Gå til innhold

Forkjølet.. IGJEN!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ER DET VIRKELIG MULIG?

Nå har jeg hatt halsbetennelse i en uke, så har jeg vært skikkelig forkjølet i 1 uke og ble bra nå i går, og når jeg våkner i dag er jeg så sår i halsen at jeg nesten ikke har stemme+ rennende nese. Jeg greier ikke engang drikke vann :(

Jeg gjør alt for å ikke bli forkjølet.. Jeg passer på at jeg alltid er varm, jeg bruker skjerf nå til og med når det har vært varmt ute og jeg har brukt lue hele vinteren. Om jeg er kald på føttene, så tar jeg et fotbad slik at jeg blir varm.

Men nå sitter jeg her og det kjennes ut som om at jeg har sandpapir i halsen.

Er det noe jeg kan gjøre? :(

Anonym poster: cf0f8cf75bc3e1cc8f7ce30dae526a69

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Om du er syk ofte, så burde du vel fått kontrollert om immunforsvaret er i orden. Får du i deg skikkelig med vitaminer og slikt, har du god ernæring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...