AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Jeg bøyne meg med strake ben for å tøye ut litt, noe som heg gjør ofte, men plustelig fikke jeg kraftige amerter i brystet, og når gjør det vondt hele tiden. Jeg greier ikke bøye kroppen uten at det gjør vondt. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Bør jeg å til legen? Jeg greier så vidt å bevege meg uten at jeg får vondt i brystet. Er 23 år gammel kvinne. Så jeg har ikke mye problemer med kroppen akkurat. Anonym poster: bc5016aab5093f15d399965b4789e19b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Du har sikkert bare strukket en muskel eller noe som er en ganske vanlig årsak, med mindre du har andre plager så går det nok over om en dag eller tre. Er du usikker så ring legevakten. Anonym poster: 2035b92e2020df730f44138b0499f1ca
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Det gjør vondt hvis jeg trykker på sternum. Men det er litt minde vond nå... så jeg tror det går bort. Jeg håper det. Anonym poster: bc5016aab5093f15d399965b4789e19b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har tatt to paraset og holder litt is mot det. Det hjalp faktisk. Så jeg tror det går bra. Det var bare så ubehagelig, og jeg har aldri følt sånn smerte før. Anonym poster: bc5016aab5093f15d399965b4789e19b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå