AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Fikk satt inn kobberspiral for en mnd siden og har siden da hatt mye slimete utflod, noen ganger er slimet blandet med blod. Er dette en vanlig bivirkning av kobberspiral? Anonym poster: d9480bf7d05999c41ef666fbab620e97
Minya Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Slimete utflod er vanlig ved bruk av kobberspiral, da kobberet i spiralen reagerer noe med slimhinnene i livmoren. Det er også vanlig med litt spotting i starten, så det er sannsynligvis ikke noe galt. Er du bekymret, kan du kontakte legen din for mer informasjon.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Takk, nei jeg bekymrer meg egentlig ikke. Lurte bare på om det pleide å være sånn Anonym poster: d9480bf7d05999c41ef666fbab620e97
ablaze Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har også hatt vanvittig mye slim (blørk..!!) ca en mnd etter innsetting, men har ikke hatt nå de siste dagene så håper det er gått over..
ZebraTiger Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Hadde det ett par uker etter at jeg satt inn jeg også. men gikk fort over (:
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Min utflod er slimete - uten bruk av prevensjon. Yaiks! Anonym poster: 44226227441d138ff7fcf8136bbc6e9e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Tror det er veldig forskjellig hvordan man reagerer, selv fikk jeg ingen forskjell på utflod eller menstrasjon etter innsetting av kobberspiralen. Anonym poster: 9398c8ba4b425164522421fb3ea4f6c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå