Gå til innhold

Gjennomsiktige bluser/skjorter


YoyoMa

Anbefalte innlegg

Hva er problemet?

I min verden så er å gå naken å kle seg anstendig.

Hud er sexy.

Anonym poster: 47a4e0d9f4da5d46dba389f053a38079

Hud er sexy på dem du er tiltrukket av. Andres hud kan være snarere frastøtende og motbydelig.

Anonym poster: c87678fc298534920762e70eca9fdeae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Crazycatlady

Jeg syns det kan være fint. Spørs litt på antrekk, men til hverdags så ville jeg hatt en singlet under. Syns det er finest når blusen ikke er helt gjennomsiktig og bh'en bør være samme farge som blusen.

I tillegg bør bh'en være litt fin. Skal man først vise så ser det ikke bra ut med en stygg og/eller gammel bh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet er en god greie. Bare bh under blir litt tacky. Men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dette er moten nå. Til dere som bruker disse på høgskoler, universitet osv. Er det kjempeviktig for dere å vise så mye hud som mulig? Er det vanskelig å kle seg litt anstendig? Og når dere først er i gang med å kle dere tøsete, hvorfor ikke bare droppe den gjennomsniktige skjorta og gå i bare bh-overdelen til skolen?

Bilde for de som ikke vet hva jeg snakker om.

http://bloggfiler.no...41597197891.jpg

Det var en gang en kongssønn som hadde fridd til en jente. Men da de var blitt gode venner og vel forlikt, syntes han det kunne være det samme; da ville han ikke ha henne, for hun var ikke fin nok til ham. Og så tenkte han han skulle friste å bli kvitt henne, og så sa han han skulle ta henne likevel, om hun kunne komme til ham

ikke kjørende

og ikke ridende

ikke gående

og ikke akende

ikke sulten

og ikke mett

ikke naken

og ikke kledt,

ikke dag

og ikke natt.

For det trodde han hun ikke kunne greie.

Hun tok tre byggkorn og bet over, så var hun ikke mett, men hun var ikke fastende heller; og så kastet hun et ull-nett over seg, så var hun

ikke naken

og ikke kledt.

Anonym poster: 745d6e421c3661e0a743cf9c65ecd6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hud er sexy på dem du er tiltrukket av. Andres hud kan være snarere frastøtende og motbydelig.

Anonym poster: c87678fc298534920762e70eca9fdeae

Kanskje særlig ansiktshuden.

Så nikaben må på for å ta ordentlig hensyn til omgivelsene.

Anonym poster: f41ca87fbca42e96702612ecefe9a805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kanskje den blusen som er avbildet i første innlegg er litt for gjennomsiktig for min smak, selv om jeg har noen halv-gjennomsiktige bluser jeg bruker flittig - med bare BH'en under!

Om blusen ikke er fullt så gjennomsiktig (helst bør den bare gi et hint om hva du har under), bruker en pyntet BH eller tubetopp samt holder resten av antrekket ryddig og sømmelig ser jeg ingen problemer med gjennomsiktige bluser med bare BH under.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksemplet det ble linket til er litt for gjennomsiktig for min del, så jeg hadde hatt på meg singlet under. Om det hadde vært en litt gjennomsiktig topp der man kun ser antydning til BH under bruker jeg ikke singlet under. Regner med at de fleste har sett en BH og litt hud før. Synes egentlig hovedinlegget var litt ekstremt, hvorfor være så irritert over hva andre har på seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt stygt. Synes de jakkene/genserne ser forferdelig billig ut. Stygt stoff, ukledelig. Et klart nei fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...