja det er så godt å ha kommet godt i gang :tommelopp: Plutselig er det jo tid for julegavehandel også så greit å ha litt penger til det også :)

Veldig kjekt å kunne plukke det en vil ha selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 uker yay! :hoppe: i tickern din står det 100 dager i dag, er den feil?

Du kan hente de apotekpakkene når det er under 3 mnd igjen til termin så det er sikkert nå el snart, husker ikke når i des du har termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 uker yay! :hoppe: i tickern din står det 100 dager i dag, er den feil?

Du kan hente de apotekpakkene når det er under 3 mnd igjen til termin så det er sikkert nå el snart, husker ikke når i des du har termin ;)

De appene viser litt forskjellig. Etter ul timen er jeg 26+1 i dag. Siden Favole hadde hentet sine så tenkte jeg det gikk? Jeg har termin 5. Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...