Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡

Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig greit å låne ;) Foreldrene mine vil ikke ha den igjen, men kanskje storebror også vil låne den engang ;)

Merket stod framme på vippestolen så var ikke så lett å unngå.

Kan hende at det står merke frempå vår vippestol og, men den står i boden foreløbig så har ikke sett den på en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passer det alltid :) Og så lenge snuppa er som hun er i bilen så kommer vi oss ikke inn til dere heller.

Da får vi nok til noe ;) Det skjønner jeg godt. Letter for oss å komme til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Da får vi nok til noe ;) Det skjønner jeg godt. Letter for oss å komme til dere :)

Og hvis bekkenet ditt streiker kan jeg sende alt jeg har liggende til lillegutt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis bekkenet ditt streiker kan jeg sende alt jeg har liggende til lillegutt :)

Hehe, du er jammen grei ;) Da har vi en sånn krise plan for jeg tør ikke sende kjære på babyshopping alene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde godt med treninga i dag :) Vaska sengtøyet vi fikk av foreldrene mine, men de lukta litt gammelt/loft fremdeles :( De som var så søte :sukk: Bruker nøytral vaske og skyllemiddel. Får prøve eddik å se om det kan hjelpe.

Prøver meg på bolle/rundstykke bakst i kveld :sikle: Med rosiner, epler og gulerot. Var den Wenche på god morgen norge hadde i dag. Veldig spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bort lukta av alle ca 8 sengesettene vi fikk ;) Brukte en del eddik, men fordel det heller over flere vask enn å ha mye eddik en gang fordi da kan det bli eddikslukt i tøyet.

Jeg er litt kresen så de bollene høres ikke gode ut for meg :fnise: Men de er helt sikkert egentlig gode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddik skal visst gjøre skikkelig susen på tøy som lukter snodig. Har aldri prøvd selv, men om behovet melder seg skal jeg teste.

Jeg er også kresen og synes boller/rundstykker er best uten noen tilsetninger som rosiner og den slags :fnise:

Jeg driver faktisk å lager innbakte horn nå, med ost og skinke. Nam nam :) Ha en strålende mandagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddik skal visst gjøre skikkelig susen på tøy som lukter snodig. Har aldri prøvd selv, men om behovet melder seg skal jeg teste.

Jeg er også kresen og synes boller/rundstykker er best uten noen tilsetninger som rosiner og den slags :fnise:

Jeg driver faktisk å lager innbakte horn nå, med ost og skinke. Nam nam :) Ha en strålende mandagskveld :)

Sånna horn skal jeg bake i morgen ;) Foretrekker å bake når jeg er alene så gjør det når samboer er på jobb. Jeg liker ikke rosiner og gulrøtter er bare middagstilbehør for meg, boller uten noe er best ja ;) Men folk har forskjellig smak, samboer hadde sikkert elsket de bollene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk bort lukta av alle ca 8 sengesettene vi fikk ;) Brukte en del eddik, men fordel det heller over flere vask enn å ha mye eddik en gang fordi da kan det bli eddikslukt i tøyet.

Jeg er litt kresen så de bollene høres ikke gode ut for meg :fnise: Men de er helt sikkert egentlig gode ;)

Da funker det nok her også :-) Bare eddik oppi beholderen du pleier å ta vaskemiddel i da?

Var litt skeptisk jeg også, mn fikk så lyst å prøve.

Rundstykkene var så gode!! :sikle: Skikkelig saftige og luftige. Kjære likte de også veldig godt så de skal lages igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er noe som kan hjelpe for å få bort lukten :) Prøver å vaske de i morgen igjen.

Horn hørtes godt ut ;)

Rundstykkene var veldig gode :) men skjønner godt at dere foretrekker uten noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare gi beskjed om jeg skal handle noe :)

Eddik hjelper mot lukt :) Også har vi gått fra Neutral til Blenda sensitive. Det hjalp også :)

Hvorfor skifta du til Blenda sensetive? Tar den bedre flekker og lukt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da funker det nok her også :-) Bare eddik oppi beholderen du pleier å ta vaskemiddel i da?

Var litt skeptisk jeg også, mn fikk så lyst å prøve.

Rundstykkene var så gode!! :sikle: Skikkelig saftige og luftige. Kjære likte de også veldig godt så de skal lages igjen :)

Bra at de ble godt likt ;)

Jeg har prøvd å blande eddik og vaskemiddel og bare ha eddik i den beholderen ja, merker ikke forskjell. Vet ikke hva som er best. Vi bruker Blenda Sensitive, vet ikke om det er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at de ble godt likt ;)

Jeg har prøvd å blande eddik og vaskemiddel og bare ha eddik i den beholderen ja, merker ikke forskjell. Vet ikke hva som er best. Vi bruker Blenda Sensitive, vet ikke om det er bedre.

Okei. Prøver eddik uten vaskemiddel neste gang, mn da holder det sikkert med 40 grader siden jeg allerede har kjørt sengtøyet på en 60 graders vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hvorfor skifta du til Blenda sensetive? Tar den bedre flekker og lukt? :)

Det gjør den :) Vaskemaskinen luktet forferdelig og uansett hvordan vi renset den gikk det ikke bort. To maskiner med Blenda og lukta var vekk :) Samme med klærne!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør den :) Vaskemaskinen luktet forferdelig og uansett hvordan vi renset den gikk det ikke bort. To maskiner med Blenda og lukta var vekk :) Samme med klærne!

Æsj, så ekkelt!! Tror vi må prøve den neste gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...