Gjest bekymret Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Har fått en slags mellomblødning nå ca 2 uker før forventet mens(vart i flere dager),og den lukter rett og slett vondt..bruker ikke å ha mellomblødninger,syklusen min har vært regelmessig veldig lenge..har heller ikke noe smerter,kanskje litt stikking i eggstokkområdet,men det er vel normalt rundt eggløsningstider.Er ikke gravid (ikke hatt sex),og jeg bruker ikke p-piller og har heller ikke gjort det på flere år.Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan skyldes? :/
Minya Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Det første jeg tenker er enten cyster eller endometriose. Jeg ville dratt til lege/gynekolog for å få en ordentlig sjekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå