kviklunsj Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg sliter med å stå opp om morgenene, og når jeg har stått opp, så er det fremdeles tungt. Jeg er trett, forferdelig negativ i tankene mine, som feks "jeg skulle aldri hatt hund, jeg skulle ikke meldt meg på det kurset, osv".Tanker som jeg sitter her og lurer på hvordan jeg i det hele tatt kunne komt på å tenke, når det er slike ting som opptar meg og jeg brenner for! Så kom jeg inn i en ond sirkel, jeg ble hjemme fra jobb, og nå har jeg lett for å bli hjemme om jeg ikke "føler meg så bra". Jeg trives på jobb, hyggelige kollegaer og rolig. Så begynte jeg på treningsstudio, selv om jeg går turer hver dag, med et lite håp om at det kunne hjelpe. Men jeg kjenner ingen forandring. Jeg har et sunt kosthold. Hva bør jeg gjøre?? Flere som har hatt det slik?
Gjest Kv84 Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Vitaminmangel? Sjekk jern. Og har du det slik hele dagen eller hjelper det en viss periode på dagen? Kanskje lei jobb eller/og rutiner? Reise bort?
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Er du avhengig av noe? Snus, røyk, sukker?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 d-vitamin-mangel? Anonym poster: afc7d30ff48e11dc3c3f7e773348f62c
@Maja Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Hørres kjent ut, hos meg var det d-vitamin som mangla. Pass på å få nok søvn, og ta ein tur til legen og sjekk om du manglar f.eks. jern, b- eller d-vitamin el.l.
kviklunsj Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2013 Det er værst om morgenen, men det er ganske ofte. Det er som at kroppen og hodet ikke samarbeider. Nei, jeg er ikke avhengig av noe. Det kan være noe mangel. jeg tok noen blodprøver før jul, men der var alt i orden.
lancome. Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Følte det samme. Problemet mitt var dårlige søvnrutiner + stress. Stresset mye, derfor sov jeg ganske anstrengt, itillegg til at jeg hadde merkelige søvnrutiner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå