Gå til innhold

mannen min døde i helga


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

jeg er helt alene, mistet ham pga infarkt. Jeg hyperventilerer om jeg må tenke mer enn én dag frem. Jeg er omgitt av venner, familie, kondolanser, men jeg vil ha min mann, jeg trenger ham!

Jeg ser ikke for meg hvordan dette skal gå.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, føler med deg :(

Det går, men det tar tid...

Anonym poster: cb4b359a53a4468037d2ea22cf18d5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Kondolerer. :hug:

Anonym poster: 6048c0e71f5ffba2c0204c9184fd73ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kondolerer så mye. Nå skal du vel i gang å planlegge begravelse og prøv å gjør den så fin og persolig du klarer. Det er godt å få tatt skikkelig farvel. Etter det kan du smått om senn prøve å begynne å se framover igjen. Ta en dag om gangen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så masse ts. :(:klem:

Anonym poster: bdd9cfbbca4c692bf588c57a3c5a02af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

hver gang jeg tenker på begravelse bryter jeg samen. Jeg fikk beroligende av legen, føler meg nummen og trøtt av de. Har ei venninne og en søster, de ringer rundt og ordner det praktiske. Jeg veksler mellom sorg og sinne, gråt og raseri. Han var bare 33, det er ingen alder! Takk for kondolanser og klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

jeg er helt alene, mistet ham pga infarkt. Jeg hyperventilerer om jeg må tenke mer enn én dag frem. Jeg er omgitt av venner, familie, kondolanser, men jeg vil ha min mann, jeg trenger ham!

Jeg ser ikke for meg hvordan dette skal gå.........

Kondolerer. Stakkars deg, fryktelig vondt dette, godt du har folk rundt deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden kan virke litt urettferdig en gang i blant.. Kondolerer så mye :/

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye :dagens-rose:

Anonym poster: 01bbf251c4364dfd65986781dabbce55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet selv mannen min for snart ett år siden. Satt igjen med to små barn. Dette året har virkelig vært en berg og dalbane, både psykisk og fysisk. Visste ikke at jeg hadde så mange forskjellige følelser. Sinne, sorg, frustrasjon, savn, you name it. Den første tiden var bare en stor tåke. Verst var det noen få mnd etter, da fornektelsen begynte å gi slipp, og virkeligheten slo inn.

Jeg vet så alt for godt hvordan du har det, og her har det ikke gått lange tida, men likevel så klarer jeg å leve videre, gråter ikke like ofte lenger, men det er fortsatt veldig vondt, bare ikke hele tiden. Og bedre vil det også bli.

Anbefaler deg å få noen å snakke med, det er viktig å få ut/dele følelsene sine.

Anonym poster: 05955e52b481e5a034ecfded97ce72f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Kondolerer så mye :(

Mine tanker går til deg i denne tiden. Det er ikke lett å miste noen når det skjer så brått.

Bruk venner og familie for hva du kan. Ikke føl på det som noe negativt. Hadde jeg kjent deg så hadde jeg mer enn gjerne stilt opp med alt jeg kunne gjøre for deg.

Husk at det vil bli lettere med tiden. Han vil aldri bli glemt, men det vil bli lettere å leve etterhvert som tiden går.

Husk at om han kunne sagt noe til deg en siste gang, så ville han nok sagt at du skal fortsette å leve livet :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...