Lakrisjenta Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg må prøve å endre tankemåten min ang meg selv. Oppgave fra psykologen er å skrive ned tanker som jeg skal øve på og henge det opp så jeg kan lese hver dag. Trenger noen tips om hva jeg kan skrive opp. Her er noe jeg har komt på så langt. Tanker:Jeg har verdiJeg behandler meg selv braJeg fortjener å ha det bra. Handling:Sette grenserSette krav til andre Dette er ganske nytt for meg så håper dere kan hjelpe meg litt på vei.
Gjest Papaya Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Jeg skal behandle meg selv slik man behandler sin beste venninne.
super-s Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Jeg må prøve å endre tankemåten min ang meg selv. Oppgave fra psykologen er å skrive ned tanker som jeg skal øve på og henge det opp så jeg kan lese hver dag. Trenger noen tips om hva jeg kan skrive opp. Her er noe jeg har komt på så langt. Tanker:Jeg har verdiJeg behandler meg selv braJeg fortjener å ha det bra. Handling:Sette grenserSette krav til andre Dette er ganske nytt for meg så håper dere kan hjelpe meg litt på vei. Jeg er bra nok som jeg er! Holder selv på å lære meg å si det om meg selv! =)
Gjest Luriel Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Jeg skal ikke høre på min indre kritiker Jeg er bra nok som jeg er, og trenger ikke sammenligne meg med andre
Nowayback Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Jeg må prøve å endre tankemåten min ang meg selv. Oppgave fra psykologen er å skrive ned tanker som jeg skal øve på og henge det opp så jeg kan lese hver dag. Trenger noen tips om hva jeg kan skrive opp. Her er noe jeg har komt på så langt. Tanker:Jeg har verdiJeg behandler meg selv braJeg fortjener å ha det bra. Handling:Sette grenserSette krav til andre Dette er ganske nytt for meg så håper dere kan hjelpe meg litt på vei. Veldig fint innlegg! Disse tingene burde jeg også lest hver dag!
Lakrisjenta Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2013 Veldig fint innlegg! Disse tingene burde jeg også lest hver dag! Print ut og heng opp et sted du leser hver dag, det skal jeg ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå