Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har ett merklig problem som kommer og går..

Innimellom, som de siste 2 dagene har jeg tung pust. Jeg føler at jeg må trekke inn sånn ekstra djupt som vi gjør avo

gtil hele tiden, men det skjer bare innimellom at jeg faktisk får det til. Vansklig å forklare. Veldig plagsomt. Virker som det går bedre når jeg ikke tenker på det, men blir liksom bevisst på det hele tiden.

Noen andre som opplever det samme? Er dette en slags sykdom eller er det bare i hodet mitt?

Anonym poster: 7173e4d85aa3490f71c4d2ac12e25f69

Videoannonse
Annonse
Gjest Yvonne
Skrevet

Har du sjekket deg for allergi? Jeg litt allergisk for tiden og er litt tungpustet, pollensesong veit du :-)

AnonymBruker
Skrevet

jeg blir tungpustet og rar i brystet dersom jeg er stresset og oppgira. Når jeg da begynner å tenke på det, så blir det "verre". Har vært på sykehuset og tatt blant anne EKG, og legene fant ingen feil. Mest sannsynlig er det ikke farlig :) Men det kan være greit å teste seg som jeg gjorde, så slipper du å bekymre deg :)

Anonym poster: 6cf86641ae39da80f7f43f8f71f8f07b

Skrevet

Kan komme av mange ting. Bestill deg en legetime og få deg en sjekk

AnonymBruker
Skrevet

jeg blir tungpustet og rar i brystet dersom jeg er stresset og oppgira. Når jeg da begynner å tenke på det, så blir det "verre". Har vært på sykehuset og tatt blant anne EKG, og legene fant ingen feil. Mest sannsynlig er det ikke farlig :) Men det kan være greit å teste seg som jeg gjorde, så slipper du å bekymre deg :)

Anonym poster: 6cf86641ae39da80f7f43f8f71f8f07b

spørs om det bare er en slags tvangs tanke eller noe. Jeg vet virkelig ikke...

Men utrolig plagsomt.

Anonym poster: 7173e4d85aa3490f71c4d2ac12e25f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...