Gjest Redd Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Jeg lukket øynene og var på vei inn i drømmeland, også hører jeg en stemme som sier "hallo?", og jeg bråvåkner og tenkte at det var mamma eller noe.. Men når jeg blir helt våken så skjønner jeg at det var ingen andre her og at stemmen var min egen (inne i hodet mitt).. Har ALDRI opplevd noe sånn før, ble skikkelig redd. Hva skjer? :(
Ulla Ullsokk Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Soundtracket i drømmen begynte vel litt før du hadde sovnet skikkelig, da! :D 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Ja, huff var vel ingenting skvatt bare skikkelig :o
teatimee Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har opplevd flere ganger at "noe" har sagt navnet mitt. Snur meg, så er det ingenting der.... Skjønner det ikke selv, men har ikke vært så veldig skummelt hittil, bare litt merkelig. Jeg liker å tenke at det er "noe" der ute som passer på meg, jeg Men er nok bare som den andre her sier; kanskje drømmen din startet litt tidligere enn du trodde? 1
Gjest vilma2000 Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Du var nok et sted mellom søvn og våken tilstand. Hender jeg våkner midt i en drøm som har føltes så virkelig at jeg ikke skjønner at det var en drøm. F.eks kan jeg drømme at jeg prater med kjæresten min i sengen og våkner og er helt overbevist om at det var virkelig
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnagogia Jeg opplever også det. Ganske normalt fenomen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå