Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #781 Del Skrevet 20. september 2013 Hadde en fin dag i byen i går Sov helt elendig for det var vondt samme hvordan jeg lå Tok det veldig med ro. Starta dagen med en frisørtime så litt shopping. Lunsj med to venninner og mer shopping før båten gikk. Fant mye av det jeg hadde på lista Fikk penger av foreldrene mine til å handle ullklær på nøstebarna så kjøpte body, smekke, sparkebukse, ullsåpe, flekkfjerner og en søt kosebamse Fant sengtøy på princess, laken til vogn, ny joggebukse fra cubus som jeg skal spare på til føden (ikke aladdin) Og små flasker til å ha favorittsåpe og shampo med i fødebagen. Søstrene grene: Eske til å ha små ark med matoppskrifter i og en boks til å ha i stellekommoden til kremer og andre dill dall. Ny bh. Endte med å kjøpe på change for jeg pleier uansett å gjøre bomkjøp så fant ut at det ville svare seg. Såg etter en bestemt vognpynt jeg har sett, men fant ikke Har lyst på en blå ugle fra sebra. Noen som aner hvor de selger sebra ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #782 Del Skrevet 20. september 2013 Sov helt elendig i natt også Starta med at jeg følte meg så kvalm når jeg hade lagt meg. Gikk litt rundt i leiligheten så måtte jeg plutselig veldig på do. Var helt suppe det som kom. Ble litt redd for tenkte på den lille. Rumla masse i magen. Har vært oppe å gått og snudd meg mangen ganger i løpet av natta. Blir litt misunnlig når jeg ser hvor godt kjære sover. Blæ. Planen i dag er å få levert urinprøve og hekle Har forresten satt opp vugge/korga i stua som jeg hadde når jeg var liten. Ikke fin og den tok større plass enn jeg såg for meg.. Kunne tenkt meg moseskurv heller. Vurderer den vi fikk av foreldrene mine på soverommet å heller kjøpe en moseskurv til stua og. Hmm. Spørs om kjære vil det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. september 2013 #783 Del Skrevet 20. september 2013 En kjempe fin dag på deg i går ja Mye shopping! Løs mage er ikke farlig for lillegutt Jeg har det et par ganger i mnd. Har også hatt så sterke luftsmerter at jeg har trudd at fødselen er på gang Heller løs mage enn forstoppelse syns jeg! Hva slags test skal du ta av urinen? Og hva hekler du? Hvis vuggen ikke var fin å ha i stua og tar plass så ville jeg og satt den inn på soverommet, håper at din kjære går med på det. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #784 Del Skrevet 20. september 2013 En kjempe fin dag på deg i går ja Mye shopping! Løs mage er ikke farlig for lillegutt Jeg har det et par ganger i mnd. Har også hatt så sterke luftsmerter at jeg har trudd at fødselen er på gang Heller løs mage enn forstoppelse syns jeg! Hva slags test skal du ta av urinen? Og hva hekler du? Hvis vuggen ikke var fin å ha i stua og tar plass så ville jeg og satt den inn på soverommet, håper at din kjære går med på det. God helg! Ja veldig fornøyd med gårsdagen Ikke så oppblåst i dag som jeg vanligvis er så litt godt også. Kjøpte meg farris og salt chips for jeg ble kvalm igjen. Sist når var hos legen var urinprøven litt usikker. Så måtte levere en ny. Den var fin. Men så fikk jeg beskjed om at for å være på den sikre siden skulle jeg levere en ny urinprøve en uke etter. Jeg hekler på vognteppe Har hatt pause noen dager nå så i dag må det hekles Håper kjære går med på det Tror ikke han heller syns den var fin Han sa "OJ" når han såg den ferdig oppslått God Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. september 2013 #785 Del Skrevet 20. september 2013 Et tips (som du sikkert vet), det er lurt å ha en babyseng hvor madrassen er på høyde med deres seng og som kan stå inntil din side, så slipper du gå ut av senga når du skal amme om natta Jeg har jo ikke sett den seng dere har, kanskje det går med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #786 Del Skrevet 20. september 2013 Et tips (som du sikkert vet), det er lurt å ha en babyseng hvor madrassen er på høyde med deres seng og som kan stå inntil din side, så slipper du gå ut av senga når du skal amme om natta Jeg har jo ikke sett den seng dere har, kanskje det går med den? Vi har ikke kjøpt seng, men da tenke du kanskje på vuggen/korgen? den er ikke på høyde med vår seng Æsj da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. september 2013 #787 Del Skrevet 20. september 2013 Ja var vuggen jeg tenkte på, skrev feil. Dere MÅ jo ikke ha en på høyde med senga men jeg er glad for at vår sprinkelseng passer sånn sett, siden jeg har et elendig sovehjerte Også er du jo 25 uker i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #788 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Ja var vuggen jeg tenkte på, skrev feil. Dere MÅ jo ikke ha en på høyde med senga men jeg er glad for at vår sprinkelseng passer sånn sett, siden jeg har et elendig sovehjerte Også er du jo 25 uker i dag!! Tenkte se på seng neste uke. Hvis sengen kan stilles i 3 ulike høyder og den ene siden kan senkes litt. Såg en på barnashus.no som heter loft. Ikke så fine priser som ikea da, men rimeligere enn den jeg egentlig ville hatt. (Sebra sin vokseseng). Jippi 25 uker Snart 6 mnd jo Ingen ide til hva vi kan ha til middag/kvelds i dag. Ikke matlyst i det hele tatt. Endret 20. september 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. september 2013 #789 Del Skrevet 20. september 2013 Hvilke andre babybutikker har dere i nærheten? Eller møbelbutikker? Både Bohus og Skeidar har sprinkelsenger. Men jeg husker ikke prisene. Snart 6 mnd ja Jeg er 8 mnd i morgen! Sykt.. Vi skal ha kyllinglår i dag Den matlysten er noe herk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 20. september 2013 #790 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg vil også ha råd til frisør og babyshopping!! Hørtes alle tiders ut, til tross for vondt bekken etterpå Snille foreldre du har da. Jeg elsker Nøstebarn men har rett og slett ikke penger til så dyre klær. Vi skal ha Chili con carne i dag. Den står og godgjør seg på komfyren nå. Mangler bare å koke ris til og lage guacomole(eller avokado,da) NAM NAM og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #791 Del Skrevet 20. september 2013 Hvilke andre babybutikker har dere i nærheten? Eller møbelbutikker? Både Bohus og Skeidar har sprinkelsenger. Men jeg husker ikke prisene. Snart 6 mnd ja Jeg er 8 mnd i morgen! Sykt.. Vi skal ha kyllinglår i dag Den matlysten er noe herk Har ingen babybutikker i nærheten av oss Vi skal til byen vi bodde i før å handle. Tar 3-4 timer å kjøre så derfor sover vi over hos kjæres søster noen dager slik at shoppingen ikke trenger å bli så vond. Der finst det veldig mangen butikker ikea, barnashus, babyshop, skeidar, living, jysk, bare barn. Er de jeg kommer på. Æsj, ja den er det! Eller jeg får lyst på masse når jeg er inne på trines matblogg, men orker ikke lage. Er mest lei av brødmat, knekkebrød, havregryn frokost og lunsj og sånn er hærk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #792 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg vil også ha råd til frisør og babyshopping!! Hørtes alle tiders ut, til tross for vondt bekken etterpå Snille foreldre du har da. Jeg elsker Nøstebarn men har rett og slett ikke penger til så dyre klær. Vi skal ha Chili con carne i dag. Den står og godgjør seg på komfyren nå. Mangler bare å koke ris til og lage guacomole(eller avokado,da) NAM NAM og god helg Går ikke så mye penger når vi bor her på landet har jeg merka. Leier en rimelig leilighet også så ikke store utgiftene. Er heldigivs flink å spare så får litt på sparing disse årene vi bor her. Bbabyshoppingen var verdt det Ja de er veldig snille Første barnebarn så mamma vil strikke all slags, gi bort gammelt babyutstyr og kjøpe gode ullklær. Har kjøpt et par plagg der selv også. Vi får sikkert brukt de til både våre barn også kan min