AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg var i perioden 13-16 år ca, selvskader. Det er nå ca 5 år siden jeg har sluttet. Jeg vil få bort arrene jeg har på armene. Er det mulig? De er helt lyse nå (lysere enn huden). De er ikke store, men det er så utrolig mange av de på et lite område på armen (de største er 5 cm lange, men alle er veldig tynne). Er disse arrene så "fine" som de kan bli? Finnes det muligheter for å gjøre de enda mer synlige? Jeg har skjult dette for familien min helt fra jeg startet, og kommer til å skjule armen for alltid hvis jeg ikke får gjort noe med arrene som gjør at armen min ikke ser ut som en typisk selvskader-arm. Hva med en tatovering? Vil den skjule arrene? Jeg kan legge ut et bilde hvis det er lov. Håper ikke tråden stenges. Jeg er fri for alle slike tanker for lenge siden, og det er tross alt 5 år siden. Jeg er stolt over at jeg sluttet og nå angrer jeg på den tiden jeg brukte på å ødelegge meg selv. Nå vil jeg ha tips slik at jeg slipper å forklare til servitører i syden, nye venner og kollegaer, og ikke minst slik at jeg slipper å alltid gå med lange ermer blant familien. Anonym poster: ceb742f60a84c727567bd6cbae85550b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 "Finnes det muligheter for å gjøre de enda mer synlige?". Mente så klart enda MINDRE synlige. Anonym poster: ceb742f60a84c727567bd6cbae85550b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Det vet jeg ikke, men lurer på det samme. Stå på! Det er utrolig bra å klare å komme seg videre fra noe slikt! Anonym poster: c35c44abb88d16e191fcacffc8a6c466 1
pantora Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Er nok ikke så mye å gjøre med de, spesielt nå som det er gått så lang tid. Om du vurderer å tattovere over det, så burde du heller gå til en tattovør som kan vurdere det enn å legge ut bilde her. Jeg har tattovert over noen arr, noe som bare gjorde de enda mer iøyefallende, men har hørt om andre som har tattovert over og fått et bra resultat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå