Gå til innhold

15.juni :)


Mistyen

Anbefalte innlegg

I dag har vi 9 dager igjen ,jenter.

Hvordan går det med planlegging og nerver? Noen som kjenner det litt i magen??

Det kommer stadig ting i posten til oss, som "ikke må åpnes før 15.juni", og det fra folk jeg absolutt ikke hadde ventet det fra.... Da kjenner jeg at hårene på armene reiser seg, og tårene presser litt på. Sippete!!!*ler* Lurer på hvordan det går på selve dagen, når jeg griner for ingenting nå......

Men men, jeg gleder meg mest da, og håper vi alle får en strålende dag icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slenger meg på her, selv om jeg gifter meg 14. juni - åtte dager igjen, og seks dager igjen til vi drar til Spania, hvor vi gifter oss. Er nå nesten ferdig med kjolen min - det har hatt høyeste prioritet hos meg i det siste! Det har blitt noen sene nattetimer, men nå har jeg kontroll. Festene vi skal arrangere, er litt senere i sommer, men planleggingen og innkjøpene er i full gang.

Er veldig spent på om jeg får tak i en frisør som kan sette opp håret mitt på kort varsel, og om jeg finner en blomsterbutikk som kan lage en bukett på like kort tid...

Uansett: det blir ekstra spennende av å ikke vite helt hva man går til! Vi har på ingen måte planlagt dagen vår i detalj!

Jeg gleder meg så utrolig mye, og har så smått begynt å legge frem det jeg skal pakke; ringer, undertøy, vielsespapirer, pass, osv...

Lykke til alle andre som skal gifte seg 14./15. juni! (Ser ut til at været holder seg - iallefall i Norge!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Håper også at været holder. Vi har tenkt å ta bilder utendørs og det MÅ bare være bra vær. Ellers er (nesten) alt i boks. Skal hente kjolen min i dag og alt "tilbehør" er klart. Det begynner å gå opp for meg hva som skal skje på den store dagen og kanskje jeg har litt nerver?

Håper på en strålende dag og at alle får en fantastisk dag

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å falle på plass, men har ennå en DEL som må ordnes.

Har ikke snakket med organist, ikke avtalt solist (har mange venner som kan synge, mangler bare hva og når...og å spørre dem...)

Har ikke laget sanghefte, ikke kirkeprogram, ikke bordkort, ikke handlet morgengave...you name it!

Ser ut som om jeg får det en smule travelt disse siste dagene. Hadde ikke tenkt at det skulle bli slik, hadde gledet meg til å kose meg med planleggingen. Nå blir det bare gjort i en fart for å få det ferdig. Men slik er det bare, moro kommer det uansett til å bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har da aldeles ikke alt under kontroll, og jeg kjenner blodårene mine pumper hele tiden.. icon_lol.gif orker ikke å nevne alt vi har igjen, men vi vet i hvertfall alt vi har igjen.. Tenkte vi skulle bli ferdig med alt før eksamenene våre, men det gikk ikke nei icon_smile.gif

Men innimellom stress-riene, så koser vi oss som bare det. Tenk, det er bare 9 icon_eek.gif dager igjen! Det kribler bare mer og mer i magen min! *hoppesprettedanse*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt stresset naa ja. Jeg og forloveden reiser fra USA til Norge i morra, har en uke der til aa planlegge de siste detaljene, og finne ut hva alle andre har planlagt for oss.

Men jeg tror vi har det meste i boks, skal fortsatt mote med presten og ha proving, og ellers underholde 22 amerikanere som kommer til Norge i lopet av uka.

Gleder meg masse og stresser enda mere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wææææ!!! Vi har ikke alt under kontroll nei!

9 dager?? Jeg kan fortsatt ikke skjønne at det bare er sååå kort tid igjen.. Vi mangler noe bl.a servitører (har fått tak i to!) I dag så ringte hun make-up artisten som skulle sminke meg og sa at hun desverre IKKE kunne gjøre det alikevel!! Meget hyggelig.. det satte jeg stor pris på.. Hrmf.. Vel vel skal nok klare det selv også da men..

Ellers så tror jeg mamma begynner å merke at det ikke er lenge igjen. Hun er jo så altfor sinna og irritert hehe icon_biggrin.gif

Samboeren min tar det hele med knusende ro icon_smile.gif Og jeg.. ja jeg er litt sånn rolig/spent/gleder meg/sommerfugler i magen osv icon_smile.gif

Nei nå må jeg tilbake å ordne sang heftene!!

VI skrives!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på dere 15. junier.

Vi reiser til USA og gifter oss. Drar i uken som kommer. Er kjempespent!

Kommer til å ta ting litt som de kommer også, for vi får ikke ordnet med alt der borte nå.

Mangler noen brudeting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 8 dager igjen.

Vi har stort sett alt i boks, mangler bare bilen. Men der har vi flere å velge mellom, problemet er hvem vi skal ha.

Har til og med lært oss vals.

Men jeg tror det er noe galt med meg (:))

Jeg har INGEN nerver. Hvorfor ikke det?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest "gledermegsommerfugler" i magen icon_smile.gif Det meste er i boks, sitter og skriver ut kirkeprogram nå. Menyene skal skrives ut på søndag.

Gleder meg egentlig mest til bryllupsreisen jeg.... icon_smile.gif Skal bli deilig med 14 dagers ferie.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

En uke i dag igjen.....har sommerfugler i magen, gruer meg masse . Har igjen en del å ordne så det blir vel en del våken-netter fram til bryllupet.

Lykke til alle dere og håper dere får en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jenter - nå er det bare 4 dager igjen.

Kan nesten ikke tro det!

Sommerfuglene i magen flakser rundt, sover dårlig og spenningen er høy. Men det skal bli gøy og et minne for livet. Nå får vi håpe på godvær og lykke til alle sammen som gifter seg på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske dere lykke til alle sammen. Kan tenke meg dere gleder dere skikkelig nå ja. For meg er det nå under 2 mnd igjen og jeg synes det kribler i magen jeg.

Skal selv i bryllup på lørdag hos ei jeg kjenner og som jeg har delt litt bryllupsplaner med siden nyttår. Jeg gleder meg skikkelig og det blir koselig å være med på en vielse før dagen vår plutselig er der!

Men lykke til alle sammen og husk å komme med rapporter i ettertid da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager igjen for meg! I morgen reiser vi til Spania, torsdag skal jeg benytte til å booke frisør og finne en florist, og så gifter vi oss fredag.

Rart at neste gang jeg sitter her på jobb, så er jeg gift!

Sender sikkert et referat neste uke, når vi er tilbake igjen.

Lykke til alle 15. juni-bruder!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mer og mer stressa! Skulle egentlig skrive på eksamen nå, men tankerekkene mine varer i tre sekunder.. icon_smile.gif

Jeg både gleder meg, og gruer meg... er sikker på at det er noe vi ikke kan få i orden til bryllupet. Men jeg bør jo slappe av (noe som ikke min tilkommende vil jeg skal gjøre, for han er fire ganger mer stressa enn meg icon_lol.gif), det viktigste er jo at vi blir GIFT den dagen! icon_smile.gif

Bare 4 dager igjen til at vi lover å være sammen for alltid foran alle i hele verden hjerter_rundt.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og i dag er det bare én dag igjen!! På denne tida i morgen er det vel noen som er på vei til frisøren med sommerfugler i magen. Jeg har i hvertfall begynt å få litt nerver, har ikke hatt særlig tidligere. Var og henta svigers på flyplasen i går, gubben hadde fått gaver på jobben, så nå begynner det å gå opp for oss for alvor.

Bruk den siste dagen godt, kos dere sammen. Og ha en fantastisk dag imorgen alle sammne.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

Lykke til alle sammen imorgen :)

Dere kommer til å få det så flott hele gjengen :)

kjempe kos i fra *Perser* (på ferie) men må jo selvfølgelig ønske dere lykke til imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...