Gå til innhold

Finnes det virkelig ikke en mann..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. som kan holde seg til en om gangen??

Nok en gang er skuffelsen total.

Etter flere år som singel, prøvd og feilet og gått i samme "fellen" gang trodde jeg at jeg endelig hadde møtt min match. Traff han via ei venninne. Blikk og smil, og det var tydelig st han likte meg like godt som jeg likte han.

Møtte han et par ganger til, normale omgivelser, charter og meldte hundre ganger daglig om ALT.

For en gangs skyld prøvde jeg å velge annerledes enn tidligere. Han er ikke superkjekk, men har en væremåte og personlighet som gjør han kjekk.

Bestemte oss for å møtes privat, hadde egget hverandre opp og ville gjøre noe vi aldri hadde gjort, nemlig droppe "sitte i sofa med alle klærne på".

Jeg dro hjem til han for to dager siden. Døra var åpen og han lå naken med bind for øynene på soverommet.

Vi hadde fantastisk sex i flere timer, hadde min livs beste orgasmer på rad og rekke. Avsluttet med middag og prat.

Lovnader om å møtes igjen, før jeg dro.

Drømmemannen!

Så i dag kommer bomba: venninnen min som er 15 år eldre enn han er også hypp på han. (Jeg og han er jevngammel).

Jeg har visst det, men oppfattet det som noe som aldri kunne skje pga aldersforskjell og at han sa han ikke tenner på henne, ikke hans smak, for gammel til å få barn, hun er gift osv.

Hun har da chattet med han og fortalte nylig at hun skulle hjem til han i slutten av uka, og det er opplagt hvorfor.

Jeg har ikke fortalt henne at jeg har truffet han. Hun er ikke en "nær" venninne.

Hva f**n?

Anonym poster: 49522cc72739ae35d0724f2bb4d500ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her: beklager skrivefeil!

Autokorrektur på mobilen!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg til en av gangen. Ikke at det hjelper deg, men det er svar på innledningsspørsmålet ditt... Kutt ut drittsekken og finn deg en ny. Venninnen din kan ikke noe for at du ikke har sagt ifra om at du gjør det du gjør, hun ser jo bare en kjekk mann som vil ha henne.

Anonym poster: 12c56915dcec4717606684a4dd865bab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Så mange damer, så lite tid. Vi ønsker å knulles alle. Alle som er pene i alle fall.

Anonym poster: db93930a7d332aa73d32743d32d052c2

Skrevet

.. som kan holde seg til en om gangen??

Jo, jeg kan.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Jeg klandrer ikke venninna mi, bare så det er sagt.

AnonymBruker
Skrevet

Wow.. Dette var historien sin. Hvor lenge holdt dere på?

Møtt hverandre en 5-6 ganger og sistegangen lå ham naken i sengen redo når du kom?

Hva kan man si. Det hørtes jo forsåvidt koselig ut da.

Og dere chattet og meldte sammen ganske mye da. Så jeg tror at det må nesten ha blitt noe mer enn det for han og, selv om han kanskje ikke regnet med det til begynne med. Hadde han giddet hvis ikke liksom? Tenk på den.

Og uansett - denne fyren virket ikke som om han var ute etter noe seriøst. Dér har du faen din!

Anonym poster: 092d6a90068acaa123595c42f4edfa8d

AnonymBruker
Skrevet

Joda, det er mange av oss. Men vi blir gjerne forbigått. Heldigvis funnet meg en herlig dame selv, men det er ikke mange dagene siden vi kunne lese at damer var utro vel så ofte som menn. Problemet er vel bare at de som ikke er snille, trofaste og holder seg til en - av begge kjønn - utnytter de som er alle tre.

Anonym poster: 4adac5d534de7a1ffc0e37b9b2cdd85f

Skrevet (endret)

Her kommer mann nr. fire i tråden som holder seg til bare en. Har aldri vært utro, men har opplevd partnere som har vært det.

Retorisk sett kan jeg vel spørre: Finnes det ikke en kvinne som bare kan holde seg til en om gangen?

Men det blir for teit, så bare overse spørsmålet mitt over.

Endret av Bjørkeris
AnonymBruker
Skrevet

Wow.. Dette var historien sin. Hvor lenge holdt dere på?

Møtt hverandre en 5-6 ganger og sistegangen lå ham naken i sengen redo når du kom?

Hva kan man si. Det hørtes jo forsåvidt koselig ut da.

Og dere chattet og meldte sammen ganske mye da. Så jeg tror at det må nesten ha blitt noe mer enn det for han og, selv om han kanskje ikke regnet med det til begynne med. Hadde han giddet hvis ikke liksom? Tenk på den.

Og uansett - denne fyren virket ikke som om han var ute etter noe seriøst. Dér har du faen din!

2-3 måneder har vi kjent hverandre. Han har gitt uttrykk for at det betydde mere enn å få meg til sengs ja. Vi er begge frisinnete mennesker så kunne lett hatt sex med han i begynnelsen, men valgte å vente fordi jeg følte det var riktig.

Takk for at du setter det i perspektiv!

Jeg tror jeg skal forbli singel.

Og som noen her skriver; ja damer er også utro (venninnen min inkludert), men nå er det nå menn som frustrerer meg i hovedsak da.

AnonymBruker
Skrevet

Aner lite om forholdet deres, men kanskje han fikk inntrykk av at dette forholdet dreide seg om sex og ikke forpliktelser.

Anonym poster: 85b83cd2b1888f14da989d20275473bc

AnonymBruker
Skrevet

2-3 måneder har vi kjent hverandre. Han har gitt uttrykk for at det betydde mere enn å få meg til sengs ja. Vi er begge frisinnete mennesker så kunne lett hatt sex med han i begynnelsen, men valgte å vente fordi jeg følte det var riktig.

Takk for at du setter det i perspektiv!

Jeg tror jeg skal forbli singel.

Og som noen her skriver; ja damer er også utro (venninnen min inkludert), men nå er det nå menn som frustrerer meg i hovedsak da.

Bare hyggelig!

Og du trenger jo ikke å forbli singel. Bare let etter noen andre egenskaper hos folk kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Aner lite om forholdet deres, men kanskje han fikk inntrykk av at dette forholdet dreide seg om sex og ikke forpliktelser.

Anonym poster: 85b83cd2b1888f14da989d20275473bc

Nei det blir for dumt. I såfall ville han tenkt at vi bare skulle ha sex denne ene gangen. Vi snakket jo om å møtes igjen. Senere på kvelden sendte han meg takk og at han var betatt..

Hvem vil vel ha sex med en som ligger med flere samtidig, og hvertfall ikke med ei venninne..

Kjenner en merkelig bismak..

AnonymBruker
Skrevet

Crap. Det var en dårlig link gitt.

Låten begynner på nytt oppå resten rundt 3:05.

Men poenget mitt står fortsatt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Crap. Det var en dårlig link gitt.

Låten begynner på nytt oppå resten rundt 3:05.

Men poenget mitt står fortsatt. :)

Poenget tatt :) Jeg måtte bare sutre litt. Få det ut, liksom.

Jeg er heldigvis ikke ei av de som tror at sånne mennesker vil forandre seg og at jeg er det mennesket som får de til å "se lyset" :)

Movin' on...

AnonymBruker
Skrevet

Poenget tatt :) Jeg måtte bare sutre litt. Få det ut, liksom.

Jeg er heldigvis ikke ei av de som tror at sånne mennesker vil forandre seg og at jeg er det mennesket som får de til å "se lyset" :)

Movin' on...

Høres bra ut. :)

Og joda, skjønner jo det, må jo bare få det ut. Jeg mente ikke bokstavelig talt " ikke si noe mer om saken nå ". Det var heller bare uttrykket jeg mente å bruke.

Håper du finner en fin fyr neste gang.

Skrevet

Finnes såpass mange menn som sliter som bare det med å i det hele tatt få seg dame.

Så hva tror du ? ...hvis du kun regner blant dem som er attraktive for de fleste kvinner der ute så tror jeg kanskje oddsen for at mannen slik du kunne ønsket deg han er liten.

Man blir påvirka selv av hvor attraktiv man er i markedet, begge kjønn blir det.

AnonymBruker
Skrevet

Fin fyr?

Tror jeg heretter er sjølerklært lesbisk og de jeg treffer skal være mindre pene slik at jeg er sikker på at de ikke blir allemannseie ;)

:P

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...