monson Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Hei, nå er det lenge siden jeg har datet og hvertfall siden jeg hadde kjæreste. Jeg, har dog hatt litt sex nå å da. Meeen, nå driver jeg å dater en som er virkelig kjæreste materiale. Og jeg lurer på om man burde være edru første gang man har sex med han jeg dater ? For å være helt ærlig så tror jeg ikke jeg tørr å være edru. Meeen, igjen så skaper jo det mye mere spenning og diverse følelser fordi at man er nervøs osv... Jeg er så absolutt ikke en "nybegynner" hehe. Jeg har hatt sex med en heeel del karer gjennom tiden, men har de senere årene blitt veeeeldig mye roligere på det området der. Jeg håper på svar fra folk som er i et bra forhold! hehe om det går ann å spørre om det
Gjest Faerunpedia Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Det er vel ikke noen regel på at man bør være edru . Det varierer vel hva folk velger. Hvis du er nervøs kan dere jo dele en flaske vin etc først, nok til at man slapper litt av.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Det er lov å være beruset første gang, det er nok ikke helt unormalt heller at første knull blir utløst av at man drikker sammen for første gang etter å ha hatt "anstendige" dater en stund, fordi man bare ikke kan dy seg i blandingen av alkohol- og forelskelsesrus. Og første edru ligg følger jo kjapt dagen derpå. Og det andre, og det tredje.. Men det er vanlig og fint å være litt nervøs. Du kan jo invitere han på en "middag og film"-date hjemme, ta noen glass vin uten å bli full og så vil nok lyst og stemning ta knekken på resten av nervene. Sex er jo bedre når man er relativt edru, men jeg vil ikke akkurat mene at det er noe krise om første ligg er når begge er søplefulle og kanskje ikke presterer sitt aller beste. Blir dere kjærester så blir det nok av edru ligg senere Anonym poster: a1915263fb200f7ba96482c962839835 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå