Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #1 Del Skrevet 3. april 2004 Tar det lang tid før strekkmerkene blekner og blir hvite? Mine er blålilla Noen som har tips mot strekkmerker forresten?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DenSmarte Skrevet 3. april 2004 #2 Del Skrevet 3. april 2004 Tar det lang tid før strekkmerkene blekner og blir hvite? Mine er blålilla Noen som har tips mot strekkmerker forresten?? :klø: Hei du! Har selv noen strekkmerker og de synes omtrent ikke nå. De blekner utrolig mye etterhvert. Bare gi det litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 3. april 2004 #3 Del Skrevet 3. april 2004 Min mor har fremdeles sine som dukket opp da hun gikk gravid med meg! De går aldri vekk og bli ikke helt hvite.. vil alltid være en liten gråtone i merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 4. april 2004 #4 Del Skrevet 4. april 2004 Etter to år var mine nesten ikke synlig lengre! Men så ble jeg gravid igjen.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #5 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har også strekkmerker. Tror strekkmerker er mer utbredt enn man tror, men jeg skjemmes også over strekkmerkene mine :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. april 2004 #6 Del Skrevet 4. april 2004 Fikk strekkmerker i tenårene fordi jeg vokste rakere enn huden min. De bleknet etter noen få år, men nå er jeg gravid og de samme merkene er blitt mer blå. Liker dem ikke særlig godt, men det er nå en gang sånn det er..... Har ikke noen gode tips mot merker som alt er der, men om det finnes tar jeg dem imot jeg og :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. april 2004 #7 Del Skrevet 4. april 2004 Nyere forskning sier at strekkmerker er arvelig. Se på din mor. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. april 2004 #8 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg synes ikke dere skal fokusere så mye på slike "bagateller" jeg........ Hva er så ekkelt med strekkmerker da?? Det er jo ikke farlig........ Synes faktisk ikke det er stygt heller jeg da............ For å være ærlig så ser jeg heller ikke etter om folk har strekkmerker eller ikke. :-? Tenk så heldige dere er som har fått lov til å være gravide - få barn......... Vær heller glade over at dere er friske. Og dette var dagens moralpreken fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 5. april 2004 #9 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg synes ikke dere skal fokusere så mye på slike "bagateller" jeg........ Hva er så ekkelt med strekkmerker da?? Det er jo ikke farlig........ Synes faktisk ikke det er stygt heller jeg da............ For å være ærlig så ser jeg heller ikke etter om folk har strekkmerker eller ikke. :-? Tenk så heldige dere er som har fått lov til å være gravide - få barn......... Vær heller glade over at dere er friske. Og dette var dagens moralpreken fra Usikker I dagens samfunn, hvor folk til og med bleker rompehullet sitt i forfengelighetens navn, kan gjerne folk være opptatt av strekkmerkene sine for min del... Barnemat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #10 Del Skrevet 5. april 2004 I dagens samfunn, hvor folk til og med bleker rompehullet sitt i forfengelighetens navn, :o Er det noen som faktisk gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #11 Del Skrevet 5. april 2004 Bleker rompehullet!!! Si at det er ikke sant :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. april 2004 #12 Del Skrevet 5. april 2004 Det er en av de siste trendene innen plastisk kirurgi. Kjekt for de som flasher rompehullet ofte og til mange kanskje. Hårfritt og med samme farge som huden rundt. En annen ny ting er å fjerne bein i tærne så man får plass til foten inni manolo blahnik's mer komfortabelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #13 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg ler meg ihjel Folk er gærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. april 2004 #14 Del Skrevet 5. april 2004 bra at alle årene med prototyping på michael jackson og hudbleking finner sin nisje vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 5. april 2004 #15 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg hadde vel skremt vettet av dem med strekkmerkene mine, ja De er et resultat av fire nydelige unger, så jeg har ikke noe problem med dem. Ikke så fordømrade mange som ser på magen min heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 5. april 2004 #16 Del Skrevet 5. april 2004 Enig, man må tenke sånn på det. Min strekkmerker er et resultat av 2 verdens vakreste barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 6. april 2004 #17 Del Skrevet 6. april 2004 Fikk strekkmerker i tenårene fordi jeg vokste rakere enn huden min. De bleknet etter noen få år, men nå er jeg gravid og de samme merkene er blitt mer blå. Liker dem ikke særlig godt, men det er nå en gang sånn det er..... Har ikke noen gode tips mot merker som alt er der, men om det finnes tar jeg dem imot jeg og :-) Samme her...vokste og la på meg alt for fort (10 kg på et knapt år, men også grunnet sykdom, diabetes 2, 3 år siden nå), og huden min strakk seg mye, spesielt på innsiden av lårene og overgangen mellom hoftene og rumpa. Ikke et spesielt pent syn, når man fortsatt er 20 Men men, det går vel vekk en vakker dag, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #18 Del Skrevet 6. april 2004 Hiver meg på her.. Jeg har også strekkmerker, men er bare 20.. har hatt de lenge, siden jeg var 15 i hvert fall :-( Ikke er jeg tjukk, men vokste muligens fort i høyden i puberteten, husker ikke helt.. Lurer på om dette skyldes dårlig hudkvalitet eller noe? Er det ingen som forsker på dette? Uansett, har vel egentlig greid å forsone meg med at de er der.. selv om jeg synes de kom noe tidlig. har sett flere på min egen alder med strekkmerker. Både gutter og jenter. Det er altså ikke bare kvinner som har født som får disse uhumskhetene. Og ikke er det alle som har barn som har strekkmerker heller - min mor har ingen selv om hun har bært fram flere barn. Så det at det er arvelig kan vi nok ta med en klype salt. :-x Håper noen vet noe som hjelper, men jeg tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 6. april 2004 #19 Del Skrevet 6. april 2004 Man får jo kjøpt forskjellige kremer for å få de til å blekne fortere da. De som jeg vet som har prøvd har vært fornøyd, men hvem vet hvor fort det hadde gått uten :-? Tenkte jeg skulle prøve nå når lillemann kommer for jeg har fått strekkmerker oppå strekkmerkene fra forrige gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DenSmarte Skrevet 7. april 2004 #20 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg hadde vel skremt vettet av dem med strekkmerkene mine, ja De er et resultat av fire nydelige unger, så jeg har ikke noe problem med dem. Ikke så fordømrade mange som ser på magen min heller. Magen din er sikker flott! Hjelp, kan ikke tro at folk har begynt å gå såå langt. Tragisk å bleke rompehullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå