AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har alltid hatt et problem med at jeg får vondt under sex, men denne gangen var det helt ekstremt. Jeg flytta meg automatisk, sa stopp, og vi stoppa fem ganger før han kom. Jeg klarte ikke å ta annet enn misjonærstillingen, når vi prøvde noen andre kjentes det ut som om jeg skulle tisse på meg, selv om jeg ikke måtte på do. Hva er dette? Tror ikke dette var den beste sexen han har hatt, og det er jo ganske trist med tanke på at det er en gutt jeg liker veldig godt, jeg vil at han skal huske meg for noe spesielt, men ikke dette. Hvorfor er det sånn? Hva han jeg gjøre? Anonym poster: 099e68ddde2f1b83a82ba3dafd44cf5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Du må gå til en lege med slike problemer. Ett forum er ikke kvalifisert til å svare deg på dette. Anonym poster: 6a7a3f30a1c2b16b7aa8375825f527f4 2
smilo Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Sikker på at du ikke har antydning til urinveisinfeksjon?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Urinveisinfeksjon, soppinfeksjon, bakteriell vaginose, vestibulitt, tørre/såre slimhinner, eksem, herpes, klamydia, rifter - det kan være så mangt. Hvis det ikke går over av seg selv så ring legen. Jada, det er litt flaut med GU og underlivsplager, men tre minutter ubehag hos legen kan redde deg fra måneder og år med ubehag. Anonym poster: 02f6edf3a2867561d6534ee6be4da82b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå