blåtthav Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hei, jeg ønsker å komme i kontakt med andre kvinner som er gift eller samboer med en mann som har asperger. Jeg ønsker kontakt slik at vi kan dele erfaringer, styrke og håp. Jeg er ikke ute etter kontakt med noen for å sverte min mann, eller for å sitte og snakke negativt om våre menn. Heller for å hjelpe hverandre til å leve et så godt liv som mulig, og til å forstå hva det gjør med en å leve i et aspergerforhold. Selv oppdaget jeg at min mann har asperger flere år etter at vi var gift. Det var en smertefull og vond prosess. Kjenner at jeg trenger å møte ande i samme situasjon, for å kunne hjelpe hverandre videre.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Det er to tråder som er nylige om å leve med en med aspberger; Utfordringer ved å leve med en aspberger, støttetråd? Hvis du skriver i den tråden så "aktiviserer" du den igjen og de som var aktive der vil kanskje få varsler om ny aktivitet og kommer til deg. Min tråd "Må ha det, bare må ha det, aspberger-idiot" inneholder også interessante innlegg om det livet. Du kan jo bare hoppe over mine utblåsninger for de er ikke positive. (måtte bare ta med denne også så ingen tror at jeg er deg og har fått akutt tilbakefall ) Lykke til! Anonym poster: 8c4eb39eaafad65d45518dbf6da32edd
Gjest linn hansen Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Hei, jeg ønsker å komme i kontakt med andre kvinner som er gift eller samboer med en mann som har asperger. Jeg ønsker kontakt slik at vi kan dele erfaringer, styrke og håp. Jeg er ikke ute etter kontakt med noen for å sverte min mann, eller for å sitte og snakke negativt om våre menn. Heller for å hjelpe hverandre til å leve et så godt liv som mulig, og til å forstå hva det gjør med en å leve i et aspergerforhold. Selv oppdaget jeg at min mann har asperger flere år etter at vi var gift. Det var en smertefull og vond prosess. Kjenner at jeg trenger å møte ande i samme situasjon, for å kunne hjelpe hverandre videre. jeg er med. Ønsker ikke å gå ut med fullt navn her men er å treffe på [email protected] er i akkurat samme situasjon som deg, og trenger akkurat det samme som deg...
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 jeg er med. Ønsker ikke å gå ut med fullt navn her Et tips: Med mindre du bevisst tastet inn Hansen som et misvisende navn, mistenker jeg at du ikke har full oversikt over hva som dukker opp hvor her i forumet. Anonym poster: 7eafbb1efdc31224938ea97b0b38a117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå