Frufly Skrevet 14. september 2013 Forfatter #721 Del Skrevet 14. september 2013 Vognbagen i stua har jeg ikke tenkt på Vår har sånn "vuggebunn", så kan vugge bagen. Vi kjøpte to dyner, i tilfelle den ene får masse tiss eller gulp på seg. Det skjer kanskje ikke men hvem vet. Men det går jo også an å bruke pledd for en natt Nyyyyt sjokoladen du Koselig å gå tur i regn og ja, men husk å ikke gå for langt pga bekkenet God tur!! Det har vi også så var derfor jeg kom på det. Den er jo ikke skitten om vi tar den av understellet liksom. Går jo ann de få mnd det er snakk om Vil nok ha babyen mye på sofaen forann meg eller på fanget også jeg da :romder: Der sier du noe lurt med to dyner. Det har ikke jeg tenkt på. Kan bruke vognpose eller teppe også ja, men kan være greit å ha to dyner Enda en god grunn til å shoppe mer Det skal jeg Den har ligget i kjøleskapet i 2 uker nå så den er skikkelig kald og god Noe av det beste jeg vet er kald sjokolade!! Takk for det Nei er du gal, aldri mer lange turer før etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. september 2013 #722 Del Skrevet 14. september 2013 Vi har en av den minste dyna til vogna å den som er hakket større til senga i stua har vi lekegrind hun sover i og vognbagen (liten stue så måtte være praktiske). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. september 2013 #723 Del Skrevet 14. september 2013 Btw, tviler dyna får gulp på seg for du har den jo ikke helt i fjeset. Hvertfall ikkr vi da den lett kan havne over nesen å hun ikke får puste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. september 2013 Forfatter #724 Del Skrevet 14. september 2013 Vi har en av den minste dyna til vogna å den som er hakket større til senga i stua har vi lekegrind hun sover i og vognbagen (liten stue så måtte være praktiske). Den dyna som er hakket større er ikke for stor? Det var lurt da så slipper vi å ha to minidyner så må vi ha den som er hakket større om en stund uansett. Takk Lekegrind har jeg ikke tenkt på at vi trenger, men var smart det og Ikke veldig stor stue på oss heller. Fær høre litt hva mamma og pappa har liggende på loftet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. september 2013 #725 Del Skrevet 14. september 2013 Btw, tviler dyna får gulp på seg for du har den jo ikke helt i fjeset. Hvertfall ikkr vi da den lett kan havne over nesen å hun ikke får puste Vet jo aldri hva babyer får til, og når man nattammer så ser man kanskje ikke hva som skjer i mørket Kanskje babyen gulper mens man løfter den på plass i senga så det havner på dyna eller noe. Men selvsagt skal ikke dyna over ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. september 2013 #726 Del Skrevet 14. september 2013 Den dyna som er hakket større er ikke for stor? Det var lurt da så slipper vi å ha to minidyner så må vi ha den som er hakket større om en stund uansett. Takk Lekegrind har jeg ikke tenkt på at vi trenger, men var smart det og Ikke veldig stor stue på oss heller. Fær høre litt hva mamma og pappa har liggende på loftet Egentlig litt usikker på om det er den minste dyna vi har, for de vi har vil passe en god stund. Kjøpte de på Jysk. Var det du som nevnte at du har kjøpt ammetopper på Vera Moda? På nettet? Jeg finner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 14. september 2013 Forfatter #727 Del Skrevet 14. september 2013 Egentlig litt usikker på om det er den minste dyna vi har, for de vi har vil passe en god stund. Kjøpte de på Jysk. Var det du som nevnte at du har kjøpt ammetopper på Vera Moda? På nettet? Jeg finner det ikke. Har ikke kjøpt ammetopper, men gravidklær. Tror de har ammetopper også :-) Er ikke der de veromoda klærne er men det er ein link ganske helt oppe venstre side som det står shop other brands. Klikk der så på mama licious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. september 2013 #728 Del Skrevet 14. september 2013 Vugge i stua og seng på soverommet? Såg på princess og kid sin hjemmeside, men fant ikek noe sånn veldig søtt til baby. Sjekket på jysk, de hadde noen som var greie Ja, vugge på stua og seng på soverommet Synes de settene med Bambi og Trampe på er så søte, tror jeg må kjøpe fra den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. september 2013 #729 Del Skrevet 14. september 2013 Har ikke kjøpt ammetopper, men gravidklær. Tror de har ammetopper også :-) Er ikke der de veromoda klærne er men det er ein link ganske helt oppe venstre side som det står shop other brands. Klikk der så på mama licious Ok takk Håper at bekkenet ditt overlevde gåturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 14. september 2013 #730 Del Skrevet 14. september 2013 Btw, tviler dyna får gulp på seg for du har den jo ikke helt i fjeset. Hvertfall ikkr vi da den lett kan havne over nesen å hun ikke får puste Vi bruker dynene til mye og har fått gulp på mer enn en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. september 2013 Forfatter #731 Del Skrevet 15. september 2013 Gikk en veldig liten tur og ingen smerter etterpå Endelig har mannen støvsugd Har vell gått noen uker nå Støvdottene var overalt, æsj så ekkelt. Han har fått ansvar for støvsuging siden det ikke er så bra for mitt bekken. Jeg bidrar såklart med å tørke støv og vaske bad. Nå skal jeg bare jobbe en dag denne uka så skal jeg ikke på jobb før uke 40 pga feriedager og sykemelding. Tenkte benytte oss av dagene til å handle inn litt forskjellig. Kan ta det over flere dager Tenkte ta en dagstur til byen denne uka for å handle ammetopper, ny bh, lang cardigan, joggedress og aladdinbukse. Har en del småting til babyen jeg trenger og, men får se hvordan det går med bekkenet først. Sengtøy, dyne, gulpekluter, vognpynt.. Sikkert mer også, må se over hva vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 15. september 2013 #732 Del Skrevet 15. september 2013 Det blir godt med fri regner jeg med Vet ikke hvilken uke vi er i nå, vet knapt hvilken dag det er Artig å shoppe så er litt synd at vi er ferdig med babyshopping Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. september 2013 Forfatter #733 Del Skrevet 15. september 2013 Det blir godt med fri regner jeg med Vet ikke hvilken uke vi er i nå, vet knapt hvilken dag det er Artig å shoppe så er litt synd at vi er ferdig med babyshopping Ha en fin søndag Fri der jeg har noen gode dager også, gleder meg!! Uke 38 i morgen Jeg vet det siden jeg tok feil vakt på Fredag Tror aldri jeg blir ferdig jeg Ha en god Søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. september 2013 #734 Del Skrevet 15. september 2013 Så bra at turen gikk bra :D Lite som er bedre enn det for tiden Vurderer å få mannen til å overta støvsugingen her også, men ser for meg at det flyter med hundehår og støv ganske kjapt, ihvertfall akkurat nå som ene bikkja har røyteperioden sin, grøss. Får kanskje vente til den er over før jeg overlater det til han Så godt med litt fri fra jobben fremover, å fylle dagene med litt shopping høres heller ikke feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 15. september 2013 #735 Del Skrevet 15. september 2013 Ey! Hvilken by blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. september 2013 Forfatter #736 Del Skrevet 15. september 2013 Ey! Hvilken by blir det? Tror ikke det blir den byen du bor i. Er så greit å hive seg på båten. Jeg blir veldig vond av bilturer så prøver å ikke bli for mye av det. Kanskje bi tar en tur på besøk til dere i ferien vår Hvis det passer for dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. september 2013 Forfatter #737 Del Skrevet 15. september 2013 Vi har besøkt foreldrene mine å der har vi fått låne vugge/korg, sengtøy og vippestol Vippestolen er en babybjørn med striper i lysblå og hvit, veldig søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 15. september 2013 #738 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Vi har besøkt foreldrene mine å der har vi fått låne vugge/korg, sengtøy og vippestol Vippestolen er en babybjørn med striper i lysblå og hvit, veldig søt Så bra! Vi fikk en vippestol av ei venninne men har ikke lagt merke til merket, den er mørkeblå med hvite bamser på Endret 15. september 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. september 2013 #739 Del Skrevet 15. september 2013 Så kjekt å få lånt slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. september 2013 Forfatter #740 Del Skrevet 15. september 2013 Så bra! Vi fikk en vippestol av ei venninne men har ikke lagt merke til merket, den er mørkeblå med hvite bamser på Veldig greit å låne Foreldrene mine vil ikke ha den igjen, men kanskje storebror også vil låne den engang Merket stod framme på vippestolen så var ikke så lett å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå