forum88 Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Den siste tiden har jeg følt meg ganske tiltaksløs og nedstemt. Dette har bare økt de siste dagene, og i dag orker jeg ingenting.. Skulle lest til eksamen, men får meg ikke til å gjøre det... Har til og med tatt meg selv i å bruke eksamen som unnskyldning for å ikke kunne finne på noe, for så å sitte hjemme for meg selv, jobbe litt med eksamen og se på tv.. Dette gir meg kjempe dårlig samvittighet, og er ikke noe jeg er stolt over.. Noen råd til å komme meg på rett vei igjen? Alt er liksom "slitsomt", og det blir liksom bare verre...
forum88 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #2 Skrevet 6. mai 2013 Ingen andre som har hatt det slik? Har følt for å gråte de siste tre dagene, har ikke gjort det, men like før... Vet ikke hvorfor..
Gjest Allergikeren Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har følt på noe av det samme en god stund nå, litt av og på i flere måneder. Tiltakslysten blir borte, og dårlig samvittighet øker i styrke samtidig, og så føler man seg bare utilstrekkelig ...
Alvina Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Blir litt deprimert hver vår når varmen er rundt neste hjørne. Men det går over. Når sommeren kommer ser jeg frem til høsten, som er den beste tiden jeg vet om, er mer i humør til å starte noe nytt da. Prøv med Johannesurt? Men hvis du bruker p-piller må du rådføre deg med lege. Kanskje det er lettere å lese hvis du går innom et bibliotek? Da er det ikke like lett å gjøre alle andre ting. I hjemmet kan mye virke forstyrrende. Endret 6. mai 2013 av Alvina
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Har også hatt det slik, særlig i forbindelse med eksamen. Slik du beskriver det nå er du i en ond sirkel, du blir enda mer deprimert fordi du er deprimert og tiltaksløs. Prøv å drive fysisk aktivitet hver dag og ta en tur på biblioteket, det treffer du andre mennesker. Anonym poster: d44f519495b846ac66a509c768179577
forum88 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2013 Har også hatt det slik, særlig i forbindelse med eksamen. Slik du beskriver det nå er du i en ond sirkel, du blir enda mer deprimert fordi du er deprimert og tiltaksløs. Prøv å drive fysisk aktivitet hver dag og ta en tur på biblioteket, det treffer du andre mennesker. Anonym poster: d44f519495b846ac66a509c768179577 Ja, jeg merker at det er en vond sirkel.. Men føler ikke får å gjøre noe, så er ikke så lett å bryte.. I dag har jeg iallfall vært ute og gjort litt ting. Men er liksom ikke noe særlig engasjert til noe som helst. Litt sånn passiv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå