Gå til innhold

Mensen og trening

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke trener når jeg har mensen? Jeg synes det er skikkelig ekkelt og ubehagelig..

Anonym poster: 7237d9545cf8f2f9f3ac8faf63aad2af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da trener du sikkert med bind? Bind er ekkelt. Med tampong blir det jo akkurat som å trene uten mensen, hvert fall for meg.

• Liker 2
Gjest Roskva
Skrevet

Trener med mensen, men da med tampong. Dersom en trener med bind vil jeg tro det er veldig ubehaglig, da bind generelt ikke er noe godt å gå med :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener ikke under mensen av andre grunner enn at bind er ekkelt, for det er det og, men jeg blir helt måkt ut. Tung styrketrening utgår, går turer og løper litt, men ellers er det 3-4 dager i mnd jeg er helt utslått.

Anonym poster: a728d593a2a7322d92b8710227a25daa

Skrevet

Jeg trener som vanlig. Bruker tampong.

AnonymBruker
Skrevet

Trener ikke så ofte egentlig, men hvis jeg har mensen bruker jeg tampong. Men dagen før mensen og de 1-2 første dagene har jeg ikke sjans til noen ting. Da er det ofte fosterstilling på sofaen, er helt slått ut ;s

Anonym poster: 7ade9b5693a44678d2022c8dc4d7bde3

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg trente spinning i dag med tampong, og det er første mensdag og greier. Merket det i hoftene etterpå, trener ca aldri når jeg har mensen. Jeg har ikke råd til å gå 5 dager uten trening, spesielt ikke nå som jeg har lagt på meg. :sukk:

Uansett, det gikk overraskende bra. Har fått gnagsår/rifter tidligere nedentil av bind, både når jeg rir og spinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...