Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er en tråd for alle oss som generelt er glade i å reise, som har bestilt en reise, som tenker på å bestille seg en reise, eller som bare vil drømme seg bort. ;) Her er det rom for å snakke og dele erfaringer om nettopp reising. :)

Jeg kan jo begynne: i juli skal jeg to uker til Bulgaria. Reisen ble bestilt i oktober og mannen og jeg gleder oss veldig! Den nye jobben har gitt meg fri, så det er mye å se fram i mot. Det blir to ukers all inclusive på dette hotellet med Ving. Det er like greit, for jeg kommer nok til å ha lite penger fremover pga skifte av jobb, så det gjør meg ingenting at jeg slipper å tenke penger når vi reiser.

I midten av mai reiser mannen og jeg med Kiel-ferga, noe som også skal bli godt. Vi fikk reisen gratis fordi en venn av mannen hadde et gavekort han aldri hadde fått brukt. Ihvertfall, vi betaler kun maten, så det blir bra!

Hva med dere? Noen planer for sommerferien? Eller har dere andre reiseplaner generelt?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er for tiden ute på Asiareise, akkurat nå nyter jeg livet på Langkawi. Reiser over til fastlands-Malaysia om tre dager :)

Ellers blir det vel lite reising på meg i sommer, men håper jo å få reist litt rundt i Japan når jeg flytter dit. Kan jo ikke holde meg til Tokyo hele tiden! (selv om det er verdens kuleste by).

Skrevet

Fnisu: Åh, det hørtes fantastisk ut! :) Jeg må komme meg ut på Asiareise jeg og, det er en stor drøm jeg har. Japan er et selvsagt reisemål for meg, da skal jeg besøke dojoen/stedet hvor karatestilarten min kommer fra, og jeg skal i tillegg på Sanrioland. :ler: Jada, jeg er rar, men Japan virker som et herlig reisemål!

Skrevet

Sitter å tenker tilbake på Kambodsja og Thailand, hvor vi tilbrakte en del av vinteren. Hadde vært deilig å ligge på en strand der når været er så trist som der er her hjemme!

Ellers skal jeg til London på sensommeren, blir bra det også, digger London. En all-time favoritt! :nigo:

Skulle ønske jeg vant en million i Lotto, jeg skulle brukt alt på reise!

Skrevet

Indeed. Jeg drømmer om å bruke et år bare på å reise. Åh, det hadde vært deilig det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på en 3-ukers ferie trolig i Spania.

Anonym poster: 53c28177619b37040649acfbab8c32f5

Skrevet

Jeg vil også ut og reise. Har fri hele juli men siden det er ny jobb, får jeg ikke feriepenger i år. Prøver å spare til å både klare meg uten lønn i 1 mnd + å kunne reise på ferie. Tiden vil vise om man hopper på en tur eller ikke. Eller en langhelg til Gøteborg, Kr.sand osv...

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Jeg gleder meg som en liten unge til min aller første tur til london i september. Bestilte like godt en helgetur til samme sted i desember, siden det er 2 år siden sist jeg reiste noe sted. Vurderer og min aller første ferie til varmere strøk neste år, asia et sted muligens?

Ellers blir det vel lite reising på meg i sommer, men håper jo å få reist litt rundt i Japan når jeg flytter dit. Kan jo ikke holde meg til Tokyo hele tiden! (selv om det er verdens kuleste by).

Heldiggris som får flytte til Japan! Hva skal du der, studere?

Skrevet

Heldiggris som får flytte til Japan! Hva skal du der, studere?

Japansk språkskole :)

Skrevet

Har bestilt tur til Rhodos sammen med kjæresten, og reiser i slutten av mai. Ser frem til en uke der jeg kan slappe av i solen og ikke stresse så mye med penger, siden vi har bestilt all inclusive. Hotellet og beliggenheten ser veldig bra ut på bildene, men er fortsatt bekymret for at vi har bommet. Har vært på Kreta flere ganger før, så satser på at jeg liker meg på Rhodos også.

Skrevet

I Februar var vi en uke i Tyrkia på billigtur med Club Royal. Det var veldig bra og vi fikk sett mye.

I mars hadde vi en koselig weekend med venner på Kiel fergen fra oslo og i April var vi 4 dager i London.

I sommer skal vi 2 uker på cruise fra oslo og denne turen går via Stokholm, København, Helsinki, St. Petersburg og Geiranger. Blir spennende.

Så ligger jeg på lur og venter på tilbud til syden utover høsten og kommer det et bra et og vi får fri fra jobb så hopper vi på.

Skrevet

Vi planlegger bryllupsreise med 1 uke safari, 1 uke på Mauritius og 1 uke i min favorittby, Cape Town. Ser etter hoteller på Mauritius og klarer ikke bestemme oss for hvilket vi skal velge.

Ellers kjenner jeg at kroppen hat behov for sol og avslapping, så en uke på gresk øy e.l. hadde ikke vært feil nå.

Drømmer om en ny tur til vakre India. Men tror min kjære skal få reise i morgengave, men da bør det jo være en av hans drømmesteder, Australia eller biltur på vestkysten av USA. Tror jeg heller mot Australia.....

Gjest Nanne70
Skrevet (endret)

Jeg og mannen min drar til ferieparadiset vårt i Hellas, en liten øy som heter Poros, (Ikke å forveksle med Paros, som tilhører en helt annen øygruppe), i slutten av august. Vi har besøkt øya i årevis nå, og blir ganske enkelt aldri lei :) Heldigvis går det ikke charterturer dit, noe vi bare synes er en fordel :fnise:

Endret av Nanne70
Skrevet

Var på tur med Kiel-ferga i februar, skal til København i slutten av mai 2dager/2netter før det blir nesten to uker i USA (NYC og Bostonish) i juni. Gleder meg masse til alle stedene. Mye mulig det blir en dametur til høsten en helg til en eller annen europeisk by også håper jeg på en tur til Hellas også. Og mulig en Afrikatur til jul. De to siste kommer an på jobb/studiesituasjon fra høsten av.

Gjest Snyltefluen
Skrevet (endret)

Håper å få til en Israel tur høst/vinter neste år, en uke daffing og sol i Tel Aviv, og en uke til å oppleve historiske steder o.l.

Endret av Snyltefluen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...