Imax Skrevet 3. april 2004 #1 Del Skrevet 3. april 2004 Har kjøpt boken "Tøft og Rosa" der det er forslag til å lage en liten pung i gjennomsiktig plaststoff, lignende det man har i et dusjforheng. Noen som har peiling på hvor man får kjøpt slik stoff uten å måtte kjøpe et helt dusjforheng? De hadde det ikke på IKEA. Evnt. noen som vet hvor man får tak i et helt gjennomsiktig dusjforheng uten mønster? Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 3. april 2004 #2 Del Skrevet 3. april 2004 Sjekk hos Panduro.no, mener jeg har sett det der. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 3. april 2004 #3 Del Skrevet 3. april 2004 Sjekk hos Panduro.no' date=' mener jeg har sett det der. :-)[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 3. april 2004 #4 Del Skrevet 3. april 2004 Har kjøpt boken "Tøft og Rosa" der det er forslag til å lage en liten pung i gjennomsiktig plaststoff, lignende det man har i et dusjforheng. Noen som har peiling på hvor man får kjøpt slik stoff uten å måtte kjøpe et helt dusjforheng? De hadde det ikke på IKEA. Evnt. noen som vet hvor man får tak i et helt gjennomsiktig dusjforheng uten mønster? Hm. Hørtes ut som en spennende bok Imax. Hvor har du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 4. april 2004 #5 Del Skrevet 4. april 2004 Evnt. noen som vet hvor man får tak i et helt gjennomsiktig dusjforheng uten mønster? Hm. Kanskje JYSK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. april 2004 #6 Del Skrevet 4. april 2004 Hørtes ut som en spennende bok Imax. Hvor har du kjøpt den? De har den vel i de fleste litt større bokhandlere... Ellers kan du jo bestille den fra en nettbokhandel, her er den hos MAO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamor1 Skrevet 4. april 2004 #7 Del Skrevet 4. april 2004 Lurer på om det er noe som heter stoff og tekstiler! Her er noen linker: www.hobbyhjørnet.no www.sloydogdetaljer.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamor1 Skrevet 4. april 2004 #8 Del Skrevet 4. april 2004 Hmm, de linkene virket ikke...rart...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå