Gå til innhold

Eksotiske reisemål - anbefalinger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å reise rundt, og søker nå nye steder jeg kan reise. Jeg vil reise overalt, og har ingen spesielle kriterier. Men det må gjerne være et eksotisk sted utenfor Europa. Gjerne med mulighet for sol og bading, men ikke en nødvendighet. Det kan gjerne være mer av en kulturell reise. Jeg har tidligere vært flere ganger på Zanzibar, hvor jeg stortrivdes, dersom det gir en pekepinn på hva jeg gjerne kunne tenkt meg.

Anonym poster: 4f4f6645d3bfe4d4b4aef75af135c706

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cuba

Anonym poster: 26e0a1f1a32901f0ca0bad6b48900069

AnonymBruker
Skrevet

Skriv gjerne litt om reisemålene dere anbefaler også, litt om hva jeg kan forvente og oppleve der :)

Anonym poster: 4f4f6645d3bfe4d4b4aef75af135c706

Skrevet

Kina for det kulturelle og historiske, Thailand , både nord og sør. Selv om det er mye charter hit så ha landet massevis av spennende kultur å by på

Aruba for strand og sol. Mexico for historie , Maya templer og nydelige strender.

Galapagosøyene for spennende dyreliv og Vietnam for at det er et spennende land å besøke.

Skrevet

Goa - India! Supert sted! Der møter du på elefanter i gatene, tamme apekatter på turer, du kan være med på "arrangerte" turer med hotellene der: blandt annet safari, turer i jungelen, besøk på elefant reservat, kokkekurs osv! Det lønner seg også å beholde en taxi sjåfør du liker, på den måten får du MYE billigere transport, han henter deg overalt, og venter alltid til du er ferdig der du skal! Han viser deg steder du ikke hadde sett uten ( fx tok han oss med på en strand uten noen turister, det var kun oss! Helt utrolig å være der! Det gikk innføtte rundt på stranden med kokosnøtter på hodet, som de delte for oss og lot oss smake, det kom små indiske barn som ville leke med lillesøstern min fordi hun hadde med seg bøtte og spade, og vannet var krystallblått!! Taxi sjåføren tok oss også med til en tempel hvor han fikk oss inn, så vi fikk se der! Vi var også på ett nattlig marked som var helt ekstremt utrolig!! Di møter ikke mange nordmenn der, og du blir tatt godt imot av de som bor der! En helt fantastisk opplevelse, jeg kunne sittet og skrevet om den i flere timer til deg :) !

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Vi skal til Mexico. Gleder meg så innmari!!! :laugh: Å bade i Caribbean har vært en drøm lenge!

Cancun.jpg

Skrevet (endret)

Hawaii :rodmer: og øyen O`ahu

*mimre mimre*

På planen for i år står enten Mexico eller Cruise i Caribien. Vi skal i et bryllup på Long Island (NY) i oktober, så tenkte å ta en ukes ferie før bryllupet når vi alikevel er over på den siden av verden :D

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Jeg vil også fremheve Goa, men jeg ville dratt et sted med lav partyfaktor. Likte veldig godt Yab Yum Resort som er ca to timer nord for flyplassen(det tok oss i allefall to timer i taxi til 100,-), det er forbi mange av partystedene, og er utrolig deilig sted og veldig rolig. Masse god mat, yogakurs osv.

Skrevet

Må si at cruise i Karibien var veldig eksotisk, spesielt da vi var på utflukt til "egen" øy på Haiti. Haiti er jo et land som er litt vanskelig å komme til ellers, men det var nydelig, så lenge vi hadde litt trygge rammer. ;) Ellers var også Mexico og Jamaica spennende. Selv om vi reiste på cruiseferie føltes det veldig eksotisk, spesielt fordi vi valgte å reise på ulike utflukter. Som å se gamle plantasjer i Jamaica osv. Hyggelige mennesker og herlig atmosfære!

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...