Imax Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Har virkelig gått inn for å få mer lagringsplass den siste tiden så jeg har fått: - To hyller på veggen på soverommet (har kjøpt magasinordnere som jeg har på disse hyllene) - Kastet ut 3 kasser med rot og ekstra ting vi ikke bruker og gitt til loppis - Kjøpt en stor, flettet kurv som fungerer som sofabord på kontoret som vi kan lagre i - Kjøpt bokhylle til stua Nå har jeg plutselig masse lagringsplass og til og med plass til overs. Helt utrolig befriende!
Gjest Madden Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 ååå...jeg blir nesten bitt av basillen jeg også!! det er nesten fristende å ta litt vårrengjøring og organisere litt her i heimen også!! Jeg kjøpte ny hylle til badet..og har fått ryddet littegrann i skapene på soverommet.. Det er UTROLIG deilig å bli kvitt litt rot..kanskje jeg skal ta en aldri så liten gjennomgang av skapene her og sette ubenyttede gjenstander på bodene i kjelleren!?! Ble visst litt inspirert jeg nå Imax!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå