Imax Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Har kjøpt boken "Tøft og Rosa" der det er forslag til å lage en liten pung i gjennomsiktig plaststoff, lignende det man har i et dusjforheng. Noen som har peiling på hvor man får kjøpt slik stoff uten å måtte kjøpe et helt dusjforheng? De hadde det ikke på IKEA. Evnt. noen som vet hvor man får tak i et helt gjennomsiktig dusjforheng uten mønster? Hm.
Cobra Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Sjekk hos Panduro.no, mener jeg har sett det der. :-)
Gjest bare lille meg... Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Sjekk hos Panduro.no' date=' mener jeg har sett det der. :-)[/quote']
Gjest bare lille meg... Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Har kjøpt boken "Tøft og Rosa" der det er forslag til å lage en liten pung i gjennomsiktig plaststoff, lignende det man har i et dusjforheng. Noen som har peiling på hvor man får kjøpt slik stoff uten å måtte kjøpe et helt dusjforheng? De hadde det ikke på IKEA. Evnt. noen som vet hvor man får tak i et helt gjennomsiktig dusjforheng uten mønster? Hm. Hørtes ut som en spennende bok Imax. Hvor har du kjøpt den?
Nigella Skrevet 4. april 2004 #5 Skrevet 4. april 2004 Evnt. noen som vet hvor man får tak i et helt gjennomsiktig dusjforheng uten mønster? Hm. Kanskje JYSK?
Grooo Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Hørtes ut som en spennende bok Imax. Hvor har du kjøpt den? De har den vel i de fleste litt større bokhandlere... Ellers kan du jo bestille den fra en nettbokhandel, her er den hos MAO.
Miamor1 Skrevet 4. april 2004 #7 Skrevet 4. april 2004 Lurer på om det er noe som heter stoff og tekstiler! Her er noen linker: www.hobbyhjørnet.no www.sloydogdetaljer.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå