Gå til innhold

Klage på dårlige forhold - hvordan?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går man frem når man har bestilt et hotellrom i utlandet og det viser seg at f.eks. det er ikke noe varmt vann, eller at air-condition ikke virker, eller andre slike mangler? Selvfølgelig klager man først til hotellet, men hvis de ikke retter feilen eller flytter meg på et nytt rom, hvordan går jeg frem? Som regel vil de at man betaler ved check-in. Før man har sett på rom og alt. Hvilke rettigheter har jeg da?

Anonym poster: 17f27353f389228d02bf9bf70a6827cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har aldri betalt hotellrom når jeg ankommer? Jeg betaler når jeg reiser...

Hvilken hoteller/land gjelder dette?

Endret av Dolce
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri betalt hotellrom når jeg ankommer? Jeg betaler når jeg reiser...

Hvilken hoteller/land gjelder dette?

Det har skjedd med meg både i Hellas og i Spania å betale når jeg ankommer. Kanskje er det opp til hotellet selv? Det er derfor jeg spør om rettighetene mine. Jeg har vært heldig fram til nå, men skal til Spania igjen og vil vite ...

Anonym poster: 17f27353f389228d02bf9bf70a6827cc

Skrevet

Jeg reiser stort sett til Italia og Frankrike for tiden, og har som sagt aldri opplevd å måtte forskuddsbetale et hotellrom. Enten booker jeg selv (direkte med hotellet) eller så bruker jeg www.venere.com.

Så jeg vet ikke hvilke rettigheter du har hvis du forhåndsbetaler og det er feil/mangler. Beklager! Håper noen andre kan hjelpe.

(Vi leier ofte leiligheter/hus i stedet for hotell, og da må vi ofte forhåndsbetale. Men jeg har aldri opplevd noen problemer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...