bror få låne de hvis han vil så jeg vil ivertfall passe på at de dyre klærne blir godt brukt Chilli con carne hørtes godt ut Vi gikk for Bolognese med poptet og persillerotlokk. Høres veldig flott ut, men såg ikke så vanskelig ut å lage GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #793 Del Skrevet 20. september 2013 Dagen gikk veldig fort i dag Gikk en liten tur opp på legekontoret for å levere urinprøve, den var heldigvis helt fin. Etterpå slappa jeg av på sofaen en stund før mamma kom innom. Vi kjøpte knapper på garnbutikken til en jakke og en body, også hjalp jeg henne å finne klær Ble litt mer enn hun hadde tenkt, men det var så mye fint i butikken Kjære slutter tidlig hver Fredag så når jeg kom hjem fra turen med mamma skulle vi opp å se på hustegninger Å nå ser vi endelig lyset i tunnelen der altså hoppendeglad: Snart klart for å diskutere priser og litt småjusteringer med dører osv. Gleder oss til å bli ferdige med det prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #794 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Siden jeg er en listeperson så må jeg bare begynne på en liste av det vi skal prøve å handle neste uke: - Sprinkelseng - Madrass til sprinkelseng - Sprinkelbeskytter - Babykurv? (Mannen gikk gladlig med på å kjøpe en kurv) - Dyne i str 80*100 - Laken til sprinkelseng - Gulpekluter - Stelleveske? Se på ivertfall. Edit: Fortsetter på denne når jeg kommer på mer. Endret 20. september 2013 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 20. september 2013 #795 Del Skrevet 20. september 2013 Det er også babymiljø, mener det er det den heter hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 20. september 2013 Forfatter #796 Del Skrevet 20. september 2013 Det er også babymiljø, mener det er det den heter hihi.. Ja stemmer det Den ligger litt fra de andre så kommer aldri på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 20. september 2013 #797 Del Skrevet 20. september 2013 Ja stemmer det Den ligger litt fra de andre så kommer aldri på den. Bare vært der en gang selv pga den blir glømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 22. september 2013 Forfatter #798 Del Skrevet 22. september 2013 Helga har gått så utrolig fort. Vi har fått besøkt familie på begge sider også har vi gått en liten tur i skogen. Var så deilig å kommer hjem nå for jeg hadde så stram bh og stram bukse på meg. Uff, skikkelig ubehagelig. Jeg kjøpte ny bh på Torsdag på change butikken, men den passa tydligvis ikke for det gnagde overalt Heldigvis skal vi på en miniferie i byen vi bodde i før så tror jeg skal innom kappahl eller lindex å finne noe uten spiler takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. september 2013 #799 Del Skrevet 22. september 2013 Høres ut som en flott helg Synd det med BH'en, har gjort sånne bomkjøp selv Jeg har bare brukt soft-BH siden tidlig i sommer. De uten spiler syns jeg og at strammer siden de ikke er elastiske, jeg kjøpte en sånn først. Kappahl har mange soft-BH'er De ser ut som sports-BH'er. Er veldig gode syns jeg Er så lett å løfte opp så jeg skal bruke de som amme-BH og, så slår to fluer i en smekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 22. september 2013 Forfatter #800 Del Skrevet 22. september 2013 Høres ut som en flott helg Synd det med BH'en, har gjort sånne bomkjøp selv Jeg har bare brukt soft-BH siden tidlig i sommer. De uten spiler syns jeg og at strammer siden de ikke er elastiske, jeg kjøpte en sånn først. Kappahl har mange soft-BH'er De ser ut som sports-BH'er. Er veldig gode syns jeg Er så lett å løfte opp så jeg skal bruke de som amme-BH og, så slår to fluer i en smekk Må bare kjøpe meg det i morgen Hater å lete og prøve på sånn uten å få skikkelig hjelp jeg Hvordan er str i de? Husker jeg har tatt opp dette før, men med min hukommelse så kan jeg spørre om ting flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå