Gå til innhold

Luksusprostituert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan blir man egentlig luksusprostituert?.

jeg er interessert i å bli luksusprostituert, men vet ikke helt hvordan.

jeg har ennå ikke funnet tilstrekkelig info om dette "yrkesvalget", så jeg vet svært lite.

finnes det nettsider man kan få info fra?

tar man kontakt med noen nettsider?. hvordan vet jeg at det er en ordentlig og trygg "arbeidsgiver"?. vil det bli vanskelig å slutte?.

hvilke kriterier har de? jeg er en normalt pen jente, med fin kropp. men jeg er ikke særlig frampå, og heller ikke så utrolig god i senga. er dette noe jeg kan utvikle etter hvert, eller må du være flink fra før av?

grunnen til at jeg vil bli luksusprostituert er først og fremst grunnet dårlig økonomi, men også fordi det er noe som har fristet og interessert meg over lengre tid nå. jeg er rett og slett nysgjerrig.

vet ikke om noen kan svare på det jeg lurer på, men man må jo håpe. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før fantes det et forum som het eskorteforum. Her fikk du mye god informasjon.

Husk at det ikke er lov å reklamere. Mange gjør det fordet. Lager en hjemmeside, enkel og legger inn priser. Oppretter et kontantkortTLFnr og legger ut dette på denne siden og en mail adr.

Hvis du skal være luksusprostituert må du også kle deg i merkeklær og se og opptre svært lukuriøs. De fleste nordmenn-horer er allerede pene og velkledd. Du kan ikke starte som luksusprostituert uten bakgrunn. Søk rundt på eskortenett og finn hjemmesidene til jentene.

Du vil gå lei av dette etter 2 ganger, som de fleste andre som prøver det. Det tar virkelig knekken på en. Men for min del var det verdt forsøket. En erfaring rikere og heder og ære til de som holder ut. Uff!!

Man høster som man sår. Penger blir det ikke mer av selv om du tjener. Man må investere i alt mulig, tror meg. Du kan ikke stille i undertøy fra cubus og det blir flere bomturer med taxi pga useriøse kunder. Sminke, negler, hår og hud tar tid. Ikke minst research og sikkerhet i forkant. Det er risikosport. Sett deg GODT inn i dette og oppsøk en jente i dette miljøet så du har noen å forholde deg til og PRATE med.

Lykke til, jeg håper du tenker deg godt om og er sikker i ditt valg før du begir deg ut i dette.

Mvh L.K.H.

Anonym poster: 6001ba36cbfbdd5fd15db0dc74430011

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Du har ikke peiling på hva du tenker på. Det blir ikke slik du tror det blir. Å være prostituert har aldri en lykkelig slutt - heller det motsatte. For et bedre liv, få deg en jobb som alle andre og lev med de pengene du tjener.

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke peiling på hva du tenker på. Det blir ikke slik du tror det blir. Å være prostituert har aldri en lykkelig slutt - heller det motsatte. For et bedre liv, få deg en jobb som alle andre og lev med de pengene du tjener.

Hvordan vet du det?

Anonym poster: 9d7efe8b8175c30e4ca4d1a2da01b7a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forundrer meg over at noen velger dette fremfor et liv i frihet. et liv med ekte kjærlighet. hva skal en luksusprostituert fortelle barna sine hvis hun blir mor? Når mamma var yngre jobbet hun som h***.

hvorfor vil noen bytte bort sjelen sin for ting? hvor materiell er du da?

og hvorfor vil man i det hele tatt dele noe som kan være så fint og deilig med en man ikke tåler trynet på?

jeg vet om flere prostituerte (og det er ingenting luksuriøst over det). de har nettsider oppe, og ingen ville skjønt hva de egentlig drev med...

Anonym poster: 3b52d7be3509a188dc75cb9fb8fb3d5c

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet

Hvordan vet du det?

Anonym poster: 9d7efe8b8175c30e4ca4d1a2da01b7a3

Det er vel bare å bruke sunn fornuft og tenke selv. I tillegg er det dokumentarer, bøker, interesseorganisasjoner for sexarbeidere, som er med på å dokumentere dette. Prostitusjon er ikke et lukrativt yrke. Det er et høyrisikoyrke for overgrep og kjønnsykdommer. Det er ikke uvanlig med følelsesmessige problmer, problemer med å leve med skam, depresjon osv. Alle får ikke disse problemene, men det er veldig vanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...