Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest alven
Skrevet

Hei.

Jeg har en 16 år gammel Bonus sønn ( stesønn) som jeg har lyst å ta en alene tur med, han er fryktelig dataavhengig. Broren har fått seg sommerjobb så jeg fikk lyst på å ta med meg han eldste på tur. Men ikke et sted som koster skjorta.

Noen forslag? Etter 7 juli og i 4-7 dagers periode er fint.

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

For å være ærlig tror jeg han har lyst til å dra noe sted med deg. Men det er bare sånn "de fleste" tenåringer er.

Skrevet

For å være ærlig tror jeg han har lyst til å dra noe sted med deg. Men det er bare sånn "de fleste" tenåringer er.

Hvordan kan du tro det, sånn helt uten videre? Jeg har to tenåringssønner (16 og17 år) som begge ville blitt kjempeglade for en tur med kjæresten min. Det er sånn "de fleste" jeg kjenner er...

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvordan kan du tro det, sånn helt uten videre? Jeg har to tenåringssønner (16 og17 år) som begge ville blitt kjempeglade for en tur med kjæresten min. Det er sånn "de fleste" jeg kjenner er...

Men da ville de jo vært to, så de ville hatt hverandre, og dessuten er de jo av samme kjønn som kjæresten din (så de har sikkert mer til felles). Dessuten skriver TS at gutten er "data-avhengig", som kan tyde på at helst vil sitte mye inne om sommeren, noe jeg skjønner godt.

Legg også merke til at jeg skrev "tror".

Gjest halebein
Skrevet

Hvor bor dere? Om dere bor utafor storby, hva med en dagstur til nærmeste by for litt shopping og kino, og spise ute? Kan være koselig det:-) så slipper man overnatting, og kan bruke de pengene på litt shopping? Ellers fotballtur? Om han er interessert i dette, eller en konsert?

Gjest halebein
Skrevet

Så nå at du ville ha en lengre tur:-) ...

Gjest alven
Skrevet

Men da ville de jo vært to, så de ville hatt hverandre, og dessuten er de jo av samme kjønn som kjæresten din (så de har sikkert mer til felles). Dessuten skriver TS at gutten er "data-avhengig", som kan tyde på at helst vil sitte mye inne om sommeren, noe jeg skjønner godt.

Legg også merke til at jeg skrev "tror".

vel han elsker pc sin, men også å oppleve nye ting.

vel ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...