AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #21 Skrevet 6. mai 2013 Nei man må ikke spille noe som helst. Man er normal høflig og hyggelig og hvis ikke det er noe interesse der så er det ikke det.. Det er iallefall min mening. Spill er tull. Spill er tull? Du ba jo nettopp TS om å trekke seg unna å late som om hun ikker er interessert. Anonym poster: a35a10eb766b7a7293f6a0d64b562fa1 2
Nettinettet Skrevet 6. mai 2013 #22 Skrevet 6. mai 2013 Spill er tull? Du ba jo nettopp TS om å trekke seg unna å late som om hun ikker er interessert. Anonym poster: a35a10eb766b7a7293f6a0d64b562fa1 Nei jeg ba henne ikke late som om hun ikke er intressert, for hun har allerede vist interesse ved å ta kontakt med han og prøve å holde en samtale gående. Jeg ba henne gå videre med livet sitt og vise at hun har det bra og la han få se mer av henne slik at han kan se hennes verdi. 1
Nettinettet Skrevet 6. mai 2013 #23 Skrevet 6. mai 2013 det er lov å skrive flere meldinger, uten at det nødvendigvis skal bli tolket som mas fra hans side - Poenget er, at uansett om det ikke burde være slik, så blir det ofte tolket som mas, hvis personen ikke er skikkelig interresert! Derfor synes jeg det er bedre å la være å pushe mer på, når man allerede har tatt initiativ. En ting er at man ikke er så på når det kommer til meldinger, men en annen ting er at det faktisk tok han to dager før han svarte på den første meldingen din. Ja han er opptatt, men har man interesse for å bli kjent med noen så tar man seg tid.
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #24 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Du er alt for opptatt av å bevare stoltheten din netti. Alt er lov i krig og kjærlighet, dvs sende flere meldinger og å ikke gi opp før man får fuck off Ts hvis du ikke sender flere meldinger, så kan det godt hende han tar kontakt. Jeg tror ikke det siden han til nå virker lunken. Hvis han er lunken så må du få han til å like deg, det er den eneste måten du kan snu dette på. Om det gjøres med å være passiv eller frempå er vanskelig å si egentlig. Vi har veldig lite info så det er vanskelig å gjøre noen god analyse. Hvis det å være passiv ikke funker så ville jeg vært frempå. Endret 6. mai 2013 av .-L-.
Ferny Skrevet 6. mai 2013 #25 Skrevet 6. mai 2013 Nei jeg ba henne ikke late som om hun ikke er intressert, for hun har allerede vist interesse ved å ta kontakt med han og prøve å holde en samtale gående. Jeg ba henne gå videre med livet sitt og vise at hun har det bra og la han få se mer av henne slik at han kan se hennes verdi. Vise at man har det bra gjennom å ikke ta kontakt? Jeg mener - man kan da ha et spennende og godt liv til tross for at man er så interessert i en person at man velger å sende to (tre) meldinger på rad. Jeg tror ikke en "lunken" person tar kontakt uten å bli litt pushet. Jeg liker i hvert fall at en gutt er frempå. Har vært lunken selv jeg, men "gitt etter" for mas. Og likt personen jeg ble kjent med. Hadde han ikke mast, så hadde han søren meg aldri fått se meg igjen mer enn den ene gangen!
Nettinettet Skrevet 6. mai 2013 #26 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Du er alt for opptatt av å bevare stoltheten din netti. Alt er lov i krig og kjærlighet, dvs sende flere meldinger og å ikke gi opp før man får fuck off Ts hvis du ikke sender flere meldinger, så kan det godt hende han tar kontakt. Jeg tror ikke det siden han til nå virker lunken. Hvis han er lunken så må du få han til å like deg, det er den eneste måten du kan snu dette på. Om det gjøres med å være passiv eller frempå er vanskelig å si egentlig. Vi har veldig lite info så det er vanskelig å gjøre noen god analyse. Hvis det å være passiv ikke funker så ville jeg vært frempå. Jeg er nok ikke redd for stoltheten min jeg du, men jeg har lært litt hva som fungerer og ikke fungerer opp gjennom, og det er derfor jeg kommer med de rådene jeg kommer med. Hva folk vil gjøre med de må være opp til dem. Her tror jeg at hun tjener mer på å la han være en stund. Hvorfor få fuck off når du heller kan få ett ja? Ferny: Så lenge hun har han på Facebook har hun muligheten til å vise hvem hun er uten å mase.. Hadde hun ikke hatt han på Facebook ville jeg rådet henne til å finne ut når han skal på en fest eller noe å dukke opp der med venninner og være casual. De er jo tross alt i samme vennekrets. Endret 6. mai 2013 av Nettinettet
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #27 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Vel. av erfaring her inne, så er det mine råd som pleier å funke Jeg følger faktisk med på detaljene ts kommer med, og for meg virker det som hun må kjempe litt. Du får ikke ja hvis du gir faen. Da går begge vært til sitt. Da er det faktisk bedre å drite seg ut og kanskje få et ja, enn å ikke gjøre noe. Du skal holde deg unna å gjøre dine ting når en person vil ha "pause" eller tid til å tenke seg om. Dette er i startfasen og ts må få mannen til å like hun, ellers er det game over. Jeg synes facebook greiene du sier ikke er godt nok. Jeg er så vidt inne på facebook og følger ikke med der inne i det hele tatt. Endret 6. mai 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #28 Skrevet 8. mai 2013 TS her. Kan bare opplyse dere om at han ikke har tatt kontakt, men det går helt fint Det finnes andre menn der ute! Og for å ha sagt det: Jeg er enig med alle dere som har svart meg her inne. Noen ganger hjelper det å "mase" litt, kanskje for å vekke mer interesse hos motparten. Andre ganger hjelper det lite å mase, siden det kan skape irritasjon. Noen er sjenerte, andre ikke. Jeg tolker det litt som om han var interessert i å komme ned i buksa på meg, men når jeg viste han interesse, backet han ut - for en eller annen grun. Vi er even, og jeg bruker ikke lengre noe energi på det. Takk for alle gode råd, dere! Anonym poster: 3dea41a157eea725cb20aa36bccf770a 2
Nettinettet Skrevet 8. mai 2013 #29 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes facebook greiene du sier ikke er godt nok. Jeg er så vidt inne på facebook og følger ikke med der inne i det hele tatt. Ja men det er jo ikke DEG vi snakker om her, vi snakker om han som TS hadde en samtale med og hvis han er aktiv på Facebook! Generelle råd fungerer aldri uansett hvor mye du mener at du har fasiten for alt! Alle er forskjellige og man trenger ganske mye konkrete detaljer før man kan gi det beste rådet til en person. Jeg er iallefall ekstremt forsiktig med å være bastant i mine meninger når jeg ikke har for mange detaljer, men vi er forskjellige!
Gjest .-L-. Skrevet 8. mai 2013 #30 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Ja men det er jo ikke DEG vi snakker om her, vi snakker om han som TS hadde en samtale med og hvis han er aktiv på Facebook! Generelle råd fungerer aldri uansett hvor mye du mener at du har fasiten for alt! Alle er forskjellige og man trenger ganske mye konkrete detaljer før man kan gi det beste rådet til en person. Jeg er iallefall ekstremt forsiktig med å være bastant i mine meninger når jeg ikke har for mange detaljer, men vi er forskjellige! Da må du ikke gi generelle råd da, og heller følge med på detaljene Nå har jo ts valgt å følge ditt råd. Hvis han ikke tar kontakt er det minus poeng til deg. Sier ikke at jeg har fasitten, jeg har bare bedre statestikk, her inne Naturvitere som driver med faktabasert kunnskap kjører over samfunnsvitere som driver med sysning Når det kommer til det facebook greiene så burde ikke hun gå å tenke å at hun må vise han at hun har et liv. Da kommer man ikke fra riktig sted. Hun burde bare ha et liv, og ikke trenge å vise noe. Endret 8. mai 2013 av .-L-.
Ferny Skrevet 8. mai 2013 #31 Skrevet 8. mai 2013 Da må du ikke gi generelle råd da, og heller følge med på detaljene Nå har jo ts valgt å følge ditt råd. Hvis han ikke tar kontakt er det minus poeng til deg. Sier ikke at jeg har fasitten, jeg har bare bedre statestikk, her inne Naturvitere som driver med faktabasert kunnskap kjører over samfunnsvitere som driver med sysning Når det kommer til det facebook greiene så burde ikke hun gå å tenke å at hun må vise han at hun har et liv. Da kommer man ikke fra riktig sted. Hun burde bare ha et liv, og ikke trenge å vise noe. Si meg - fører du seriøst statistikk her inne? Følger opp sakene og registrerer utfall. Hahaha, jeg ler! Da regner jeg med at du uansett ser at det er MINE råd som gjelder. Men enig i at den facebookgreien er på bærtur. Det som skjer på min (og mange andre sin fb) er det stort sett venner som styrer. Bilder og ting på veggen. Gjør sjeldent noe selv utover en og annen kommentar her og der. Alvorlig talt - jeg tenker i hvert fall i mitt stille sinn at de mest aktive og "lykkelige" på facebook, er de med minst liv i virkeligheten. Men for all del. Kan jo hende fyren ser jenten "like" noe på facebook, og får en åpenbaring om at han bør kontakte henne. 1
Gjest .-L-. Skrevet 9. mai 2013 #32 Skrevet 9. mai 2013 (endret) Si meg - fører du seriøst statistikk her inne? Følger opp sakene og registrerer utfall. Hahaha, jeg ler! Da regner jeg med at du uansett ser at det er MINE råd som gjelder. Men enig i at den facebookgreien er på bærtur. Det som skjer på min (og mange andre sin fb) er det stort sett venner som styrer. Bilder og ting på veggen. Gjør sjeldent noe selv utover en og annen kommentar her og der. Alvorlig talt - jeg tenker i hvert fall i mitt stille sinn at de mest aktive og "lykkelige" på facebook, er de med minst liv i virkeligheten. Men for all del. Kan jo hende fyren ser jenten "like" noe på facebook, og får en åpenbaring om at han bør kontakte henne. Latt meg få ha det litt gøy uten at du går helt bananas Endret 9. mai 2013 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå