Gjest LadyAntebellum Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Heisann Den siste tiden har det venstre kneet mitt og baksiden av det oppført seg så rart. H is jeg sitter med kneet bøyd, i sofaen feks, så er det så utrolig vondt og rette det ut igjen og å gå på.. Slik har det aldri vært før. I tillegg dersom jeg går i motbakke gjør det vondt på baksiden av kneet og ned mot leggen. Som om muskelstyrken er svekket. Hva søren er dette fornoe? I andre foten har jeg også et vondt kne men det er på en helst annen måte og har vært den sammen smerten til de samme tidene i mange år. Samt at hælen er utrolig vond på den siden. Er bare 25, syns det er litt tidlig med slike plager og stivhet.
Jodi Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Høres ut som du har plager med menisken, dra til legen og sjekk!
Gjest Anonym Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Heisann Den siste tiden har det venstre kneet mitt og baksiden av det oppført seg så rart. H is jeg sitter med kneet bøyd, i sofaen feks, så er det så utrolig vondt og rette det ut igjen og å gå på.. Slik har det aldri vært før. I tillegg dersom jeg går i motbakke gjør det vondt på baksiden av kneet og ned mot leggen. Som om muskelstyrken er svekket. Hva søren er dette fornoe? I andre foten har jeg også et vondt kne men det er på en helst annen måte og har vært den sammen smerten til de samme tidene i mange år. Samt at hælen er utrolig vond på den siden. Er bare 25, syns det er litt tidlig med slike plager og stivhet. Jeg har langdistansekne, og disse plagene hørtes veldig kjent ut. Så hvis du har drevet med idrett med mye løping, kan det nok være det.
studerende Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Kan høres litt ut som patellofemoralt smertesyndrom. Ta deg en tur til legen og skaff henvisning til fysioterapaut.
Gjest LadyAntebellum Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Kan legge til at jeg er overvektig og har vært det hele livet. Jobber som hjelpepleier fulltid og det er derfor mye vandring hele dagen inne i bildet her. "Skulle ønske" det var en idrettsskade..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå