Gjest Leah Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Jeg skal til legen på Fredag i neste uke, men jeg er så nysgjerrig på hva dette kan være. Jeg har hatt problemer med å ta fulle åndedrag og puste ganske lenge nå, og i det siste har jeg også utviklet hodeverk/press i hodet, "press" i ansiktet, tann/kjeve-verk og øreverk til en viss grad. Jeg har også smerter i brystet og føler meg generelt dårlig. Øynene svir på en måte og pusten min piper når jeg puster ut. Har noen noe anig på hva dette kan være?? Har ikke lyst til å begynne og søke opp symptomer på Google, men begynner å bli så utålmodig.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Psykisk stress med dårlig immunforsvar? Du får vente i spenning til neste fredag og høre hva legen sier. Anonym poster: ae0c817ccc6107dcb06781405ab4b73d
Gjest Anonym Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Jeg skal til legen på Fredag i neste uke, men jeg er så nysgjerrig på hva dette kan være. Jeg har hatt problemer med å ta fulle åndedrag og puste ganske lenge nå, og i det siste har jeg også utviklet hodeverk/press i hodet, "press" i ansiktet, tann/kjeve-verk og øreverk til en viss grad. Jeg har også smerter i brystet og føler meg generelt dårlig. Øynene svir på en måte og pusten min piper når jeg puster ut. Har noen noe anig på hva dette kan være?? Har ikke lyst til å begynne og søke opp symptomer på Google, men begynner å bli så utålmodig. Kanskje du er anspent og gnisser tenner om natta? Dette kan gi utslag i hodet, kjeven, ansiktet generelt. Du kan skaffe deg en bittskinne hos tannlegen som kan hjelpe muskulatur og slappe av, samt beskytte tennene dine mot eventuell skade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå